Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Jokari kirjoitti:Onhan sekin yksi masokismin alalaji.
P*skan marjat! Tässä ei ole mitään masokistista verrattuna siihen että kävin launtaina ekan kerran tänä vuonna uimassa! Jyväsjärven veden lämpötila
on pinnasta 12-13 astetta.
Takaisin osteriin, ohjausakselissa on pituussuunnassa varmaan 1 sentti väljää ja kun ottaa siitä osterista ulos tulevasta akselista ja heiluttaa
niin johan löytyy taas väljää! Ja kyllä ajaessa kolisee, ja paljon!
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Tänään pesen penkit, ovat niin sontaiset ja tunkkaiset.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
lada.h.s kirjoitti:Kuten olen jo aikaisemminkin sanonut Helmen ohjaus ei ole todellakaan raskas ja siinä kaikki osat ovat alkuperäisiä CCCP insinöörin
suunnittelemia ja CCCP työnsankareiden valmistamia.
Jokari kirjoitti:Myös jälkituotanto-osien kestävyys voi olla huonompaa kuin alkuperäisen CCCP-valmisteen.
Tämä minua vähän huolettaa.
ja taas ylistetään kaikkea kirottu ryssäromua... näyttäkää minulle sellainen osa joka on varaosakaupasta ostettuna (tarvikevalmistajan tuottama) heikompi kuin alkuperäinen venäläinen vähä sinne päin -tinkeltankeli... mikä ladan osa ylipäätään on kestävä, kaikki hajoaa ennemmin tai myöhemmin...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Mikä niissä on vikana? Tarvikeniveliä on tullut laitettua vaan empä valmistusmaata ole ajatellut, toimivia ovat olleet, ovat kai vieläkin... Tosin vähemmän tullut ladaan laitettua vaan kaikenlaisiin muihin autoihin, ei ne sen huonompia ole kun samalta tarvikevalmistajalta tulevat...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Itse asiassa olen unohtanut sen että Helmeen on raidetangonpää vaihdettu ja se on muistaakseni Italialainen.
pvdriver kirjoitti:a taas ylistetään kaikkea kirottu ryssäromua... näyttäkää minulle sellainen osa joka on varaosakaupasta ostettuna (tarvikevalmistajan tuottama) heikompi kuin alkuperäinen venäläinen vähä sinne päin -tinkeltankeli... mikä ladan osa ylipäätään on kestävä, kaikki hajoaa ennemmin tai myöhemmin...
Kukaan ei ole todellakaan ylistänyt YHTÄÄN MITÄÄN! Totesin vain että se ohjaus ei ole alkuperäisillä osilla yhtään sen raskaampi kuin muillakaan
osilla toteutettuna!
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Tänään aloittelin jarruputkiremontin. Revin vanhoja putkia auton takaa pois. Täytyypä joku päivä käydä ostelemassa jarruosia.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Soitin tänään myyjälle ja kysyin miksi todistusta auton 10 viime vuodesta ei ole kuulunut ja vastaus oli: minulla ei ole valmistenumeroa eikä
vanhaa rekisteri numeroa. No minähän ne hänelle auliisti luettelin ja hän lupasi sen kirjoittaa. TOIVOTAAN ETTÄ KIRJOITTAA! Vaikutti kuitenkin
aika rehelliseltä.
Tyhjäsin myös jäähdytysjärjestelmän ja puhdistin sen myös. Uusien osien ostolistalle joutui myös lämppärin hana.
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Ymmärrän kyllä että harrastushinku on kova, mutta katseleppa mikä ilma tuolla ulkona on. Eli anna sen äSSän levätä vaikka päivä tai pari ja palaa asiaan, kun vesisateet tulevat.
Voi karmeus jos se myyjä on juuri niitä, jotka oikeasti osaavat Kuulostaa Rehellisiltä, mutta joita ei kiinnosta Pätkääkään. Harmi että niitä on niin paljon.
Niin ja muuten Tuolla Ulkona on ollut jo aivan liian pitkään aivan kohtuuton ilma niille immeisille, joiden hommat eivät enää siedä PäivänValoa, auringonvalosta puhumattakaan. Kuulun kyseiseen KäpyKaartiin
Sateita odotellessa... Niin ja +10 tai korkeintaan +15.