Poliisi ei pidä ladoista??

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Riffa

Viesti Kirjoittaja Riffa »

Minä olen ihmetellyt sitä, kun täällä Hämeenlinnassa Lukiokadulla on välittömästi pysäköimiskieltomerkin jälkeen parkkeerattuna harmaa Lada 110. Siinä se on harva se päivä enkä ikinä ole nähnyt sakkolappua sen tuulilasissa. Onko joku syy, mikä vapauttaisi noudattamasta pysäköimiskieltomerkkiä? Voiko jollain olla niin hyvä tuuri, että osaa pysäköidä väärin juuri silloin, kun poliisit ja Lappu-Liisat liikkuu? Niitäkin olen samalla kadulla nähnyt monta kertaa, mutta silloin ei Lada ole ollut vakiopaikallaan. :roll:
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Se on lappuliisan työauto tai poliisin tutka-auto.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Riffa kirjoitti:Minä olen ihmetellyt sitä, kun täällä Hämeenlinnassa Lukiokadulla on välittömästi pysäköimiskieltomerkin jälkeen parkkeerattuna harmaa Lada 110. Siinä se on harva se päivä enkä ikinä ole nähnyt sakkolappua sen tuulilasissa. Onko joku syy, mikä vapauttaisi noudattamasta pysäköimiskieltomerkkiä? Voiko jollain olla niin hyvä tuuri, että osaa pysäköidä väärin juuri silloin, kun poliisit ja Lappu-Liisat liikkuu? Niitäkin olen samalla kadulla nähnyt monta kertaa, mutta silloin ei Lada ole ollut vakiopaikallaan. :roll:
Onko siinä invalappua?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Riffa

Viesti Kirjoittaja Riffa »

Sinä sen keksit, Nonnis. Olen aina ollut kadun toisella puolella, niin en ole nähnyt invalappua, mutta tänään näin kun auton omistaja meni siihen autoon. Hän tosiaan oli invalidi, liikkuminen näytti tosi vaikealta. Onko Lada sitten muka huono ajaa, kun invalidikin pystyy sitä ajamaan? :!:
Boris
Viesti:

Riffa kirjoitti:Sinä sen keksit, Nonnis. Olen aina ollut kadun toisella puolella, niin en ole nähnyt invalappua, mutta tänään näin kun auton omistaja meni siihen autoon. Hän tosiaan oli invalidi, liikkuminen näytti tosi vaikealta. Onko Lada sitten muka huono ajaa, kun invalidikin pystyy sitä ajamaan? :!:
Ajoasento on ainakin sama, kuin pyörätuolissa.
Ladisti

Viesti Kirjoittaja Ladisti »

Boris kirjoitti:
Riffa kirjoitti:Sinä sen keksit, Nonnis. Olen aina ollut kadun toisella puolella, niin en ole nähnyt invalappua, mutta tänään näin kun auton omistaja meni siihen autoon. Hän tosiaan oli invalidi, liikkuminen näytti tosi vaikealta. Onko Lada sitten muka huono ajaa, kun invalidikin pystyy sitä ajamaan? :!:
Ajoasento on ainakin sama, kuin pyörätuolissa.

Toi oli kyllä aika paha. Sekä hyvässä, että pahassa. Nauroin kylläkin aika makeesti.
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Jos on liikuntarajoitteinen saa henkilöautoa plus mahdollisia apuvälineitä hankittaessa aika paljon alennusta veroista. Tässä suhteessa Lada on ihanteellinen jos on köyhä (niinkuin invalidit tuppaa oleen).

Ei sitten joudu maksaan senkään vertaa.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Ladisti86

Poliisi ei pidä LADOISTA

Viesti Kirjoittaja Ladisti86 »

sain kortin reilu viikko sitten ja vielä mitä samantien poliisit perään ja pillit ja vilkut päälle. Molemmat tuli autosta pihalle kartturi Nauroi mun LADAA kartturin puolella :( ! Sitten Poliisi katto papereita Ja Sanoi Että "OHO! Täähän On LEIMATTU! " [/color] Meinaan näyttää aika oudolta kun väri on MATTA MUSTA Ja Ralliruutua Kyljessä Sekä Pitkä LA-Puhelimen ANTENNI, Lisäksi Vihreät Liekit Nokka pellissä :P :P :P :P :P :wink: :oops: :oops: !!!!!!! Toisin sanoen POLIISI HAAVI!!![/color]
Lada ukko

Viesti Kirjoittaja Lada ukko »

:shock:
Ei kaikki liikuntarajoitteiset saa kauheesti alennusta veroista ym.
Vaikka olis "invapysäköintilappu" ei välttämättä saa muuta kun yhdestä omistamastaan tai hallitsemastaan ajoneuvosta vuosittaisen käyttömaksun pois. :(
Pitää olla lähes kuollut jotta saa esim. ajoneuvoveron palautuksen...
Toki jos perheessä on pahasti liikuntarajoitteinen joka ei itse kykene ajamaan voi p-lappun ja verohelpotuksia saada ko. henkilön kuljettamiseen tarkoitettuun ajoneuvoon.
Mutta kyllä liikuntarajoitteinen kykenee takapotkullakin ajeleen ainakin lyhyempiä matkoja... ( ajaa vähän rivakammin..)
Tosin automaattivaihteet, vakionopeudensäädin ja hieman säädettävämpi istuin helpottaisi :D
Siperia opettaa...
Boris
Viesti:

Aamulehden moro-liitteessä oli oikein kuvan kanssa juttu Smartista, josta on tullut valituksia pysäköinninvalvontayksikölle Tampereella. Kyseessä oli kuin olikin invalapulla varustettu auto.
vepa vekku

Viesti Kirjoittaja vepa vekku »

tulee täs mieleen tapahtuma parin vuoden takaa kun oltiin silloisella ladallani parkissa ja poliisit tuli kysymään että onko tästä autosta minkään maailman papereita.no siinä sitte pienissä viinapäissäni apukuskin paikalla esittelin tuoretta leimaa ja poliisit sai karvaan pettymyksen :lol: sillä nyt ei voinut olla mitään tekemistä asian kanssa et lada oli myrkyn vihree mustat raidat kattila nokas ja maskis luki cccp 8)
vepa vekku

Viesti Kirjoittaja vepa vekku »

tulee täs mieleen tapahtuma parin vuoden takaa kun oltiin silloisella ladallani parkissa ja poliisit tuli kysymään että onko tästä autosta minkään maailman papereita.no siinä sitte pienissä viinapäissäni apukuskin paikalla esittelin tuoretta leimaa ja poliisit sai karvaan pettymyksen :lol: sillä nyt ei voinut olla mitään tekemistä asian kanssa et lada oli myrkyn vihree mustat raidat kattila nokas ja maskis luki cccp 8)
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

sateenkaari lada porukka vois varmaan kertoa kymmeniä tällaisia tapauksia missä poliisi ei ole tykännyt :lol: mutta onkohan sateenkaaren värit hiipuneet kun ei ole pitkään aikaan mitään kuulunut?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Eikös tuo laite ollut myynnissäkin? Olisikohan löytänyt uuden kodin :(
Vauhdin tae - alamäki
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Kyllä se radalle.com kuvissa oli. Omistajasta ei ole tietoa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Vastaa Viestiin