Tatu Waloranta kirjoitti:Niinpä, vain Weberi puuttuu (ja puskureista ja tunkinkorvista pitäisi myös luopua, noihin riittä varmaan kun ajaa vaan kymeenlaakson rajalle)
Kannattaa käydä kääntymässä kunnanrajalla, voit yllättyä. Sen jälkeen voikin palata hyvillä mielen Järveenpäähän..
Ps. tänään Ladan alla temutessa löysin 4 tunkinkorvaa, ilmeisesti olen tehnyt jotain väärin
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
joka vanne erivärillä? tai paloautotyylisesti neljännekset eri väreihin...?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Olen tässä lomaillut ja ollut niin tylsää, että olen puuhannut jotain joutavaa Ladojen kanssa
1200L -89 siirretty taltioon
1500S -73 koekäytelty ja todettu käyväksi, mutta kytkin sylinteri on jumissa
1300 Combi -87 hinattu pitkin pihaa, nokialaiset kävi hakee siitä moottorin ja vaihteiston
2107 -90 vararengas vaihdettu hajonneen tilalle ja ajeltu kone lämpimäksi testi ajoa ympäri farmia ja todettu toimivaksi
Samara 1,3 3-ov -87 vaihdettu sytkäboxi ja käynti todettu vähän parantuneen
Samara 1,5 5-ov -89 ajettu pitkin pihaa ja lopulta tönätty takapihalle
FSO Polonez 1,5 LE Special -87 vaihdettu jakajaa ja yritetty löytää sytkää oikealle kohdalle
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kuinkas Jussin ratapäivä kalusto?? Oletkos saanut jo sen keventämisen tehtyä ratapeliin? Onkos sitä Akin ratapeliä jo herätelty? Vappu ilmeisesti taas saa siirtokaluston hommattua? vai laitetaanko isoja itävehkeitä tarroilla matkaan? Ratapäivät ovat ihan pian eli kannattaa jo herätellä kalustoa...