Kokemus Järvenpään Delta-Autosta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Tulihan käytettyä satakymppi huollossa Järvenpään Delta-Autossa ja voin sanoa, että paska reissu mutta tulipahan tehdyksi. Vein auton öljyhuoltoon ja samassa yhteydessä sanoin, että tutkikaa myös takajarrut, kun ei toimi oikein hyvin. Hain auton seuraavana iltapäivänä ja laskua maksaessani käytiin läpi mitä oli tehty. Hinta oli hieman alle 100 euroa. Olin tyytyväinen ettei enempää laskutettu. Parin päivän päästä töihin mennessäni hieman ihmettelin poljin tuntumaa, mutta kyllä se kuitenkin jarrutti. Moottoritiellä jouduin satasen vauhdista painamaan rivakasti jarrua, sillä seurauksella, että auto kääntyi lähes poikittain ja lähti heittelehtimään. Onneksi sain kuin sainkin sen pidettyä tiellä.
Eivät näköjään testaa autoja Deltassa korjauksen jälkeen. Lopputulos oli helvetin paljon huonompi mitä tilanne oli ennen "huoltoa".
Näyttää olevan jälleen kerran niin, että joutuu taas useaan otteeseen ramppaamaan korjauksen korjauksissa. Ihan oikeasti alkaa hitsit tällainen palvelumalli.
Eivät näköjään testaa autoja Deltassa korjauksen jälkeen. Lopputulos oli helvetin paljon huonompi mitä tilanne oli ennen "huoltoa".
Näyttää olevan jälleen kerran niin, että joutuu taas useaan otteeseen ramppaamaan korjauksen korjauksissa. Ihan oikeasti alkaa hitsit tällainen palvelumalli.
No mitäs niille jarruille siellä Deltassa oli sitten tehtymikubra kirjoitti:Tulihan käytettyä satakymppi huollossa Järvenpään Delta-Autossa ja voin sanoa, että paska reissu mutta tulipahan tehdyksi. Vein auton öljyhuoltoon ja samassa yhteydessä sanoin, että tutkikaa myös takajarrut, kun ei toimi oikein hyvin. Hain auton seuraavana iltapäivänä ja laskua maksaessani käytiin läpi mitä oli tehty. Hinta oli hieman alle 100 euroa. Olin tyytyväinen ettei enempää laskutettu. Parin päivän päästä töihin mennessäni hieman ihmettelin poljin tuntumaa, mutta kyllä se kuitenkin jarrutti. Moottoritiellä jouduin satasen vauhdista painamaan rivakasti jarrua, sillä seurauksella, että auto kääntyi lähes poikittain ja lähti heittelehtimään. Onneksi sain kuin sainkin sen pidettyä tiellä.

Tolla satasella ne ei kyllä ole kyllä jarrunesteen tarkastusta paljon pitemmälle menny, jos siinä on vielä öljynvaihtokin mukana

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Korjaamohenkilökunta käyttää kaltaisistasi ihmisistä nimitystä NISKAPOKAStefa kirjoitti:Oma auto kun ollut työn alla niin olen aina ollut vieressä katsomassa ja kokoajan.

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
kyllä aika heikoilla on luottamus autokorjaamojen henkilökuntaan, jos pitää vahdata koko ajan niiden tekemistä
Neloselta tuli tätä käsittelevä pätkä nimeltä "helvetin autotallit", mahtoikohan kukaan nähdä? Autoihin asennettiin piilokamerat ja ehjät osat merkittiin joissa valitettiin vikaa. Pahoja huijareita ne kyllä olivat siellä Englannissa.
Delta-Autoon taitaa olla vaan paha mennä kyyläilemään paikan päälle, eikös sinne viedä auto valmiiksi esim aamulla tms.
Onneksi itse ei tarvitse noita korjaamoja missään eikä koskaan
, ei minusta kyllä olisi kenenkään niskaan hengittäjäksikään. 

