Mun Lada 1200L Turbo..

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Sain imusarjan putket hitsatut eilen.. Laitoin sen kaverille koska mä en oo niin hyvää hitsaamalla...

Kuva
Vielä 2:sen ja 3:sen imuputkille pienet mutkat vaan, ja pitemmät palat sitt se alkaa olla..
Kuva
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

Tuning Vaz kirjoitti:Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..
Kyllä nuo kaasarit toimii turbokäytössä ihan tuollaisenaan mutta muoviset luistien kannet kannattaa tukea tai vaihtaa metallisiin. Ne kun eivät painetta välttämättä kestä. Jotain infoa löytyy esim. tuolta:
http://www.turbo-bike.com/Pressurize%20 ... %20R1.html
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

micco kirjoitti:
Tuning Vaz kirjoitti:Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..
Kyllä nuo kaasarit toimii turbokäytössä ihan tuollaisenaan mutta muoviset luistien kannet kannattaa tukea tai vaihtaa metallisiin. Ne kun eivät painetta välttämättä kestä. Jotain infoa löytyy esim. tuolta:
http://www.turbo-bike.com/Pressurize%20 ... %20R1.html
Niin kestääkö nuo kaikki moottoripyörien kaasarit painetta? ilman muutoksia :?
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

Mäntä kirjoitti:
micco kirjoitti:
Tuning Vaz kirjoitti:Nå, mä "uskon" että voi vain laittaa painetta siihee.. siinä on kyllä 2 letkua joita mä uskon että tarvitsevat painetta.. en usko että oo muuta... katotaan..
Kyllä nuo kaasarit toimii turbokäytössä ihan tuollaisenaan mutta muoviset luistien kannet kannattaa tukea tai vaihtaa metallisiin. Ne kun eivät painetta välttämättä kestä. Jotain infoa löytyy esim. tuolta:
http://www.turbo-bike.com/Pressurize%20 ... %20R1.html
Niin kestääkö nuo kaikki moottoripyörien kaasarit painetta? ilman muutoksia :?
kai ne kestää jos micco niin sanoo :wink:
jos ei kestä niin ne hajoo :wink:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

Ei kun luulin että tarkoitti vain nuita Keihineitä, mutta asia selevä :)
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Avatar
micco
Viestit: 328
Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja micco »

Mäntä kirjoitti: Niin kestääkö nuo kaikki moottoripyörien kaasarit painetta? ilman muutoksia :?
Ihan samanlaisilta rakenteeltaan ainakin kaikki japsipyörien alipainekaasarit näyttää merkistä riippumatta (Mikuni, Keihin) joten uskaltaisin väittää että ne myös toimivat yhtä hyvin paineen alla. Bensanpaineet on kyllä pidettävä erittäin matalina etteivät tulvi.
Avatar
foma
Viestit: 493
Liittynyt: 7.3.2004 21:01
Paikkakunta: TKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Hyvältä näyttää.
Tuning Vaz, mistä olet saanut noi 30->40mm putket. Kävin paikallisessa putki/metalliliikkeessä niin ei löytynyt. Itsellä kans moottoripyörän läppärungot hyllyssä, mutta ruisku.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä ;) , 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Mä ostin ne 30-40mm muutokset Slussnäsiltä Pietarsaaressa..
TurboToffi

Viesti Kirjoittaja TurboToffi »

LVI-firmoista saadaan nuo putket...
Avatar
köhmä
Viestit: 998
Liittynyt: 11.5.2006 22:12
Paikkakunta: Sisä-Suomi

Viesti Kirjoittaja köhmä »

Asiallisen näköinen projekti kaiken kaikkiaan. Harvoin nääkee näin korkeata viimeistelyn tasoa tällaisissa rakennelmissa. Mistä muuten ovat nuo moottorin kumityynyt peräisin?
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Kiitoskiitos!! :) Kiva kuulla!
Moottorityynyt ovat yleismalliset kumityynyt. Ostettu paikallisesta rautakaupasta.. (Pohjolan Tekniikka, Pietarsaaressa)
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

muistatko yhtään ton puhaltimes imu ja pako siipien kokoa?
TurboToffi

Viesti Kirjoittaja TurboToffi »

Voin yrittää vatstata pikkuveljeni puolesta. Hän on ite armeijassa täällä hetkellä.
Siipien koot oli muistaakseni 41/41. En oo ihan satavarma, mutta se pitäis olla aika lähellä...
Tuning Vaz
Viestit: 149
Liittynyt: 27.1.2005 21:28
Paikkakunta: Pedersöre

Viesti Kirjoittaja Tuning Vaz »

Päiväää!!! Sain eilen illalla ainakin JOTAIN tehty...
Imusarja on nyt näin kauan.. :P
Kuva
Ei siis paljon saanu tehty.. mutta jatketaan ensi lauantaina..

Ostin viime lauantaina vannet..
:wink: Kuva
Vastaa Viestiin