Tilasin lisää tavaraa, mopo-sportista tietenkin. Uusi kaasukapula vanhan rikkinäisen tilalle, rataspakan kumi ja malossin "road"-tupet.
Toi kaasukapulan vieressä oleva tuppi on peeveen vakiotuppi jonka irrotin uudesta kapulasta. Oli erittäin hankala irrottaa ehjänä. Kaasukapula myydään yhtenä pakettina tupen kanssa. Tuppi on siinä liimalla kiinni ja jos sen haluaa takaisin, on se liimattava uudelleen. Tuo vakiotuppi on sen verran väljä että se ei asetu paikalleen pelkästään tiukalla sovitteella kapulan ja tupen välissä vaan se vaatii liimaa. Sen sijaan malossin tupet tuntuisi menevän tiukasti paikalleen ilman liimoja. Malossin tupet olivat myös aika hintavat, sillä hintaa niillä on 29,90/pari.
Aikaisemmin ostetut pinkit tupet saavat väistyä. Niitä asennettaessa kerkesin silpomaan vanhan tupen ja kun asettelin tuota pinkkiä tuppea rikkinäisen kaasukapulan päälle huomasin että kaasu ei enää palaudu. Ei tietenkään, koska tuppi hankaa ohjaustankoon, koska kapulan pää on rikki. Siksi jouduin vetämään puukolla tupen päästä palan pois ja sitä myöten tupet olivat pilalla. Mopolla on varmaankin kaaduttu joskus ja siinä rytäkässä kapula hajonnut.
Vanha rataspakan kumi on sen verran kulunut että klappia takanapaan nähden on jo melkein puoli senttiä. Joutaa mennä uusiksi.

Ensi lauantaina on luvassa erikoisherkkua: otan peeveen kombin kyytiin ja lähden Petäjävedelle ottamaan harrastusporukan kesken peeveen tehastekosten tehareiden dynopenkitykset tolla miun peeveen kokoonpanolla.