volvon 2l kone ladaan??
Joo pieniä 
Ekaa kertaa pärähti käyntiin kevään jälkeen tuo kone tuossa muutama viikko sitten (siinä videolla). Meinas olla vähän tukkosta lähtee liikkeelle 3.vaihteella
(ennenkin ajanut autolla
)Ohjaussysteemit oli tossa harsittu vaan sen verran kasaan, että sai siirrettyä. Nyt on siirretty hammastankoa vielä paremmalle hollille ja tänään olisi taiottava noita kääntövarsia vähän suoremmaksi, kun tällä hetkellä ulkokurvin puoleisen pyörän kääntövarsi osuu jouseen rajottaen pyörän kääntymistä.
Ja tiedä vaikka vielä tekniikkaa vaihtaisi, kun yksi tekniikka vielä löytyisi... Olisi sellanen B230 viritetty ja ahdettu..löylyä aika paljon enemmän kuin tuossa tän hetkisessä koneessa. Mutta taidan jättää sen tievehkeeseen.
Ps. Ariltako sait videopätkät?

Ekaa kertaa pärähti käyntiin kevään jälkeen tuo kone tuossa muutama viikko sitten (siinä videolla). Meinas olla vähän tukkosta lähtee liikkeelle 3.vaihteella


Ja tiedä vaikka vielä tekniikkaa vaihtaisi, kun yksi tekniikka vielä löytyisi... Olisi sellanen B230 viritetty ja ahdettu..löylyä aika paljon enemmän kuin tuossa tän hetkisessä koneessa. Mutta taidan jättää sen tievehkeeseen.
Ps. Ariltako sait videopätkät?
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Nuo kääntövarrethan pitäisi osoittaa suurinpiirtein taka-akselin keskelle kun pyörät suorassa. Silloin kääntyy pyörät suhteessa, tosin noilla voi auton yli-/aliohjaavuutta muutella. Mutta tuo taka-akselin keskelle hyvä lähtökohta.
Arilta vanhemmalle veljekselle ja siitä minulle...
Arilta vanhemmalle veljekselle ja siitä minulle...
Vauhdin tae - alamäki
No tuo ei periaatteessa muuta tilannetta miksikään mutta tekee toteutuksesta aika haastavan. Eli edelleen niiden linjat pitäisi kohdata taka-akselin keskellä, tosin eipä taida juuri mahtua kun varsien pitäisi leventyä eteenpäin. Tuossa onkin miettimistä
Mistäs autosta tuossa pyöränripustukset ovat?

Vauhdin tae - alamäki