Sivu 25/46
Lähetetty: 28.5.2007 21:59
Kirjoittaja iigorr
Mäntä kirjoitti:Tarkista vaikka

on ne Ladasta
Punakone
eipä oo tuotakaan enää..

Lähetetty: 28.5.2007 22:01
Kirjoittaja iigorr
ja kukapa sen todellisuudes tietää mitä siel on ollu..
Lähetetty: 28.5.2007 22:05
Kirjoittaja Stefa
Sen verta täytyy kommentoida, että selvittäkääpä jotenkin miten saa tuossa sanelluilla osayhdistelmillä tuon tilavuuden? Mulla on jännä tutina, että tuossa jutussa on jotain hämärää. Tosin mutuilua...

Lähelle voisi päästä 1592 lohkolla, ladan kampuralla ja sopivalla porauksella, mutta kun kuplan takoja ei taida olla alta 85,5. Sitten taas jos otetaan 84mm porauksella oleva lohko niin iskut ei täsmää, vai riittäisikö lie 66mm isku jollain 87mm reiällä. Tosin tuskimpa turbokonetta noin päin kukaan tekisi. Enivei, olisi vaan kiva tietää ihan oikeasti. Tosin jos heivataan ajatus ladan kampurasta, niin sitten alkaisi 85,5 reikä olla passeli. Kuten sanoin, mutuilua.
Lähetetty: 30.5.2007 6:56
Kirjoittaja Larssoni
no on siinä punakonees ollu ne tai ei niin kyllä mä uskon että joku muu paikka pettää ennemmin ku veivit.. En oo ainakaa ikinä kuullu että joku olis saanu ladan veivin banaanille saatika sitte poikki..
Lähetetty: 30.5.2007 14:04
Kirjoittaja START
eiköhän ne nyt jotain kestä
ehkä kun ruvetaan meneen pitkälle yli 200hepan niin....
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 30.5.2007 20:30
Kirjoittaja iigorr
minkäs värisiä lohkoja teillä on tullu vastaan? siis alkuperäsiä.
itellä tuo 1.7 on tuollainen kahvikerman harmaa ja tuo yksi 1.6 lohko näyttäs olevan vaalean sininen.
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 30.5.2007 22:00
Kirjoittaja Mara
1200 ja 1500 lohkot on olleet jotain harmaan sävyä ja 1300 ja 1600 lohkot taasen vaalean sinisiä. 1700nen oli niin likanen, ettei väriä näkyny..

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 5.6.2007 21:49
Kirjoittaja iigorr
noh nyt alkaa olemaan taas kone nipussa
jos vaikka jo vkl pääsis ajelee!
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 9.6.2007 22:14
Kirjoittaja iigorr
turbo pakosarja! eli mitäs turbon pakosarjassa on pää �iat? vapari sarjassa saman pituiset putket? muuta ei sit oo mielessä..�
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 10.6.2007 7:55
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:turbo pakosarja! eli mitäs turbon pakosarjassa on pää �iat? vapari sarjassa saman pituiset putket? muuta ei sit oo mielessä..�
juu kaipa niiden putkien olis hyvä olla yhtä pitkät, mahdollisimman pieni tilavuuksinen kollektori ja miellellään sais olla aika pitkät putket +50cm....
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 10.6.2007 9:47
Kirjoittaja miksu
pappa- igor kirjoitti:iigorr kirjoitti:turbo pakosarja! eli mitäs turbon pakosarjassa on pää �iat? vapari sarjassa saman pituiset putket? muuta ei sit oo mielessä..�
juu kaipa niiden putkien olis hyvä olla yhtä pitkät, mahdollisimman pieni tilavuuksinen kollektori ja miellellään sais olla aika pitkät putket +50cm....
Noilla putkien pituudella ei ole mitään merkitystä. Turbon pakosarjassa ei ole muuta väliä kunhan joka putkessa on samanlaiset kurvit ja yhtä monta.
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 20.6.2007 20:20
Kirjoittaja iigori
missä kohtaa lohkossa sijaitsee öljynpaine anturi? eikös sieltä voi haaroittaa öljyn menon turbolle?
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 20.6.2007 23:36
Kirjoittaja START
se on muistaakseni kuskin puolella lohkon kyljessä tulipellin lä�llä �i muutakun silmä kätee�ja kahtot

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 21.6.2007 6:07
Kirjoittaja iigorr
oisko jollain laittaa matkahuollossa hieman inspiraatiota ni sais omanki taas ajoon

Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Lähetetty: 24.6.2007 0:55
Kirjoittaja IlkkaHe
Mistä se viel on vaille?!
Oma menee kohta seisokkiin.. Kolomen viikon päästä ensin ajopeli kuntoon, ja sitten ladan pellin alle pisteitä ja solmuja
