Flaiman kirjoitti:Kiristä mittariston takana olevat pienet mutterit. Voipi kierrosmittari alkaa toimimaan.
Vilkuttaessa latauksen mittari heiluu aina vähän muttei sentään laidasta laitaan.
Kiitos vinkistä!

Täytyypi kokeilla seuraavan kerran kun minulla on mittaristo irti, viimeksi kun asensin lämmityslaitteen vaijerit (ne vivut) paikoilleen niin unohtui laittaa tripin vaijeri paikoilleen, täytyy laittaa kuntoon joku päivä jahka ehdin

Ja minulla se viisari tekee aika isoa liikettä vilkkua käytettäessä sekä latauksen merkkivalo välkkyy samaan aikaan, se ei taida olla ihan normaalia?...
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Autoon on ehkä vaihdettu syyläri jossa on jäähdytysnesteenlämpötilatunnistin vasemmassa alkakulmassa. Tällaistahan ei GM 1.yksipisteruiskusyylärissä ole, koska se mittaa jäähdytysnesteen lämpötilan muualta. Siispä vaihdetyssa syylärissä on johdotukset turhaan eikä niille ole löydetty paikkaa. Voisiko olla että tämän takia ne piuhat roikkuvat siellä turhan panttina.
Autooni on vaihdettu minun mielestäni syyläri joka ei siihen edes kuulu... Omistan 9 takavetoista Ladaa ja juuri tässä kyseisessä 1700i Ladassani on erilainen syyläri kuin muissa Ladoissani. Mistähän suunnasta katsottuna pitäisi sijaita vasemmalla? Se anturi on siinä syylärissä apukuskin puolella, samalla puolella autoa kuin akkukin. Se voi hyvinkin olla mahdollista että ne johdot ovat turhan päiväisiä, niissä on molemmissa tasapäiset abikoliittimet mutta en ole vielä keksinyt mitään paikkaa mihin tökätä ne, täytyy varmaan laittaa nätille rullalle nippusiteellä ja taitella johonkin nippuun konehuoneeseen
Zapsky kirjoitti:Ikävää kun ihmiset eivät jaksa tehdä mitään kunnolla loppuun. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Autoasioissa se voi tosin olla seuraava omistaja.
Joo-o, joitakin ei vain kiinnosta autostaan huolehtiminen ja se on ikävää...

Itse olen hyvin pikkutarkka (riippuu tosin autostani, peltoautoja kohtaan en todellakaan ole

) mutta tykkään että kaikki on just eikä melkein kunnossa, joka ikinen päivä löydän epäkohtia autostani ja ne on heti parannettava jos vain suinkin mahdollista

Olisi kyllä tosi hienoa jos vielä joskus tulisi vastaan se päivä kun 1700i Ladassani ei olisi yhtään sähkövikoja... Voipi olla että ehdin myydä tuon auton ennen kuin saan kitkettyä kaikki sähköviat pois, en aio kruisailla tuolla kuin kesään asti ja sitten minulla pitäisikin olla 2106 alla