Lähetetty: 5.5.2007 23:00
Perkules tossa on Kyrpää 

joo kyttäys on päällä. Ladan oman vois ostaa paril kolmel sadal. mutta hiacen akseli on nyt varmaankin tulossa..'aatee' kirjoitti:tohon lukkoperä viel !
se on toyotan ahdin. eihän se ole nykyään kun dynolappu ja ja sitten konttorille. ei mitään kopioitaköhmä kirjoitti:Saako tuota Ladaa kilpiin ihan virallisesti tuolla Eatonilla vai pitääkö katsastus tehdä pakokaasu ahtimella?
Seuraavaksi sitten vain jotain TSI-kopiota värkkäämään vai?
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.köhmä kirjoitti:Juu, tuo on jo mielestäni kunnioitettava projekti, kun vielä toteutuskin onnistuisi. Tarpeeksi erikoinen ja haasteellinen paketti, johon kuluu aikaa varmasti myös suunnitteluun. Eikös tuo remmiahdin tulisi saada pois käytöstä kovemmilla kierroksilla? Muutenhan ahtopaineet kasvavat taivaisiin! Ei taida olla mitään elektroonisia säätöjä tuossa?
luulisin sen olevan mr2:sesta mutta voi olla myös jostain lexuksesta..köhmä kirjoitti:No niin. Itse kun en ole rakenteesta enkä toimintaperiaatteestakaan oikein hyvin perillä niin joutuu vähän kyselemään. Eli se remmari toimii vähän niinkun ilmastointilaite kytkennältään. Sittenhän siitä pitäs tulla ihan toimiva paketti. Joo ja tekijät sekä suunnittelijat on sitten erikseenMistä Toyotasta tuo ahdin muuten on?
Alkuperäisessä kokoonpanossa sen magneettikytkimen tehtävä taitaa olla kytkeä ahdin pois pelistä tyhjäkäynnillä. Mahtaako se kytkin kestää päälle/pois räpsimistä korkeilla kierroksilla? Mielestäni se kyllä muutenkin turhaa hommaa kytkeä sitä pois pelistä välillä. Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.iigorr kirjoitti:
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.
Se on saanu ohjauksen ruisku boxilta.. jotenki kaasupolkimeen myös kun lyö lutun pohjaan niin ahdin hyppää väkisin mukaan vielä max 4000 kierroksella.. en ole kauheasti perehtynyt toyotassa se toimintaan.micco kirjoitti:Alkuperäisessä kokoonpanossa sen magneettikytkimen tehtävä taitaa olla kytkeä ahdin pois pelistä tyhjäkäynnillä. Mahtaako se kytkin kestää päälle/pois räpsimistä korkeilla kierroksilla? Mielestäni se kyllä muutenkin turhaa hommaa kytkeä sitä pois pelistä välillä. Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.iigorr kirjoitti:
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.
kyllähän se siellä jarruttaa jos se ei ahdaiigorr kirjoitti:tuota en tajunnut että missä säästää muutaman hepan kun ei pyöri vapaana?micco kirjoitti: Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.