Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
mikko853 kirjoitti:Eihän tämä meikäläisen monologi ketään kiinnosta
Väärin! Mä luen tän aina kun käyn foorumilla.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Aina tulee luettua kaikki monologit, omani mukaanlukien
Juu eihän tuo muuta kaipaa kun puskurien poiston, ralliratin, isomman koneen, Weberin ja mielellään pörinäputken no vitsi vitsi
Lada-Mies kirjoitti: Noi seiskan peilit kyllä vähän häiritsee omaa silmää mutta muuten oikein bueno.
Sitten kun sinäkin tulet siihen ikään että ajelet Ladalla päivittäin, niin opit ehkä ymmärtämään miksi nollavitosen peileistä voi tehdä lähinnä pingismailat itselleen, siihenkin ne tosin sopivat hiton huonosti.
Viimeksi muokannut Jokari, 21.11.2007 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:
Juu eihän tuo muuta kaipaa kun puskurien poiston, ralliratin, isomman koneen, Weberin ja mielellään pörinäputken no vitsi vitsi
On se huumorimies
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
samarai kirjoitti:Hienossa kunnossa! Orkkiskapselit kiinni ja se on siinä. Tästä saa Kymenlaaksossa moni ottaa oppia miltä räpeltämätön Lada näyttää.
Johan tuota on tuunattu 07:n ratilla ja peileillä, ei kelpais Jussille edes ilmasiks
Kapseleita 2105:een ei tietääkseni kuulu, eikä nappiksen kromikapselit käy 2105:n vanteisiin, sen sijaan vanteen keskireikiin tulevat koristekupit ovat hakusessa, samaten pyörännapoihin tulevat vanteiden keskitystapit jotka puuttuvat.
Teknisestihän tuo on ihan orkkis ja muutoin kunnossa, mutta perä pitää epämäääristä jurnutusta, lienee liian suurella vaihteella körötelty, kyllähän tuo 5-vaihteellakin vetää kun mittarissa on 60.. Mittari vaan huijaa sen verran että todellinen nopeus on karvan yli 40.. ei voi tehdä hyvää.. Kuulemma poskilaakerit heikossa hapessa, vaan uusavuttomana en osaa tehdä asialle mitään muuta kuin vaihtaa perään öljyt ja se tuskin kyseiseen vaivaan auttaa
Jokari kirjoitti:Karmeetahan se nyt olisi jos jokapuolella tulisi vastaan vain orkkisasussa olevia ladoja. Onneksi näin ei ainakaan Kymenlaaksossa ole asian laita...
On mullakin joskus ollut orkkislada, vaikkei sitä tietty kukaan uskokkaan
Johan tuossa on väärät peilit, helmoja maalailtu ja renkaatkin näyttää liian leveiltä Ei, ei, ei kelpaa Jussille
Mut hei, peileihin mä olen syytön ja eturenkaat oli alkuperäset alkuperäsillä vanteilla Eipä näytä itselläsikään olevan alkuperäisiä kumeja (onneksi).
Noh, metriäkään en sillä tuossa kunnossa ole tieliikenteessä ajanut, järjestelmällinen raiskaus alkoi hyvin pian kuvan oton jälkeen
mikko853 kirjoitti:5-vaihteellakin vetää...
Mitä helevettiä...onko siinä muka 5-vaihteinen loota? No se ei ole alkuperäinen, eli TUUNATTU on
Jos siinä tosiaan on 5-v lodju ja sen kanssa 4,3 orkkisperä, niin eipä ihme että toi mittarivirhe on noin kova.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:Mut hei, peileihin mä olen syytön ja eturenkaat oli alkuperäset alkuperäsillä vanteilla Eipä näytä itselläsikään olevan alkuperäisiä kumeja (onneksi).
Noh, metriäkään en sillä tuossa kunnossa ole tieliikenteessä ajanut, järjestelmällinen raiskaus alkoi hyvin pian kuvan oton jälkeen
mikko853 kirjoitti:5-vaihteellakin vetää...
Mitä helevettiä...onko siinä muka 5-vaihteinen loota? No se ei ole alkuperäinen, eli TUUNATTU on
Jos siinä tosiaan on 5-v lodju ja sen kanssa 4,3 orkkisperä, niin eipä ihme että toi mittarivirhe on noin kova.
Ladainfosta lainattua:
1990 Lada 1500 S (VAZ-21053/1990-1996) palaa myyntiin viisivaihteisena versiona, varustettuna Solex-tyyppisellä kaasuttimella ja kärjettömällä sytytyksellä, korvaa 1200 S mallin ja on, 1300 mallien jäätyä pois markkinoilta, malliston halvin malli. Kaikki takavetoiset Ladat vain viisivaihteisina.
No tosta tekstistä mä saan kyllä sellaisen käsityksen, että 1500S 5-v korvaa 1200 Ässän ja muut mallit ja SIITÄ ETEENPÄIN kaikki ladat vain 5-v laatikolla. Vuonna 1991 ei tuotu enää 1200S:ää enkä sinä vuonna rekisteröityä sellaista ole ikinä nähnyt, kaikki on olleet 1500 ässiä, osa katilla, osa ilman.
Väitän edelleen ettei ole alkuperäinen laatikko. Eikai nyt edes venäläinen insinööri ole niin tyhmä, että laittaisi pikkulohkoon 5-v laatikon, sehän on aivan järjetöntä.
Jussi sanokoot viimeisen sanan
Jokari tulkitsee infon kirjoitusta oikein, eli 1200S on tuunattu jos siinä on viisivaihteinen loota!!! mä olen kyllä kans seurannut tätä aihetta ja ollut kovasti huolestunut kun osa toisensa jälkeen vaihtuu ja auto on kohta täysin piloille tuunattu, jos ei jo ole
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:Jokari tulkitsee infon kirjoitusta oikein, eli 1200S on tuunattu jos siinä on viisivaihteinen loota!!! mä olen kyllä kans seurannut tätä aihetta ja ollut kovasti huolestunut kun osa toisensa jälkeen vaihtuu ja auto on kohta täysin piloille tuunattu, jos ei jo ole
Sittenhän tuon joutaa vaikka paalata kun on jo pilalle tuunattu
Jokari kirjoitti:Mitä helevettiä...onko siinä muka 5-vaihteinen loota? No se ei ole alkuperäinen, eli TUUNATTU on
3,9 peräkö tuolle kelpais sit paremmin kaveriksi? Ei sillä että vaihto meikäläiseltä luonnistuisi, mutta voisihan sellaisen hommata jostakin ja delegoida asennuksen jollekin muulle sopivaa korvausta vastaan