Lähetetty: 28.12.2006 23:50
Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..


Kyllä nuo kaasarit toimii turbokäytössä ihan tuollaisenaan mutta muoviset luistien kannet kannattaa tukea tai vaihtaa metallisiin. Ne kun eivät painetta välttämättä kestä. Jotain infoa löytyy esim. tuolta:Tuning Vaz kirjoitti:Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..
Niin kestääkö nuo kaikki moottoripyörien kaasarit painetta? ilman muutoksiamicco kirjoitti:Kyllä nuo kaasarit toimii turbokäytössä ihan tuollaisenaan mutta muoviset luistien kannet kannattaa tukea tai vaihtaa metallisiin. Ne kun eivät painetta välttämättä kestä. Jotain infoa löytyy esim. tuolta:Tuning Vaz kirjoitti:Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..
http://www.turbo-bike.com/Pressurize%20 ... %20R1.html
kai ne kestää jos micco niin sanooMäntä kirjoitti:Niin kestääkö nuo kaikki moottoripyörien kaasarit painetta? ilman muutoksiamicco kirjoitti:Kyllä nuo kaasarit toimii turbokäytössä ihan tuollaisenaan mutta muoviset luistien kannet kannattaa tukea tai vaihtaa metallisiin. Ne kun eivät painetta välttämättä kestä. Jotain infoa löytyy esim. tuolta:Tuning Vaz kirjoitti:Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..
http://www.turbo-bike.com/Pressurize%20 ... %20R1.html
Ihan samanlaisilta rakenteeltaan ainakin kaikki japsipyörien alipainekaasarit näyttää merkistä riippumatta (Mikuni, Keihin) joten uskaltaisin väittää että ne myös toimivat yhtä hyvin paineen alla. Bensanpaineet on kyllä pidettävä erittäin matalina etteivät tulvi.Mäntä kirjoitti: Niin kestääkö nuo kaikki moottoripyörien kaasarit painetta? ilman muutoksia

