Sivu 4/4

Lähetetty: 6.11.2004 18:00
Kirjoittaja veli alexei
arpati kirjoitti:
veli alexei kirjoitti: Itellä on tosiaan toi DGV. Ja vapaavirtaussuodatin. Pelottaa kuinka käynnistys pelaa kun vetää mittariiin -25. :( Että meneeks jäähän...
Voin kertoo että suurimmat ongelmat tulee kosteella liki + nollaa olevissa lämpötiloissa jolloin kosteus jäätyy virtauksen jäähdyttämään kaasariin... Itellä ei ole/ollut koko viimetalvena suodatinta 2102 eikä mitään ongelmia paitsi tollasella vesikelillä nollan huiteissa kun ajo 80 jonossa maantiellä. korjaantuu kun hiukan polkee...

Bensa ei jäädy ja kun jäänestoa laittaa niin vesikään ei jäädy joten kiusaa voi tehdä ainoastaan ilman kosteus jota taas pakkasella ei juurikaan esiinny koska mitä matalampi lämpötila sen vähemmän kosteutta ilma pystyy sitomaan... Bensankulutus tietysti on koneen kylmänä ollessa hiukan suurempi ilman tota esilämmitystä.
Ooorait. Pitää kai sitten miettiä että kumman tekee: uus putsarin kotelo vai jäänestoa. Viime talvena kerran teki noin että just pikku pakkasella veti Ozooni jäähän. Kattoo ny Weeperiä. Siis kun sähläsin sen läpän kanssa. Jäänestoa ennen en ole kokeillut mutta viime talvena sitäkin tuli kipattua, siis tankkiin, kun leimaa koitin Ozoonilla saada kun tankissa oli reilusti jäänestoo. Jälkikäyntiä se vaan tuntu lisäävän.

Lähetetty: 6.11.2004 19:43
Kirjoittaja arpati
Joo se vesi bensan seassa kyä jäätyy pakkasella :lol:

Jälkikäyntiä aiheuttaa todennäköisesti kaasari joka lykkää bensaa koneeseen... Siinä Webrussa tais olla se solenoidikytkin joka katkaisee tyhjäkäyntipiirin bensan syötön kun sytkävirta katkee.

Lähetetty: 7.11.2004 14:14
Kirjoittaja veli alexei
arpati kirjoitti:Joo se vesi bensan seassa kyä jäätyy pakkasella :lol:

Jälkikäyntiä aiheuttaa todennäköisesti kaasari joka lykkää bensaa koneeseen... Siinä Webrussa tais olla se solenoidikytkin joka katkaisee tyhjäkäyntipiirin bensan syötön kun sytkävirta katkee.
Nii ne väittää. :D

Mutta eiks tois Masinoli sitten lisää jälkikäyntiä jos sitä on bensan määrään nähden suht paljon? Näin väitti isot pojat(kin). Joo tossa Weeperissä on se solenoidi ja se jopa ainakin asennettaessa viellä jopa toimi.

Lähetetty: 7.11.2004 20:28
Kirjoittaja lada 1300s
Mitenkä tuon digikameralla otetun kuvan sais tänne? Otin vaan siitä weberistä kuvan. Reikiä piti vinguttaa kauemmas että kävi imusarjaan ja vivut on tietysti mahdollisimman vaikeasti. Kaasarissa lukee 30/34 Eli onko ne kurkkujen koot. Mikähän siinä kun ei käynyt suoraan? [/img]

Lähetetty: 15.11.2004 11:32
Kirjoittaja Hellraiser
asiaa 8) 8) 8)
Just sitä tyylikästä ladailua!
Osaatko neuvoa lukkoperän teon kans tarkempaa?
irkissä sinä?

perä

Lähetetty: 16.11.2004 11:36
Kirjoittaja Jonetsky
Kenestä puhut?
Mun neuvo on että revit perä murikan sieltä perästä irti ja hitsaat pikkurattaat jumiin... heti kunnon möykky ettei lähe irti...
kato ettei niitä hitsauskipinöitä mee sinne vetoakseleiden uriin (pooreihin)
tietenki sitä kannattaa vähä jäähytellä välissä...

Re: Kulkee se ladaki!!!

Lähetetty: 16.11.2004 11:52
Kirjoittaja Hellraiser
Jonetsky kirjoitti:Joo ku tos eilen kävin tos keskustasa nii tuli härkkii tommonen toyotan lintta cressida nimeltään... sitte piti lähtä kokeileen ja kuinka ollakkaan 140 alako oleen tiukkaa... pikkuhilijaa lisää kaasua... 4:sella 160 ja 5 silimään nii leluota jäi niinku purkka tukkaan... loppujen lopuksi ladasa meni mittari ihan pohjaan ja vielä kiihty jonku verran...
alla on 14" vanteet 175 70 R14 eli mittari ei nuilla renkailla paljo valehtele... mikä lie todellinen nopeus? mut lujaa mentiin!! :twisted:
Perässä lukee viattomana 1200L!!! :D
Tästä puhuin...