Lada Granta
Re: Lada Granta
Mistähän tuota Grantan rekisteriin saamista kannattaa kysellä, jos kukaan ei yritä tuoda Kalina 2 mallia suomeen, että olisikohan se Grantan tänne tuominen mahdoton asia? Joku valtion instanssihan se olisi se paikka?
Moi,
Minä en näistä tiedä. Menisin sinuna ensin katsastuskonttorille kyselemään. Siellä osaavat neuvoa vaatimukset. Euro-6 versio pitäisi olla.
Minä en näistä tiedä. Menisin sinuna ensin katsastuskonttorille kyselemään. Siellä osaavat neuvoa vaatimukset. Euro-6 versio pitäisi olla.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Uusimmassa Zr Rulemissa testailtu Grantaa ja Datsun on-Do saman tyyppisiä serkkupoikia ovat.
Moi,t tulppu kirjoitti:Uusimmassa Zr Rulemissa testailtu Grantaa ja Datsun on-Do saman tyyppisiä serkkupoikia ovat.
Kumpi oli parempi? Semmoinen käsitys on mulla, että tuo Datsun ei ole myynyt kovin hyvin. Olenko oikeassa?
Tässä on mielestäni hyvä Grantan esittely englanniksi Grantan ystäville:
https://www.youtube.com/watch?v=VVHE8hqDQG4
On asioita jotka Grantassa paremmin ja asioita jotka Datsunissa. alusta ja moottori puolessa ei taida ihme eroja olla. niin makuasia että kumman valitsisi. Jos ei ilkiä ajaa Grantalla niin ostaisi Datsunin niin ei Lada paineita olisi.