R-J kirjoitti:Heitelkäähän kohtuullisesti sitä perää sivulle. Hauskaahan se on, mutta vielä hauskempaa on kanssaihmisillä, jos lipsahtaa.
Kyllä meilläkin oli hauskaa kun kivat poliisi sedät tuli ja sakotti liikenteen vaarantamisesta. Ja uhkasivat ottaa seuraavan kerran kortin pois jos näkevät että perä menee yhtään luisussa.
Noinkin voi toki sattua ja työtäänhän ne jepet vain tekevät. Itselläni oli nuorena pojankoltiaisena tuuria sen verran, ettei
a) poliisit sattunu ikinä sladin aikana kohdalle
ja ennen kaikkea
b) pysyttiin suunnilleen tiellä, ilman haavereita
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
tänään ajoin kiltisti talvipyörillä, tuollainen leuto talvisää on varsin kavala. mutta siis ihan oikeesti mihin talvirenkaita tarvii eihän venäläisilläkää ole niitä kuin joissain harvoissa autoissa ja niistäkin sitten varoitellaan kolmiolla!!??
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:tänään ajoin kiltisti talvipyörillä, tuollainen leuto talvisää on varsin kavala. mutta siis ihan oikeesti mihin talvirenkaita tarvii eihän venäläisilläkää ole niitä kuin joissain harvoissa autoissa ja niistäkin sitten varoitellaan kolmiolla!!??
Hyvä kysymys. Aika turhaa oikeestaan.
Oon aina kans miettiny et mihin vaihteita tarvitaan ku ykköselläkin pärjää ihan hyvin. Painaa vaan kaasua jos haluaa mennä lujempaa.
Oli kyllä iha liposta tänää. Pari kertaa oli luisussa sillai että pelotti. Vaikka siis vauhtia oli iha vähä. Mut jokkut jarrutuspaikat kiilottuu ihan peiliks missä pito on nolla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
R-J kirjoitti:Niin ja miks hemmetissä esim. risteyksistä pitää aina lähteä tolkuttomasti sudittamalla. Vähempikin kaasunpainallus riittää.
Ai riittää.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
R-J kirjoitti:Joo. Ei joka risteystä kannata "kiillottaa."
Joo ei niin. Siitä saattaa olla menossa vielä joku muukin. Eikä kaikilla oo edes nastoja.
Sori.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.