onko mahdollista tehdä manuaali ryyppystä weberin 34 adf:stä? (mirafiorin kaasari)
vai onko toi "termostaatti" kaasarin kyljessä kiinni eli letku poikki ja toinenpää
kaasariin sisään ja toinen ulos???!!? ymmärtääkö kukaan???
Kyllä kai lähes mistä tahansa automaattiryyppyisestä kaasarista voi tehdä manuualiryyppyisen...
Suosittelisin kuitenkin rukkaamaan sen ADF:n kuntoon, sitten vaan vesikierto ryypylle ja sillä selvä. Toimiessaan tuo kaasari on aivan loistopeli, ainakin TC:n päällä se toimii kuin unelma, lähtee käyntiin HETI ja automaattiryyppy pudottaa kierrokset melko pian (itsekin voi polkea ryypyn pois kunhan on lämmennyt tarpeeksi). Eikä huudata kylmänä millään älyttömillä kierroksilla.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Kaikki on mahdollista. Sieltä vaan se bimetallijousi pois ja siihen kikkailee jonkinlaisen vivuston. Mutta helpompaa lie laittaa se toimimaan jos vain mekanismi on täydellinen ja ehjä.
Mulla oli muuten tuollainen 34ADF ladassa kiinni 170/200 suuttimilla Vakiot taitaa olla 120/135... Jos se kaasutin on seisonut jonkin aikaa, niin kannattaa uusia kiihdytyspumpun kalvo. Ainakin free technicsiltä saa ja siihen käy "se yleisin weberin kalvo". Tosin kannattaa varata se vanha ja tönäri viereen kun soittaa, niin saa varmasti oikean.
jos ton 34 adf:n laittas tämmöseen kattimalliin niin tarviiko huomioida jotain kun purkaa noi vanhat axtec rojut pois? meniskö se noin:: ensin purkaa kaikki axtec systeemit pois ja sen jälkeen pistää jerrykannun takaluukkuun josta letkun bensapumpulle ja siitä kaasarille.
-käyköhän se axtecin imusarja sen ylimäräsen putken takia vai täytyykö laittaa vanhemmanmallin imusarja?
- ja onko katin korvaus putkesta millaista hyötyä?
anna sen axtecin oman bensatankin olla vaan paikallaan
ne huohotus/höyrystymis letkut voi vaikka tukkia
muuten kaikki hiilipöntöt sekä muut axtecci romut pois ja sit uutta kaasaria tilalle
niin ja muistaakseni se axtecin imusarja käy
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
juu... ei se vauhtipyörän kevennys tisää tehoa tua... ei pyörivät massat vaikuta tehoon vaan kierrosherkkyyteen, edes takasin liikkuvat (männät ja kanget) vaikuttavat tehoon mutta ei nekään pelkästään paljoa.. Moottorin viritys on niin monta monessa varmaan kaiken halvin viri tommoseen muuten vakioon moottoriin on nokka joku n.~280 asteinen ja weber-korvaus kaasari ja pakoputki ((ääni on voimaa) yliääni yli voimaa...)
Ei kukaan ole koittanut venäläistä K151 kaasaria. Kokoluokkaa sama kuin weber. Hinta venäjällä 100€ tuntumassa. http://www.topsys.spb.ru/k151e.htm
Käy ainakin uaziin johon käy myös weberi eli luulis käyvän siis myös ladaa?