volvon 2l kone ladaan??

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
raimo87

Viesti Kirjoittaja raimo87 »

se ois aika tulinen paketti mutta kovan työn takana.
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

ip98: Satuin näkemään pari videota tuosta laitteestasi. Taisi olla ensikännistystä ja jotain. Taitaa olla hieman kääntymisongelmaa vielä?
Vauhdin tae - alamäki
ip98

Viesti Kirjoittaja ip98 »

Joo pieniä :)

Ekaa kertaa pärähti käyntiin kevään jälkeen tuo kone tuossa muutama viikko sitten (siinä videolla). Meinas olla vähän tukkosta lähtee liikkeelle 3.vaihteella :) (ennenkin ajanut autolla :lol: )Ohjaussysteemit oli tossa harsittu vaan sen verran kasaan, että sai siirrettyä. Nyt on siirretty hammastankoa vielä paremmalle hollille ja tänään olisi taiottava noita kääntövarsia vähän suoremmaksi, kun tällä hetkellä ulkokurvin puoleisen pyörän kääntövarsi osuu jouseen rajottaen pyörän kääntymistä.

Ja tiedä vaikka vielä tekniikkaa vaihtaisi, kun yksi tekniikka vielä löytyisi... Olisi sellanen B230 viritetty ja ahdettu..löylyä aika paljon enemmän kuin tuossa tän hetkisessä koneessa. Mutta taidan jättää sen tievehkeeseen.

Ps. Ariltako sait videopätkät?
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Videot jakoon! :)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
ip98

Viesti Kirjoittaja ip98 »

Nyt rupes fillarit kääntymään...Ainakin ulkokurvin pyörä nyt vaihteeks, no eikös se enempi auto ohjaa kurvissa sen ulkokurvin pyörän mukaan.

Ei saa vielä levittää videomateriaalia keskeneräisestä autosta :) Ilmottelen sitten kun tulee uutta matskua...
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Nuo kääntövarrethan pitäisi osoittaa suurinpiirtein taka-akselin keskelle kun pyörät suorassa. Silloin kääntyy pyörät suhteessa, tosin noilla voi auton yli-/aliohjaavuutta muutella. Mutta tuo taka-akselin keskelle hyvä lähtökohta.

Arilta vanhemmalle veljekselle ja siitä minulle...
Vauhdin tae - alamäki
ip98

Viesti Kirjoittaja ip98 »

Joo niin se varmaan on, mutta kun ne kääntövarret on käännetty eteenpäin sillain vinksin vonksin ja ohjaus tapahtuu hammastangolla navan etupuolelta, niin on vähän sommittelua ja säätämistä :)
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

No tuo ei periaatteessa muuta tilannetta miksikään mutta tekee toteutuksesta aika haastavan. Eli edelleen niiden linjat pitäisi kohdata taka-akselin keskellä, tosin eipä taida juuri mahtua kun varsien pitäisi leventyä eteenpäin. Tuossa onkin miettimistä :roll: Mistäs autosta tuossa pyöränripustukset ovat?
Vauhdin tae - alamäki
ip98

Viesti Kirjoittaja ip98 »

Ihan ne lattanan omat ovat
Vastaa Viestiin