Sivu 4/8
Lähetetty: 23.5.2007 22:05
Kirjoittaja Samara87/88
noniin.
Nyt on ovissa pioneerin 13cm sarja, taka "ovi" pahveihin tulee pioneerin 10cm sarja, sekä peräkontissa orkkispaikoilla ovat Fisherin n. 14cm ikivanhat mutta toimivat kajarit.
sekä tietty subi&vahvari, eli nyt 6.1 järjestelmä alkaa olla valmis. Vielä pikku vahvari noille pioneereille
ovipahffit tuli eilen kiinni, ja kaukosäätöinen keskuslukitus pelaa kuin unelma. helmalevit kiinni lähiaikoina, eiköhä tuo miranooli oo jo kuivunu
tuli muuten visio, varaosa auton konepelti irti, hiominen, maalaaminen mustaksi (miranol?

), skuuppia tms, oma orkkispelti pois ja tuunattu tilalle
nousis raadon hyötysuhde ilman että vakiopeltiä tarvii raiskata

Lähetetty: 27.5.2007 16:03
Kirjoittaja Samara87/88
ja juttu jatkuu.
Helmalevikkeet kiinni. kylläpäs se nyt on
kaikki pahvit sisällä kiinni, ei millään perk nasturoilla vaan yleisruuveilla
cruisen kiinnitystä paranneltu (sisällä ja konepellin alla)
lisävalot (pitkät) irroitettu, etumaskissa Playboy-pupu tyylinen keulakoriste (oli raadossa, härski

)
lisäpitkät tulevat kiinni jahka vaihdan sen konepellin edessä olevan muovikaaren raadosta otettuun, ja mustaksi maalattuun (miranol

) sekä asennan kirkkaat vilkunlasit, jotka ovat keränneet jo jonkin aikaa pölyä
Hei kertokaas noista latureista vähän. köykö uudempi vanhempaan?
Lähetetty: 27.5.2007 21:42
Kirjoittaja Samara87/88
Lada kallerian toimivuuden ansiosta nyt voi yleisö ihastella samaran rumuutta ja kauneutta, ja vaikka viskata kommenttia, onko moista eteen sattunut
sama nikki...
Lähetetty: 27.5.2007 22:19
Kirjoittaja Jokari
Joo-o, hieman kaipais vielä tingeltangelia niin menisit venäläisestä ihan täysiä...tai ainaki auton puolesta

Lähetetty: 28.5.2007 17:48
Kirjoittaja Samara87/88
elä
mut ei tosta joulukuusta olla tekemäs. vähä amis vaan

Lähetetty: 28.5.2007 20:47
Kirjoittaja Samara87/88
hmm.. villi visio.
mitä katsastusmies sanoo lokinsiipi ovista?
Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 30.5.2007 21:26
Kirjoittaja Samara87/88
nyppä on sammyssa kirkkaat vilkuttimen lasit, sekä mustaksi maalattu muovilerssi, se joka tulee valojen päälle, konepellin eteen. Ja taas miranolia pensselillä
nurkassa eteisessä odottaa Tipon alut, jotka taakse menevät suorilla, mutta edessä täytyy hioa keskiötä pienemmäksi/suurentaa reikää vähä.
jooo ennen lauantaita pitäs saada alut alle perkll

Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 31.5.2007 17:44
Kirjoittaja köhmä
Kovalla tahdilla se Samara vaan "uudistuu", kun on rahaakin aina välillä käytettävissä

Pistähhän kuvia kallerijjaan niin voipi sitten katella. En muistanut viimeks siinä tuiskeessa tarkastaa niitä helemalevikkeitä

Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 31.5.2007 19:36
Kirjoittaja Samara87/88
köhmä kirjoitti:Kovalla tahdilla se Samara vaan "uudistuu", kun on rahaakin aina välillä käytettävissä

