Sivu 23/46
Lähetetty: 15.5.2007 21:03
Kirjoittaja micco
iigorr kirjoitti:
tuota en tajunnut että missä säästää muutaman hepan kun ei pyöri vapaana?
Tarkoitin siis sitä että jos roots-ahdin pyörii mutta ei joudu paineistamaan ilmaa niin ei siihen pyörittämiseen hirveästi energiaa kulu.
urpo kysyy turposta...
Lähetetty: 16.5.2007 11:15
Kirjoittaja Corollaattori
Moro taas. Elikkä tarviko sytöille tehdä mitään ennakon muutoksia kun ahdot aion pitää 0,5 barissa? ei kait mitään "ahtojen" mukaan säätyvää tarvi näin kesyllä kutituksella ja "lähes" nollapudjetilla (ahdin oli kallein osa, 80€ ja heti toisena Ladani, 60€

)
Lähetetty: 16.5.2007 17:09
Kirjoittaja START
vakio virran jakajalla vaan
kun säätää ennakon tarpeeksi myöhäselle
Re: urpo kysyy turposta...
Lähetetty: 17.5.2007 13:31
Kirjoittaja iigorr
Corollaattori kirjoitti:Moro taas. Elikkä tarviko sytöille tehdä mitään ennakon muutoksia kun ahdot aion pitää 0,5 barissa? ei kait mitään "ahtojen" mukaan säätyvää tarvi näin kesyllä kutituksella ja "lähes" nollapudjetilla (ahdin oli kallein osa, 80€ ja heti toisena Ladani, 60€

)
mulla kärjetön sytkä joka hitsattu kiinteeks ja ennakko jossai 17:sta
Lähetetty: 19.5.2007 17:52
Kirjoittaja iigorr
hehhe heehe 17 pintaa vartti maili.. lopulta tais mäntä sulaa tai jotain ku liikkuu kolmella

nyt saa sitte avata sen koneen..

Lähetetty: 19.5.2007 18:17
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:hehhe heehe 17 pintaa vartti maili.. lopulta tais mäntä sulaa tai jotain ku liikkuu kolmella

nyt saa sitte avata sen koneen..

voi voi...

olikse ihan vakio 1500 mosa?
Lähetetty: 19.5.2007 18:39
Kirjoittaja iigorr
pappa- igor kirjoitti:iigorr kirjoitti:hehhe heehe 17 pintaa vartti maili.. lopulta tais mäntä sulaa tai jotain ku liikkuu kolmella

nyt saa sitte avata sen koneen..

voi voi...

olikse ihan vakio 1500 mosa?
juu avaamaton 1.7 mut pääasiahan on et oli ainaki hauskaa

Lähetetty: 19.5.2007 21:21
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:pappa- igor kirjoitti:iigorr kirjoitti:hehhe heehe 17 pintaa vartti maili.. lopulta tais mäntä sulaa tai jotain ku liikkuu kolmella

nyt saa sitte avata sen koneen..

voi voi...

olikse ihan vakio 1500 mosa?
juu avaamaton 1.7 mut pääasiahan on et oli ainaki hauskaa

jaa se oli iso lohko

pääsikö nakutteleen, laihalle tai nosteleen lämpöjä

veikkaisin että ensin kypsyis kannentiiviste

omassa koneessa oon ainakin laskenut sen varaan aika paljon että siellä on vakio kannentiiviste "sulakkeena", että ei ensimmäisenä mäntää sulattais jos pääsis nakutteleen

Lähetetty: 19.5.2007 22:07
Kirjoittaja iigorr
pappa- igor kirjoitti:iigorr kirjoitti:pappa- igor kirjoitti: voi voi...

olikse ihan vakio 1500 mosa?
juu avaamaton 1.7 mut pääasiahan on et oli ainaki hauskaa

jaa se oli iso lohko

pääsikö nakutteleen, laihalle tai nosteleen lämpöjä

veikkaisin että ensin kypsyis kannentiiviste

omassa koneessa oon ainakin laskenut sen varaan aika paljon että siellä on vakio kannentiiviste "sulakkeena", että ei ensimmäisenä mäntää sulattais jos pääsis nakutteleen

nii no huomenna kansi irti niin selvii mitä menny. voihan siellä periaattees olla pelkkä männänrengaski paskana. tais päästä nakuttaa ku sytkän kans piti leikkii
mut tosimiehet ajaa kiihdytys paikalle ja takaisin

Lähetetty: 20.5.2007 18:37
Kirjoittaja iigorr
nyt on kansi irti. männät näytti uuden veroisilta

oiskohan rengas tai pahvi menny en ehtiny tutkimaan. kas kummaa karstaakaan ei ollut yhtään

Lähetetty: 20.5.2007 19:13
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:nyt on kansi irti. männät näytti uuden veroisilta

oiskohan rengas tai pahvi menny en ehtiny tutkimaan. kas kummaa karstaakaan ei ollut yhtään

oliko tulpat minkä näköset? kannentiiviste siä varmaan on pullahtanu... onko sulla siinä seosmittaria?
Lähetetty: 20.5.2007 22:06
Kirjoittaja Mara
Mulla ainakin romahti vastaavassa tilanteessa mäntä..
Menin hölmönään avaamaan moottorin ennenkun tein öljyä tulpanreiästä-puristuspainetestin, tottakai kuvittelin, et venttiili tai kanspahvi mennyt.
Venttiilit ehjät, tiiviste täysin ehjä ja muodossaan, männät ehjän näköset, mutta 3.pytyssä puolet puristuksista puuttui.
Männänrenkaiden välistä murtunut palaa irti.. Ja oli avaamaton 1500nen, jonkun aikaa oli kokeiltu mm. 1.2den ahtoja, ajopaineet oli kyllä laskettu 0.8aan.
Lähetetty: 20.5.2007 22:12
Kirjoittaja iigorr
pappa- igor kirjoitti:iigorr kirjoitti:nyt on kansi irti. männät näytti uuden veroisilta

oiskohan rengas tai pahvi menny en ehtiny tutkimaan. kas kummaa karstaakaan ei ollut yhtään

oliko tulpat minkä näköset? kannentiiviste siä varmaan on pullahtanu... onko sulla siinä seosmittaria?
ei kerenny kattomaan tulppia. seokset ollu kohallaan koko ajan..
Lähetetty: 21.5.2007 16:46
Kirjoittaja ChargerSpeed
joo ainakin onnellista ettei palotila sulanut tai ei se sulakkaan noissa uudemmissa koneissa kun on paksumpaa tavaraa.
pääsempä kasailemaan lisää omaakin kun toi turbo tuli.
laitan siittä lähiaikana kuvia tonne galleriaan
Lähetetty: 21.5.2007 20:27
Kirjoittaja iigorr
ChargerSpeed kirjoitti:joo ainakin onnellista ettei palotila sulanut tai ei se sulakkaan noissa uudemmissa koneissa kun on paksumpaa tavaraa.
pääsempä kasailemaan lisää omaakin kun toi turbo tuli.
laitan siittä lähiaikana kuvia tonne galleriaan
missäs audissa niitä pro hyviä mäntiä olikaan? ja mihin koneeseen ne sopii?