Sivu 24/42
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 27.11.2013 18:15
Kirjoittaja veli samara
Kuinkas paljon postikulut tuolta tilatessa?
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 27.11.2013 21:43
Kirjoittaja tapi0
Noin 45e. Kuluihin täytyy tietysti laskea myös sitten tullit ja verot, eli 12% + 24%.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 28.11.2013 8:27
Kirjoittaja pressa
tapi0 kirjoitti:Katsastussetä saattaa kyllä olla aika nihkee venäjänkieliselle lapulle kun ne ei oikein välillä tykkää englanninkielisistäkään. Tarttis ihan suomeksi olla...
Kyllä ainakin kaikki jousi ja iskarilaput on olleet englanniksi mitä olen muutoskatsastuksissa esittänyt eikä koskaan ole ollut mitään sanomista, samoin rekaron penkin paperi oli ulkomaan kielellä (en muista oliko saksaksi). Tärkeintä on että laposta selviää selvästi että osa on kyseiseen automalliin sopiva.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 28.11.2013 11:10
Kirjoittaja tapi0
pressa kirjoitti:tapi0 kirjoitti:Katsastussetä saattaa kyllä olla aika nihkee venäjänkieliselle lapulle kun ne ei oikein välillä tykkää englanninkielisistäkään. Tarttis ihan suomeksi olla...
Kyllä ainakin kaikki jousi ja iskarilaput on olleet englanniksi mitä olen muutoskatsastuksissa esittänyt eikä koskaan ole ollut mitään sanomista, samoin rekaron penkin paperi oli ulkomaan kielellä (en muista oliko saksaksi). Tärkeintä on että laposta selviää selvästi että osa on kyseiseen automalliin sopiva.
Tuo varmaan riippuu ihan katsurista. Käsittääkseni niiden ei ole pakko hyväksyä vieraskielisiä lappuja.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 28.11.2013 16:24
Kirjoittaja veli samara
Jos hommaat esim jouset johokin autoon, ja jouset tulee saksalaiselta yms valmistajalta. Epäilen että ne ei kirjoita TUV-hyväksyntä lappuja suomeksi. Jos katsuri hylkää sen takia, niin on joko kusipää tai kielitaidoton kusipää. Nykyään kaikki palikoiden mukana tulevat paperit on vähintäänkin englanniksi.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 28.11.2013 18:37
Kirjoittaja Mazak-
Mitähän muutoksia joutuu tekemään asentaessa noi vihreät tukivarret ja muut hilut? Jarrusatula on ainakin vaihdettu etupuolelle ja vakaajatankoa joutuu lyhentämään? Miten sen kiinnitys? Onko Toktornivako asentanut noita mihinkään? Jaa kokemuksesi kiitos. Yksi innokas ostaja olisi myös täällä.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 28.11.2013 19:35
Kirjoittaja veli samara
Empä usko että noilla tukivarsilla on mitään merkitystä, tuohon jarrujen paikan vaihtamiseen.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 28.11.2013 21:37
Kirjoittaja toktornivako
Juu ei,itse en moisia ole asennellut mutta mitä ovat kertoneet palautetta niin ovat ihan "bolt-on".
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 29.11.2013 14:28
Kirjoittaja larpanderi
paljonko noilla värkeillä ois hintaa euroina. jos jossain luki en huomannut

minäki voisin haluta tuommoset jos niitä tilaillaan jokus...
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 29.11.2013 15:30
Kirjoittaja toktornivako
Maanantaina pitäis selvitä alustava hinta moisille?
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 29.11.2013 23:30
Kirjoittaja veli samara
Eikös se niin ollut että, 1700 kansipahvi sopi kaikkiin muihinkin koneisiin?. Meinasin nyt hommata mansemotors:lta sen teräspahvin, jossa 83,6mm reiät.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 4.12.2013 14:45
Kirjoittaja toktornivako
Hintaa tukivarsille jää 200-270€ mallista riippuen?
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 30.1.2014 17:13
Kirjoittaja veli samara
No kerrotaas tänekkin taas vähän suunnitelmia tulevasta. Pitäis kohta puoliin ottaa auto taas työn alle, nyt kun tiedän että kone toimii turbon kanssa. Voidaan keskittyä muihin asioihin, eli putkitunnelia, alusta modausta, sisustaa ja muutamaa muuta juttua. Jospa nyt vihdoin ja viimein hommais sen lukonkin perään. Ja laittais sen laakeroidun apusimpukakin kun sellainen kerran on
Yritetään saada kliini kokonaisuus. Leimalle sitten kun hommat valmiina. Leiman jälkeen takas talliin pistämään auto ajokorkeuteen

. Pitänee miettiä noita tukivarsiakin, sais camberiakin lisää eteen helpommin. Ja tottakai lisää kääntyvyyttä.
Eli siirtokilpiä hommailemaan, ja auton ajaminen talliin...Sit sen näkee miten lämmöt kestää aisoissa ja kone tietysti
Homma ei siis ole kuollut, vain talvitauolla.
Ja näyttää näitä turborojekteja putkahtelevan taas kevään korvilla esiin, joten pistetään oma rojekti nippuun.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 23.2.2014 11:52
Kirjoittaja veli samara
Sehän lähti käyntiin kuin palmun alta

Ja onpas siinä ärhäkän kuuloinen masiina, muistanutkaan miltä tuo tuntui ja kuulosti

Kierrosherkkyys jotain aivan muuta kuin tuossa 2107:ssa, ei tarvii poljinta painaa pohjaan että kierrokset nousee
Jos sitä ens viikonloppuna sais jo auton liikkeelle, ja pajalle.
Re: 1200L Turbo.
Lähetetty: 4.3.2014 20:47
Kirjoittaja veli samara
Sunnuntaina 9.3 lähtee resiina tallille. Katsotaan miten auto pelittää 30km matkan. Noh onneksi toinen lada seuraa perässä, jos jotain sattuu.