Sivu 4/14
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 25.8.2014 18:46
Kirjoittaja TsarBomba
Kytkin levyn irroitin tänään, näyttää vanha levy olevan aavistuksen isompi Lada Shopin levystä mutta ei ilmeisesti haittaa?? Painelaakeri tilattu ja stefat laatikkoon ovat hakusessa. Sitten kun saa nuo uupuvat osat niin pääsee kasausta tuumailemaan.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 25.8.2014 18:48
Kirjoittaja TsarBomba
Niin ja Cee sokat pitäisi tripodinivelien päihin löytää kun kärsivät irroittaessa.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 25.8.2014 19:09
Kirjoittaja pressa
Koko ero ei levyissä haittaa, ainakin omassa on hyvin pitänyt tuo pienempikin levy. Itse en vaihtanut painelaakeria enkä asetelmaa kun ei silmin nähtävää vikaa ollut. Kummasta päästä c-sokat menivät huonoksi? Tiedän sellaisenkin mistä ulkopäästä puuttuu koko sokka eikä se vetoakseli silti ole mihinkään liikkunut.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 25.8.2014 20:17
Kirjoittaja TsarBomba
Sokat on menneet laatikkoon tulevista päistä. Olivat niin tiukasti kiinni laatikossa että irroittaminen oli melkoista moukarointia.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 26.8.2014 7:31
Kirjoittaja t tulppu
Joko stefat ostit tuolla oli hyllyssä viimeviikolla sellaiset.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 26.8.2014 20:18
Kirjoittaja TsarBomba
Kiitosta vaan tulppu mutta tänään tuli ilmoitus että on löytynyt stefat. Painelaakeri tuli tänään, näyttäisi sopivan vaikka onkin hiukan erilainen.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 31.8.2014 16:07
Kirjoittaja TsarBomba
Tuleeko kytkinlevyä ja niitä muita osia kiinnipitämät pultit kiristää momenttiavaimella? Entä miten tapahtuu keskittäminen kun laatikko kiinnitetään takaisin?
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 31.8.2014 16:15
Kirjoittaja pressa
Kaikkiin ruuveihin voi käyttää momenttiavainta mutta käsivarallakin onnistuu. Laita levy paikalleen ja asetelma vain sormin niin levy keskittyy helposti kun laitat laatikon paikalleen eli et tarvitse keskitystappia. Kiristä asetelman ruuvit vuorotelleen 90 astetta kääntäen ettei asetelmä väänny.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 31.8.2014 16:28
Kirjoittaja t tulppu
Levy sitten oikein päin.. onko ladassa reikä että saa pultit momenttiin tai kiinni, kun on työntänyt laatikon paikoilleen,niin kun tuosta Pressan tekstissä olen lukevinani,, mutta kun lukihäiriö niin varma en ole ymmärsinkö tekstin oikein..
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 31.8.2014 19:45
Kirjoittaja TsarBomba
Kiitosta vaan!
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 1.9.2014 17:48
Kirjoittaja TsarBomba
Kävin korjaamolla suuta pieksemässä ohikulkiessa ja siellä pelottelivat että ehdottomasti on momenttiavaimella kiristettävä!!! Voi kuulemma rikkoa jotain.
Ohjekirjassa lukee tämän työvaiheen kohdalla Venäjäksi:
Удерживая маховик монтажной лопаткой от проворачивания, равномерно затяните болты крепления сцепления к маховику: каждый по одному обороту ключа, переходя от болта к болту по диаметру. Момент затяжки болтов указан в приложении 1. После этого выньте центрирующую оправку и установите коробку передач.
Suomentaa voi jos osaa...
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 1.9.2014 18:49
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Käännösohjelmia on netti pullollaan.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 1.9.2014 19:00
Kirjoittaja TsarBomba
Mahdollisesti on näin... kaikki ei vain olla niin viisaita. Nettikikkailut on vähän niinkuin vähemmällä olleet mekäläisen elämässä.
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 1.9.2014 19:19
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
Käytäthän tätäkin palstaan netin kautta vai kuinka?
Kokeile hakukoneeseen "Käännös Venäjä" tai "Sanakirja Venäjä" tai vain "Sanakirja".
Re: Lada 110 sedan -99
Lähetetty: 1.9.2014 19:37
Kirjoittaja toktornivako
TsarBomba kirjoitti:
Удерживая маховик монтажной лопаткой от проворачивания, равномерно затяните болты крепления сцепления к маховику: каждый по одному обороту ключа, переходя от болта к болту по диаметру. Момент затяжки болтов указан в приложении 1. После этого выньте центрирующую оправку и установите коробку передач.
Suomentaa voi jos osaa...
No jos nyt kumminkin autettais Miestä mäessä? Käsketään pitään tukevasti kiinni vauhtipyörastä ja kiritään tasaisesti ja pulttien kiristysmomentti löytyy liitteestä 1.