21013 '88

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

Noniin, kyllähän sillä jo kolme tonnia päästeltiinkin ilman ongelmia. Kytkin taas reistailee, rupesin tuossa ihmettelemään kun ei vaihde meinaa mennä silmään ja ottaa aivan liian alhaalla kiinni, sitten kun rupesin kotipihassa tutkimaan niin kytkinnesteet olivat hävinneet :shock:

Ainakaan maahan asti ei tihku mitään, mutta kai siellä joku sitten vuotaa. Pääsylinterikin oli ulkopinnaltaan ihan kuiva. Täytyy nyt käydä ilmaamassa tuo kun sade lakkaa jos sitten sylkisi taas nesteet pihalle :(
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Pääsylkkä voi vuotaa myös auton sisälle eli nesteet valuu kuskin jalkatilaan. Omassa kävi näin.
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

Kimmo86 kirjoitti:Pääsylkkä voi vuotaa myös auton sisälle eli nesteet valuu kuskin jalkatilaan. Omassa kävi näin.
Kyllä tuo työntötanko vähän kostea on ja se kumi siinä ympärillä myös, mutta ei mitään suurempaa neste-esiintymää kyllä löytnyt.
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

Laitoin nyt uudet nesteet ja ilmasin, toimii jälleen, vuotoa ei kyllä erota läikkyneestä nesteestä (kun yksin tekee ja riittämättömillä työvälineillä...), joten täytyy katsella huomiseen tai sunnuntaihin.

Toinenkin vika on ilmaantunut, ja vielä paljon pelottavampi sellainen, käsijarru ei pysy noilla pykälillään. Tuohon ei mikään säätökään taida auttaa, korjaamokirjan perusteella joko hammassektori tai säppi on liian kulunut, mistäköhän ihmeestä mä sellaiset nyt teen :?
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Noita käsijarrukahvan osia voi yrittää korjata hitsaamalla, eli sulattaa kuluneisiin osiin lisää tavaraa. Näin ainakin itse tekisin.. :roll:
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

Kimmo86 kirjoitti:Noita käsijarrukahvan osia voi yrittää korjata hitsaamalla, eli sulattaa kuluneisiin osiin lisää tavaraa. Näin ainakin itse tekisin.. :roll:
Jep, kävi mielessä, ne hampaat siellä ovat kuluneet. Täytyisi vain keksiä jostain hitsausvehkeet lainaksi.
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Jos ajelet Pirkanmaan suuntaan niin poikkee Hämeenkyrössä hitsaamassa, ei oo kauhee matka Porin tieltä tänne Haukijärvelle :)

Tosin lähempääkin varmaan hitsikoneita löytyy :lol: . Tulis vaan käyttöö tolle koneelle kun ite ei ikinä kerkee mitään :cry:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

Nonnis kirjoitti:Jos ajelet Pirkanmaan suuntaan niin poikkee Hämeenkyrössä hitsaamassa, ei oo kauhee matka Porin tieltä tänne Haukijärvelle :)
Täytyy pitää mielessä jos en jotain muuta paikkaa keksi, yleensä kyllä sinnepäin reissut tehdään ihan muulla kalustolla kanssamatkustajien painostuksesta johtuen, ja huvikseen ei viitsi lähteä ajelemaan ennenkuin kytkin on paikattu, vaikka eihän tästä ole kuin kivenheitto (alle 100km) :)
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

aon kirjoitti:
Kimmo86 kirjoitti:Pääsylkkä voi vuotaa myös auton sisälle eli nesteet valuu kuskin jalkatilaan. Omassa kävi näin.
Kyllä tuo työntötanko vähän kostea on ja se kumi siinä ympärillä myös, mutta ei mitään suurempaa neste-esiintymää kyllä löytnyt.
Taas oli vähän nestettä huvennut ja tuonnehan se vuotaa... täytyy koittaa jos tuo tuosta tiivisteiden vaihdolla kuntoutuisi :?
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

Kytkin ei ole viikkoon tuntunut pahemmin vuotavan, ilmeisesti tiivisteiden vaihto auttoi. Vaihdoin myös käsijarrukahvan, käsijarruvaijerin etupään ja vähemmän haalistuneet takavilkun lasit. Vielä olisi uudet sivuvilkut odottamassa vaihtoa, niihin käsiksipääsy vaan on suorastaan länsiautomaista :?
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2702
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

aon kirjoitti:Vielä olisi uudet sivuvilkut odottamassa vaihtoa, niihin käsiksipääsy vaan on suorastaan länsiautomaista :?
Ota lokarit irti, niin niihin loppupelissä pääsee aika helposti kiinni.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3664
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Ota lokarit irti, niin niihin loppupelissä pääsee aika helposti kiinni.
Vähemmällä hikoilulla pääsee kun ottaa umpion pohjineen irti! Kanttilamppuisessa tämä ei onnistu.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

kandee ottaa varmaa etu rengas irti ja sitte se muovi lokari sieltä pyörä kotelosta sitet pääset hyvin käsiksi vikun muttereihin,..
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
aon
Viestit: 728
Liittynyt: 13.3.2006 17:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aon »

AI kirjoitti:Vähemmällä hikoilulla pääsee kun ottaa umpion pohjineen irti! Kanttilamppuisessa tämä ei onnistu.
Tuota mietinkin eilen, mutta en ihan irti saakka ottanut. Melkein on helpompaa tuota kautta kun ei tarvitse ruveta popniitteja irroittelemaan :)
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3664
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

aon kirjoitti:Melkein on helpompaa tuota kautta kun ei tarvitse ruveta popniitteja irroittelemaan :)
Eikä tunkilla nostaa autoa ylös ja renkaita irrottamaan. Mulla on noi muovilokarit kyllä olleet aina peltiruuveilla kiinni, en koskaan ole nähnyt popniiteillä kiinnitettyjä.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Vastaa Viestiin