Yllättävää kyllä, mä en suhtaudu tähän asiaan kovin jyrkästi. Ja vaikka kommari olenkin (tästä kun joku _racing mikälie taisi piruilla

) niin eipä mun ladat niin orkkiksia ole. Onhan se vähän sääli, jos joku priimakuntoinen yksilö pilataan teiniylilyönneillä, mutta toisaalta en koe rikokseksi jos vähän oman makunsa mukaan parantelee semmosta autoa, josta ei ikinä museorekisteriin ole. Ja kun Jussi mielsi jopa bensansuodattimen asennuksen raiskaamiseksi, niin se menee jo vähän yli

. Ja liikenneturvallisuus menee mun mielestä alkuperäisyyden edelle, joten esim. lisävalot on hyvä juttu ja toisaalta orkkisrenkaillakaan ei kauheesti kannattas ajella tai mä soitan poliisit perään

.
Onhan se hyvä että joitain ladoja säilytään johkin tyhjiöön odottamaan että niitä sitten ihastellaan 3000-luvulla museossa, mutta autot on kummiskin ajoa varten. Mun mielestä ladakerholaisille ja muillekin ladisteille on suotava ladalla ajamisen ilo, sitä vartenhan se useimmiten on hankittu. Ja monet "tuning" viritykset (en nyt meinaa mitään lintulautoja tms) lisää ajomukavuutta, joten hyvä juttu. Maailma muuttuu, Jussiseni, eikä Ladakerho ole mikään museo

.