Sivu 4/5
Lähetetty: 25.5.2004 21:15
Kirjoittaja arpati
OK sopii tuo maksu Ikaalisissakin

Lähetetty: 25.5.2004 22:05
Kirjoittaja RTJN65
No niin nyt on toisetkin satulat ja levyt purettu. Ovat muuten tosi hyvässä kunnossa. Voit heittää ne sellaisenaan paikoilleen. Ei tartte korjailla.
Huomenna lähtee perä irti kokonaisena Veli Alekseille.
Lähetetty: 25.5.2004 22:11
Kirjoittaja Nonnis
Joo no jos mä saan levyt arpatilta niin tarviisin vaan satulat.. Toisaalta, ei kai haittaa vaikka olis yhet levyt varastossakin. Kun noita jarruylläreitä tulee
Kai niihin satuloihin kantsii kumit vaihtaa kun ne kerran irti on.
Lähetetty: 27.5.2004 18:41
Kirjoittaja Misha
Tänään pesin, puunasin ja vahasin auton sisältä ja ulkoa... no en vahannut sisältä.
Maalipinta näyttäisi jotenkin vaurioituneelta, sillä vaikka vahasin ja pinta on kirkas ja kiiltävä, näkyy vahan alla outoja pyöröjälkiä. Onkohan joku pessyt auton likasella sienellä tms. Harmin paikka.
Poistin myös kierroslukumittarin ratin ja mittareiden välistä, kun en yksinekertaisesti saanut aikaseksi kytkeä sitä kiinni ja alko ärsyttään sen paikkakin. Eli ehkä asennan sen kojelaudan keskelle niinkuin normaalit ihmiset. Oikeastaan, siistein paikka ois sateenkaariladatiimin kekkaama paikka etupellillä, mutta ei taida motonetin mittari kestää vettä ja lunta
Hmm, nyt on alkanut kuulumaan outoa rutinaa vaihdelaatikosta kun auton käynnistää, pitääköhän öljyt vaihtaa. Ikäänkuin synkronointi ei lähtisi heti mukaan. Vai johtuukohan se kytkimestä, hmm.... kyllähän se ravistaa jos kylmänä luistatta....
No, toisaalta, ärsyttävän vähän vikaa on Larssonissa lähiaikoina ollu, on pitäny tehdä tikusta asiaa.
Lähetetty: 7.6.2004 18:47
Kirjoittaja Nonnis
Eilen Combitrans kuoli, onneksi korjaamon pihaan. Sytytysvirrat katosivat. En jaksanut alkaa tutkimaan mikä mättää. Sulakeboksi tai sitten sytytysreleen maadotus on huonosti, kun vilkkureleen vaihdoin taannoin (sedanin kanssa päittäin). Vaikka kyllä mä sen mutterin kiristin.

Lähetetty: 7.6.2004 19:28
Kirjoittaja RTJN65
No mulla olis tollanen kokonainen sulakepoksi kaikkine releineen + 2 relettä kaupan päälle. Poistettu 1200S sedanista vm-87. Hintaa hmm.... vaikka 10 Eur.
Lähetetty: 7.6.2004 19:54
Kirjoittaja Nonnis
No mullakin on Bregaden farkun raadosta poistettu sulakeboksi, kokeilen nyt sitä ensin. Sitten joskus jos jaksan

Lähetetty: 8.6.2004 22:36
Kirjoittaja Bregade
RAADOSTA?!
Hyvä peli, pientä laittoo vaille oleva hiomaton timantti!

Lähetetty: 12.6.2004 11:26
Kirjoittaja Nonnis
Nyt Combitransissa on taas etujarrut

Lähetetty: 12.6.2004 20:59
Kirjoittaja Boris
Ne on ihan kivat olemassa. Mullakin on.
Lähetetty: 12.6.2004 23:09
Kirjoittaja RTJN65
Oliko noista purkuosista apua. Ton 1200S jarrut näytti aika toimivilta.
Lähetetty: 13.6.2004 21:21
Kirjoittaja Nonnis
RTJN65 kirjoitti:Oliko noista purkuosista apua. Ton 1200S jarrut näytti aika toimivilta.
Joo ne paremmat sinne meni sellaisenaan.
Lähetetty: 18.6.2004 11:27
Kirjoittaja Nonnis
Combi hukkaa omituisesti virtansa. Siis ei akusta, vaan niin että virtalukosta ei tapahdu vaan mitään. Eilen pimeni hetkeksi tyystin, mutta sitten lopulta tuli virrat muttei startannu. Sai kasibaarin asiakkaat lykkiä sitä pitkin Rounionkatua...

Oiskohan se se sulakeboksi?
Lähetetty: 18.6.2004 12:56
Kirjoittaja Hasa
Virtalukon pohja on käsittääkseni jopa kulutushyödykkeeksi luokiteltava osa. Tarvikkeena ei vissiin ole kallis. Miten vian varmistaa - sitä en tiedä - sieltä kuitenkin vikaa ensiksi etsisin.
Lähetetty: 18.6.2004 18:21
Kirjoittaja Nonnis
Hasa kirjoitti:Virtalukon pohja on käsittääkseni jopa kulutushyödykkeeksi luokiteltava osa. Tarvikkeena ei vissiin ole kallis. Miten vian varmistaa - sitä en tiedä - sieltä kuitenkin vikaa ensiksi etsisin.
Juu tietysti aattelin totakin, mutta sulakeboksia siksi kun siinä on jo muutakin vikaa todettu, toisaalta voisko sytytysrele tms olla myös syyllinen? Sulakebokseja on joka tapauksessa varakappale, joten siitä on hyvä alottaa.