0-100km/h
Re: 0-100km/h
Tervehdykset toivottelen.
Pilkettä silmäkulmassa kysymys:" Mihinkä se on tälläinen kiire, sillä sitä nopeammin se maali saavutetaan mitä enempi kiihdytellään ja nopeutta nostetaan. Kun on saavutettu maali, entäs sitten?
Pilkettä silmäkulmassa kysymys:" Mihinkä se on tälläinen kiire, sillä sitä nopeammin se maali saavutetaan mitä enempi kiihdytellään ja nopeutta nostetaan. Kun on saavutettu maali, entäs sitten?
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Ne kellä on kovin kiire, aloittavat maaliin pääsyn jälkeen uuden kierroksen
Riston takalasin tarraa lainatakseni: "vain köyhillä on kiire" (jos se nyt meni noin)

Riston takalasin tarraa lainatakseni: "vain köyhillä on kiire" (jos se nyt meni noin)
.
Pitihänse käydä nappiksellakin koittamassa.
0-100km/h:21,4s
0-120km/h:31,6s
0-1/4 mi:21,3s loppunopeus 99,7km/h
Huippuja kelas 121km/h,ei raaskinut pidempään huudattaa.
0-100km/h:21,4s
0-120km/h:31,6s
0-1/4 mi:21,3s loppunopeus 99,7km/h
Huippuja kelas 121km/h,ei raaskinut pidempään huudattaa.
Kyllä siinä kahvit keittää ennenkuin nappiksella on huntti lasissa...

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tervehdykset toivottelen.
Ladailussahan on ideana luotettavasti päästä päämäärään, tai muuten vaan ajeleksia omaksi ja toisten iloksi. Se kuinka nopeasti on jo kilpailukysymys.
Ladailussahan on ideana luotettavasti päästä päämäärään, tai muuten vaan ajeleksia omaksi ja toisten iloksi. Se kuinka nopeasti on jo kilpailukysymys.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Luotettavasti? Jos luotettavasti haluaa päästä niin kannattaa hankkia talouteen yksi tojotaUkki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.

Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
Ja pöh sanon minäBME316 kirjoitti:Luotettavasti? Jos luotettavasti haluaa päästä niin kannattaa hankkia talouteen yksi tojotaUkki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.

7 Ladaa omistanut, kerran jäänyt päämäärä saavuttamatta.
3 Fordia omistanut, kerran jäänyt päämäärä saavuttamatta.
1 Nissanin omistanut, kerran jäänyt päämäärä saavuttamatta.
Siitä kun tehdään ihan puolueeton

Njet problem, normal katastroof 

En nyt lähtisi noilla Mikon 1000 km/Lada-ajeluilla paljoa henksleitä paukuttelemaan... 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
On niillä semmoset 30tkm taivalta taitettuJokari kirjoitti:En nyt lähtisi noilla Mikon 1000 km/Lada-ajeluilla paljoa henksleitä paukuttelemaan...

Njet problem, normal katastroof 

Nykyisellä autolla olen taivalta taittanu 35tkm 1,5 vuoden aikana eikä kertaakaan ole autosta ollut kiinni jos olen johonkin jäänyt. Jokari varmaan muistaa 

HelpostiBME316 kirjoitti: Jokari varmaan muistaa

Nyt on käyty koittamassa kelloa vastaan ja tulokset oli seuraavia:
0-60 mph 11,98 sec
0-70mph 16,83s
0-402 m 18,45 sec @ 116 km/h
Mittauspaikka suora tie, hyvin loiva ylämäki. Tankki täynnä gasoa, kaksi henkeä ja muut perusromut mukana.
Mun mielestä kohtuu hyvin vakiopadalta kaikkien säätelyiden jälkeen

0-60 mph 11,98 sec
0-70mph 16,83s
0-402 m 18,45 sec @ 116 km/h
Mittauspaikka suora tie, hyvin loiva ylämäki. Tankki täynnä gasoa, kaksi henkeä ja muut perusromut mukana.
Mun mielestä kohtuu hyvin vakiopadalta kaikkien säätelyiden jälkeen

Viimeksi muokannut Jokari, 14.1.2009 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Samoin, yllättäen.
0-60 mph 13,9 sec
0-402 m 19,4 sec @ 112 km/h
Mun mielestä välttävästi vakiopadalta kaikkien säätelyiden jälkeen.
Edith: Hmmm, varttimailiaika huononi, loppunopeus parani..
Tosin mittalaite ja matka oli eri.
Piaf: Eipä tarkemmin katottuna juurikaan parannusta entiseen..
Edittiä vielä: Niin, onhan mulla kokonaisvälitykset kyllä muuttuneet jonkin verran viimenäkemästä; nyt 3.9 perä ja 175/70R14 suorenkaat alla, edellisessä vedossa oli 4.3 ja 195/55R15, eli sittenkin lievää kehitystä havaittavissa.
On se hyvä, että nyt voi taas muokkailla viestiä sitä mukaa kun muisti palailee..
0-60 mph 13,9 sec
0-402 m 19,4 sec @ 112 km/h
Mun mielestä välttävästi vakiopadalta kaikkien säätelyiden jälkeen.
Edith: Hmmm, varttimailiaika huononi, loppunopeus parani..
Tosin mittalaite ja matka oli eri.
Piaf: Eipä tarkemmin katottuna juurikaan parannusta entiseen..

Edittiä vielä: Niin, onhan mulla kokonaisvälitykset kyllä muuttuneet jonkin verran viimenäkemästä; nyt 3.9 perä ja 175/70R14 suorenkaat alla, edellisessä vedossa oli 4.3 ja 195/55R15, eli sittenkin lievää kehitystä havaittavissa.

On se hyvä, että nyt voi taas muokkailla viestiä sitä mukaa kun muisti palailee..
Viimeksi muokannut Mara, 16.1.2009 23:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Nissanilla kesällä mitattu:
0-60 mph 5,95 sec
0-402 m 13,98 sec @ 166 km/h
Mittauspaikka suora tie, hyvin loiva ylämäki. Tankki melkein höyryillä, kaksi henkeä ja muut perusromut mukana.
Mun mielestä hyvin vakiopadalta kaikkien virittelyjen jälkeen.
325i talvilintalla:
0-60 mph 7,47 sec
0-402 m 15,52 sec @ 147 km/h
Mun mielestä tyydyttävästi vakiopadalta kaikkien remonttien jälkeen.
0-60 mph 5,95 sec
0-402 m 13,98 sec @ 166 km/h
Mittauspaikka suora tie, hyvin loiva ylämäki. Tankki melkein höyryillä, kaksi henkeä ja muut perusromut mukana.
Mun mielestä hyvin vakiopadalta kaikkien virittelyjen jälkeen.
325i talvilintalla:
0-60 mph 7,47 sec
0-402 m 15,52 sec @ 147 km/h
Mun mielestä tyydyttävästi vakiopadalta kaikkien remonttien jälkeen.
Wille 645:lle mitattu:
-0-60mph....ei saavuttanut
-0-402m-52 sekuntia.Huiput 40km/h
Mukana etukauha 300kg ja takapolanneterä 200kg.Aika hyvin 20 vuotiaalta 7963 tuntia ajetulta traktorilta.Kone vielä avaamaton
-0-60mph....ei saavuttanut
-0-402m-52 sekuntia.Huiput 40km/h
Mukana etukauha 300kg ja takapolanneterä 200kg.Aika hyvin 20 vuotiaalta 7963 tuntia ajetulta traktorilta.Kone vielä avaamaton