,_,/ukka kirjoitti:Uskon uskon Tuo on vaan sitä paremman puoliskon huonoa tuuria. Kaikesta joutuu maksaan vähän estraa. kts. AKE:n toiminta threadi. Voishan tuostakin lähteä kitiseen ja soitteleen, sitte vaan puolen tunnin painimisen jälkeen sanotaan:"Maksa pois, jos autollas meinaat ajaa"
,_,/ukka
Kannattaa jatkossa olla tarkkana
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
veli alexei kirjoitti:Katsastamattomat autot pois liikenteestä!
Samoin myös paskoilla sakkorenkailla ajavat.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
OT: Mulla ei ainakaan IF:ssä vakuutukset toimineet ollenkaan. Lähetti millon mitäkin laskuja ja yritti periä liikaa maksuja + yritti laskuttaa minun nimissäni olevasta autosta isältäni vakuutusmaksuja samalta ajalta , jonka olin jo itse kertaalleen maksanut ja isälläni ei ole mitään tekemistä kyseisen auton kanssa, ainoastaan meidän postiosoite oli sama.
Vaihdoin Tapiolaan vakuutukset ja nyt homma pelaa.
Kyllä mulla on hyvät renkaat Ladassa alla.
Ja myös vaaralliset kuljettajat!
Lähes kaikki teknisistä vioista, jotka ovat aiheuttaneet onnettomuuden, kohdistuu renkaisiin!
Niin. Mutta kyllä mulla renkaat pelaa.
Jome kirjoitti:OT: Mulla ei ainakaan IF:ssä vakuutukset toimineet ollenkaan. Lähetti millon mitäkin laskuja ja yritti periä liikaa maksuja + yritti laskuttaa minun nimissäni olevasta autosta isältäni vakuutusmaksuja samalta ajalta , jonka olin jo itse kertaalleen maksanut ja isälläni ei ole mitään tekemistä kyseisen auton kanssa, ainoastaan meidän postiosoite oli sama.
Vaihdoin Tapiolaan vakuutukset ja nyt homma pelaa.
Heh, itse vaihdoin aikoinaan Tapiolasta Sampoon (nykyään IF) laskutus epäselvyyksien takia Sampon aikoina pelasi nuo korvaus asiat niin hyvin, etten nyt muutaman euron takia ala sen kummemmin kiukutteleen. Pari vesivahinkoa ja peltikolaria on korvattu Sampon puolesta ja voin sanoa, että nopeammin ja paremmin on asiat tuolta osalta hoidettu kuin eräissä muissa yhtiöissä joissa muutama tuttu on samantapaisten asioiden tiimoilta asioineet.
Tää ei ollutkaan kuitti sulle VA, vaan jatko totetamus...
Vanja-eno kirjoitti: Samoin myös paskoilla sakkorenkailla ajavat.
Tää ei ollutkaan kuitti sulle VA, vaan jatko totetamus...
Jaha.
veli poika kyseli tuota katsastus asiaa konttorilta volvonsa kanssa ja sille sanottiin että jos katsastuksen aloittaa ennen viimeistä mahdollista päivää tulee ajoaikaa 2 kk vielä kyseisen päivämäärän jälkeen mutta jälkitarkastus ei ole voimassa kun sen kuukauden ihmeteltiin kyllä mutta näin se asia vaan on.
v.paasio kirjoitti:veli poika kyseli tuota katsastus asiaa konttorilta volvonsa kanssa ja sille sanottiin että jos katsastuksen aloittaa ennen viimeistä mahdollista päivää tulee ajoaikaa 2 kk vielä kyseisen päivämäärän jälkeen mutta jälkitarkastus ei ole voimassa kun sen kuukauden ihmeteltiin kyllä mutta näin se asia vaan on.
huh huh, tuntuu että näillekin aika määritykselle on yhtä monta versiota kuin on katsastuskonttoreitakin, kukahan sitten kertoisi mikä on oikein?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)