Pistähhän kuvia kallerijjaan niin voipi sitten katella. En muistanut viimeks siinä tuiskeessa tarkastaa niitä helemalevikkeitä

kuvia löytyy ja uutta pukkaa kunhan alut alla

Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 1.6.2007 16:28
Kirjoittaja Samara87/88
nyt samara rullailee 14" Fiiun aluilla, muuttui kyllä ajettavuus piirun verran paremmaksi... Renkaat nyt 185/60 r14
just sopii olemaan ilman muutoksia...
MUTTA, nyt kysymyksiä. Nauvokaapas nyt kädestä pitäen, kuinka vaihdan jarrunesteet. Mistä avaan mitä, ja mitä teen missä järjestyksessä.
mitä litkua kaadan sisään. halvinta mitä myydään purkissa, jossa lukee JARRUNESTE
sitten saa kertoa vastauksen tähän ikuisuus kysymykseen, eli mitä samaran vaihteistoon. 75W80 vai 80W90 vai mitä? sitkujoskusvaihtaa.
kiitoksia vastahuksista.
ainiin. projektista. Kauniin päivän kunniaksi samara sai puhdistuksen sisältä, sekä upouuden ilmansuokan. Entinen olikin jo melkos paskanen. Työpaikan rälläkkää hyväksi kä'yttäen etupyörän keskiöt ovat nyt inhimillisen kokoiset, vaikkakin hitusen piti isontaa myös vanteen reikää.
kruise teki lakon. valot syttyy, muttei tee mitään. pitää rusvata sitäki joskus. Se joko toimii täydellisesti tai ei toimi ollenkaan...
Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 1.6.2007 17:45
Kirjoittaja pressa
Samara87/88 kirjoitti:Nauvokaapas nyt kädestä pitäen, kuinka vaihdan jarrunesteet. Mistä avaan mitä, ja mitä teen missä järjestyksessä.
mitä litkua kaadan sisään. halvinta mitä myydään purkissa, jossa lukee JARRUNESTE ...
ensin tyhjennät jarrunestesäiliön (nosta vaikka pois ja kaada tyhjäksi)
laita takaisin ja kaada täyteen uutta jarrunestettä
avaa oikealta takaa ilmausruuvi ja anna valua niin kauan että tulee uutta kirkasta nestettä (vahdi kokoajan ettei säiliö pääse tyhjäksi)
sulje ilmausruuvi ja teesama vasemmalle taakse (nyt muuttuu nopeammin koska pitkässä putkessa on jo uusi neste)
sitten oikealle eteen sama ja lopuksi vasemmalle eteen
mikäli jarrunestepurkkia ei ole ravisteltu viimeisen 24tunnin aikana eikä säiliö päässyt haukkaamaan ilmaa missään vaiheessa niin jarruja ei tarvitse erikseen ilmata
näin omalla painollaan läpivaluttamalla aikaa menee mutta eipä varmaan kiire ole?
Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 1.6.2007 18:05
Kirjoittaja Samara87/88
kiitoksia. näin tullaan tekemään

Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 3.6.2007 15:28
Kirjoittaja ElManu
Hienot pörinät tuolla putkenpiällä!

Joskus testailtiin, nii tuo voimistaa ääniä...
Saitko ansaittua huomiota Juuassa?

Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 3.6.2007 16:14
Kirjoittaja Samara87/88
respectiä tuli niin perkleesti
kuten jossain sanoin niin kyllä samaralla erottuu, fuck the corol

Re: Samara 87 projekti
Lähetetty: 3.6.2007 17:54
Kirjoittaja Samara87/88
paljonkos on maksimi hp. määrä mitä saa olla 87 mallin samarassa? Tai koneen tilavuus?
kun ei ole nuo pykälät oikee hallussa...
tollane Croman kone nokille niin alkas lähtee. Periaatteessa jos vaihtas koko koneen laatikkoineen kaikkineen voisi olla mahdollista jostain toisen merkkisestäki autosta.