Poliisi ei pidä ladoista??
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Minä olen ihmetellyt sitä, kun täällä Hämeenlinnassa Lukiokadulla on välittömästi pysäköimiskieltomerkin jälkeen parkkeerattuna harmaa Lada 110. Siinä se on harva se päivä enkä ikinä ole nähnyt sakkolappua sen tuulilasissa. Onko joku syy, mikä vapauttaisi noudattamasta pysäköimiskieltomerkkiä? Voiko jollain olla niin hyvä tuuri, että osaa pysäköidä väärin juuri silloin, kun poliisit ja Lappu-Liisat liikkuu? Niitäkin olen samalla kadulla nähnyt monta kertaa, mutta silloin ei Lada ole ollut vakiopaikallaan. 

Onko siinä invalappua?Riffa kirjoitti:Minä olen ihmetellyt sitä, kun täällä Hämeenlinnassa Lukiokadulla on välittömästi pysäköimiskieltomerkin jälkeen parkkeerattuna harmaa Lada 110. Siinä se on harva se päivä enkä ikinä ole nähnyt sakkolappua sen tuulilasissa. Onko joku syy, mikä vapauttaisi noudattamasta pysäköimiskieltomerkkiä? Voiko jollain olla niin hyvä tuuri, että osaa pysäköidä väärin juuri silloin, kun poliisit ja Lappu-Liisat liikkuu? Niitäkin olen samalla kadulla nähnyt monta kertaa, mutta silloin ei Lada ole ollut vakiopaikallaan.
Reippaina käymme rekkain alle 

Ajoasento on ainakin sama, kuin pyörätuolissa.Riffa kirjoitti:Sinä sen keksit, Nonnis. Olen aina ollut kadun toisella puolella, niin en ole nähnyt invalappua, mutta tänään näin kun auton omistaja meni siihen autoon. Hän tosiaan oli invalidi, liikkuminen näytti tosi vaikealta. Onko Lada sitten muka huono ajaa, kun invalidikin pystyy sitä ajamaan? :!:
Boris kirjoitti:Ajoasento on ainakin sama, kuin pyörätuolissa.Riffa kirjoitti:Sinä sen keksit, Nonnis. Olen aina ollut kadun toisella puolella, niin en ole nähnyt invalappua, mutta tänään näin kun auton omistaja meni siihen autoon. Hän tosiaan oli invalidi, liikkuminen näytti tosi vaikealta. Onko Lada sitten muka huono ajaa, kun invalidikin pystyy sitä ajamaan?
Toi oli kyllä aika paha. Sekä hyvässä, että pahassa. Nauroin kylläkin aika makeesti.
Poliisi ei pidä LADOISTA
sain kortin reilu viikko sitten ja vielä mitä samantien poliisit perään ja pillit ja vilkut päälle. Molemmat tuli autosta pihalle kartturi Nauroi mun LADAA kartturin puolella
! Sitten Poliisi katto papereita Ja Sanoi Että "OHO! Täähän On LEIMATTU! " [/color] Meinaan näyttää aika oudolta kun väri on MATTA MUSTA Ja Ralliruutua Kyljessä Sekä Pitkä LA-Puhelimen ANTENNI, Lisäksi Vihreät Liekit Nokka pellissä
!!!!!!! Toisin sanoen POLIISI HAAVI!!![/color]

Ei kaikki liikuntarajoitteiset saa kauheesti alennusta veroista ym.
Vaikka olis "invapysäköintilappu" ei välttämättä saa muuta kun yhdestä omistamastaan tai hallitsemastaan ajoneuvosta vuosittaisen käyttömaksun pois.

Pitää olla lähes kuollut jotta saa esim. ajoneuvoveron palautuksen...
Toki jos perheessä on pahasti liikuntarajoitteinen joka ei itse kykene ajamaan voi p-lappun ja verohelpotuksia saada ko. henkilön kuljettamiseen tarkoitettuun ajoneuvoon.
Mutta kyllä liikuntarajoitteinen kykenee takapotkullakin ajeleen ainakin lyhyempiä matkoja... ( ajaa vähän rivakammin..)
Tosin automaattivaihteet, vakionopeudensäädin ja hieman säädettävämpi istuin helpottaisi

Siperia opettaa...
tulee täs mieleen tapahtuma parin vuoden takaa kun oltiin silloisella ladallani parkissa ja poliisit tuli kysymään että onko tästä autosta minkään maailman papereita.no siinä sitte pienissä viinapäissäni apukuskin paikalla esittelin tuoretta leimaa ja poliisit sai karvaan pettymyksen
sillä nyt ei voinut olla mitään tekemistä asian kanssa et lada oli myrkyn vihree mustat raidat kattila nokas ja maskis luki cccp 

tulee täs mieleen tapahtuma parin vuoden takaa kun oltiin silloisella ladallani parkissa ja poliisit tuli kysymään että onko tästä autosta minkään maailman papereita.no siinä sitte pienissä viinapäissäni apukuskin paikalla esittelin tuoretta leimaa ja poliisit sai karvaan pettymyksen
sillä nyt ei voinut olla mitään tekemistä asian kanssa et lada oli myrkyn vihree mustat raidat kattila nokas ja maskis luki cccp 

- Lada-Jussi
sateenkaari lada porukka vois varmaan kertoa kymmeniä tällaisia tapauksia missä poliisi ei ole tykännyt
mutta onkohan sateenkaaren värit hiipuneet kun ei ole pitkään aikaan mitään kuulunut?

- veli alexei
- Moderaattori