Sivu 26/42

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 9:16
Kirjoittaja pressa
On vuosi kahdeksan viis. kauan on aikaa siis. Siitä kun viimeksi ylöspäin, pyörähdin pyörässä näin. Näin poikamme pollella ratsastaa. Täällä metrossa maailman, lauluja kirjoitan. Lauluja siitä mitä mä nään, ja mitä tunnen sisällä pään.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 9:29
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!

Sehän se: Eppu Normaalin Vuonna '85.

SvS

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 10:38
Kirjoittaja Pavlovits
86
Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 17:56
Kirjoittaja samarai
Tuon Amis-Corollan vuosimalli tuskin on kyseessä, niin veikataan coupe-korimallia AE86.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 20:02
Kirjoittaja Pavlovits
Jotain muuta hain.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 20:51
Kirjoittaja Kustaa
Tervehdys,

laitetaan tyrkylle Tunturi DX 86.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 21:08
Kirjoittaja Pavlovits
Pari pyörää liian vähän.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 20.12.2011 21:18
Kirjoittaja Kustaa
Jospa sitten Deutz-Fahr DX 86. On ainakin pyöriä riittävästi. :)

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 21.12.2011 15:11
Kirjoittaja Pavlovits
Tämä hakemani kulkine on hyvinkin uutta mallia ja kulkee kovempaa kuin traktori.

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 21.12.2011 20:17
Kirjoittaja pvdriver
samarai lienee oikeilla jäljillä, vuosimalli vaan uudempi: GT86

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 22.12.2011 9:57
Kirjoittaja Pavlovits
87
Kuva
Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 22.12.2011 10:15
Kirjoittaja Jaakkima
Taitaapi olla kyseessä syöksypommittaja Stuka (Junkers Ju 87) ja siihen asennetut Jerikon Pasuunat

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 23.12.2011 0:52
Kirjoittaja samarai
88:
Kuva

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 23.12.2011 8:50
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!

88-kuvassa lienee Kawasaki H2, joten ensimmäisenä tulisi mieleen KHI:n toinen voimavehje, Kawasaki 88 -pyöräkuormaaja.

SvS

Re: NUMEROPELI osa 3

Lähetetty: 23.12.2011 19:28
Kirjoittaja samarai
Juuri niin, Kawasaki oli hakusassa.
Kuormaajan lisäksi vielä Kawasakilla 88 lentokoneissa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_A ... e_Aircraft
ja kesken jäänyt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ki-88