Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Sdelano v SSSR kirjoitti:Takavalojen kontaktihäiriöiden poistossa ei tarvitse tinoja, kolveja eikä viiloja, pelkät sakset riittävät työkaluiksi. Tähän asiaan palaan.
...leikataan jostain ohuesta muovista sopivan kokoinen kappale ja laitetaan se "piirilevyn" taitoksen väliin liittimen sisälle? Noin korjasin Samaran pätkivät takavalot aikanaan.
Juuri siten. Sama temppu tarvittaessa lampun kannan sivuun ja alle. Materiaalina esim. margariinirasian kansi. Kolesterolia pelkäämättömät voivat käyttää myös esim. Oivariinia.
Sopiva aine kestää kiehuvaa vettä (lampun kannan kuumeneminen).
Mulla juuri eilen vihdoin syttyi Bosch Samarassa CE-valo. BK-tietokoneella koodin katottua päädyttiin tyhjäkäyntimoottorin ongelmaan. Käynti on ollut ontuvaa viimeaikoina. Katoin osan ja totesin sen olevan löystynyt lähes irti, kiristys ja auto toimii taas. Vian etsintää helpotti toimiva vikadiagnostiikka.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)