Sivu 27/46

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 8.8.2007 21:39
Kirjoittaja iigorr
no nyt se on taas ajossa 8)

putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro :D

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 8.8.2007 21:47
Kirjoittaja -jusu-
iigorr kirjoitti:no nyt se on taas ajossa 8)

putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro :D
Hönkiikö vielä remmillä?

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 8.8.2007 22:01
Kirjoittaja iigorr
-jusu- kirjoitti:
iigorr kirjoitti:no nyt se on taas ajossa 8)

putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro :D
Hönkiikö vielä remmillä?
huomenna pitäs käydä kaverilla säätää sytytys ennakko ja sitten vaan remmi kii 8)

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 8.8.2007 22:12
Kirjoittaja mower
mitenkähän kannattais/olis järkevintä rakentaa 1.7i:hin sytkäpuoli turbon kans? bensaa syöttään ajattelin laittaa tuplat kun hirveellä budjetilla ei olla rakentamassa. eli mikäs olis paras ratkaisu?

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 8.8.2007 22:14
Kirjoittaja iigorr
no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 8.8.2007 22:19
Kirjoittaja mower
ja sitten suoraan vaan tarpeeks myöhäselle? eli ei mitään ahtojen mukaan menevää myöhästystä?

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 9.8.2007 6:02
Kirjoittaja iigorr
mower kirjoitti:ja sitten suoraan vaan tarpeeks myöhäselle? eli ei mitään ahtojen mukaan menevää myöhästystä?
niin. voihan siihen tietty rakentaa ahtojen mukaan säätyvänkin..

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 9.8.2007 11:05
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:
-jusu- kirjoitti:
iigorr kirjoitti:no nyt se on taas ajossa 8)

putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro :D
Hönkiikö vielä remmillä?
huomenna pitäs käydä kaverilla säätää sytytys ennakko ja sitten vaan remmi kii 8)
mutta ethän voi tietää sytkä ennakkoa jos et säädä sitä nakutuksen mukaan..

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 9.8.2007 21:43
Kirjoittaja iigorr
noh nyt on lada taas kokonaa iskussa!

ennakko on nyt 22. ei viitti vakio kamoilla ettii nakutus rajaa.. onko joku laittanu enemmän ku 22?

hyvin potkii nytten ku pakokaasut pääse paremmin pihalle ku parempi putkisto 8) eikä oo pakopaineetkaa nii hirveet :?

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 10.8.2007 20:14
Kirjoittaja iigorr
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... at=0&pos=1 nykyään :lol:

oisko pääkaupunki seudulla hyvää penkkiä?

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 15.8.2007 21:56
Kirjoittaja -jusu-
En jaksa alkaa kahlaamaan, saako 1.5:sesta porattua 1.6:sta? Niin että kestääkin vielä jotain.

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 16.8.2007 10:11
Kirjoittaja micco
iigorr kirjoitti:no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 16.8.2007 15:59
Kirjoittaja iigorr
micco kirjoitti:
iigorr kirjoitti:no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...
itse en harraste auton parissa mieti bensan kulutusta..

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 16.8.2007 17:39
Kirjoittaja pappa- igor
siis keskipako säätöhän pitää hitsata jumiin jotta sytytys ei karkaa liian aikaiselle kovilla kierroksilla... alipaine ennakko saa toimia normaalisti.. koska painehan lykkää ennakon pers-säätöihin, joten moottori toimii paremmin ilman ahtoja jos on alipaine säädin pelissä :shock:

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Lähetetty: 17.8.2007 8:56
Kirjoittaja micco
iigorr kirjoitti:
micco kirjoitti:
iigorr kirjoitti:no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...
itse en harraste auton parissa mieti bensan kulutusta..
Ei muakaan bensankulutus hirveästi kiinnosta eikä sillä 80 litralla mitä tankkiin menee kovin kauaa radalla räppäillä.
Ihmetyttää vaan kun toisessa viestissä kehoitat ottamaan alipainesäädön pois ja toisessa meinaat että ylipaineella myöhäistävä sytkä olisi hyvä (niinkuin onkin).