Neloselta tuli tätä käsittelevä pätkä nimeltä "helvetin autotallit", mahtoikohan kukaan nähdä? Autoihin asennettiin piilokamerat ja ehjät osat merkittiin joissa valitettiin vikaa. Pahoja huijareita ne kyllä olivat siellä Englannissa.
Delta-Autoon taitaa olla vaan paha mennä kyyläilemään paikan päälle, eikös sinne viedä auto valmiiksi esim aamulla tms.
Onneksi itse ei tarvitse noita korjaamoja missään eikä koskaan

-
Korjaamot ovat itse aiheuttaneet luottamuspulan. Korjaamo-ongelma ei ole vain Ladakohtainen; myös monet muutkin ns. laatumerkit "kärsivät" sangen vaihtelevasta huollon tasosta.Warreossi kirjoitti:jonkun korjaamon seinällä oli joku tämäntyyppinen juliste:
Iskareiden vaihto 100 euroa
asiakas neuvoo 150 euroa
asiakas auttaa 200 euroa
Muuten: Pietarissa on iso korjaamo drive-in periaatteella. Siellä on normaalia, että huoltoa jäädään seuraamaan. No siinä maassa ei luoteta yleensä muuhun kuin sukulaisiin...jos edes niihinkään.
Ja korjaamo-ongelma taas johtuu osin asiakkaiden vaatimuksista:ladamaster kirjoitti:Korjaamot ovat itse aiheuttaneet luottamuspulan. Korjaamo-ongelma ei ole vain Ladakohtainen; myös monet muutkin ns. laatumerkit "kärsivät" sangen vaihtelevasta huollon tasosta.Warreossi kirjoitti:jonkun korjaamon seinällä oli joku tämäntyyppinen juliste:
Iskareiden vaihto 100 euroa
asiakas neuvoo 150 euroa
asiakas auttaa 200 euroa
Asiakas:"Mun auton jarrut puoltaa, paljoko korjaus maksaa?"
Korjaamo A:"Eipä osaa sanoa, pitää tutkia että tietää tarkemmin"
Asiakas:"No vien tuohon naapuri pajalle, ne lupas laitta satasella kuntoon"
Eli vaaditaan tiukkoja aikatauluja ja hintoja, joka johtaa siihen että autot korjautetaan siellä kenellä ei ole varaa maksaa ammattimiesten palkka ja työn tekee tunarit.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Hellraiser
- Viesti:
Pakkohan niitä on vähän kytätä, ainakin merkkikorjaamoilla, kun muuten ei saa muuta kuin valohoitoo. TM:kin on todennut asian useaan kertaan.Vanja-eno kirjoitti:Korjaamohenkilökunta käyttää kaltaisistasi ihmisistä nimitystä NISKAPOKAStefa kirjoitti:Oma auto kun ollut työn alla niin olen aina ollut vieressä katsomassa ja kokoajan.![]()
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
- LamaAjanElvis
isäukko kertoi entiseltä työmaaltaan ford liikkeeltä jutun, kun oli eräs asentaja napannut asiakasta piheillä nenästä kiinni, kun oli ängännyt päänsä konetilaan korjauksen aikana ja ollut siinä tiellä...R-J kirjoitti:Pakkohan niitä on vähän kytätä, ainakin merkkikorjaamoilla, kun muuten ei saa muuta kuin valohoitoo. TM:kin on todennut asian useaan kertaan.Vanja-eno kirjoitti:Korjaamohenkilökunta käyttää kaltaisistasi ihmisistä nimitystä NISKAPOKAStefa kirjoitti:Oma auto kun ollut työn alla niin olen aina ollut vieressä katsomassa ja kokoajan.![]()

"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
itse muistan kanssa yhdeltä okrak.työmaalta jossa muurari pystytti vuolukiviuunia. Isäntäväki vahtasi uunin pystytystä herkeämättä ja kurkki myös uunin ja piipun väliin jäävään rakoon. Viimein muurari varmaan näki punaista ja huusi: "j-lauta jos joku vielä kurkkii tonne rakoon, tulee heti kepillä nenille". Tämän jälkeen muurari sai tehdä uuniansa rauhassa.LamaAjanElvis kirjoitti:
isäukko kertoi entiseltä työmaaltaan ford liikkeeltä jutun, kun oli eräs asentaja napannut asiakasta piheillä nenästä kiinni, kun oli ängännyt päänsä konetilaan korjauksen aikana ja ollut siinä tiellä...