Sivu 22/46

Lähetetty: 5.5.2007 23:00
Kirjoittaja BA3
Perkules tossa on Kyrpää :shock:

Lähetetty: 6.5.2007 21:46
Kirjoittaja iigorr
'aatee' kirjoitti:tohon lukkoperä viel !
joo kyttäys on päällä. Ladan oman vois ostaa paril kolmel sadal. mutta hiacen akseli on nyt varmaankin tulossa..

Lähetetty: 7.5.2007 9:26
Kirjoittaja RussianRacing
iigorilla on oikein tollanen nopeuden kasvaessa ylös nouseva takaspoileri :D

Hyvinhän tuo näkyy potkivan...

Lähetetty: 7.5.2007 21:02
Kirjoittaja iigorr
nyt pitäs heittää pakokaasu ahdin kiinni ja sitten konttorille :twisted:

Lähetetty: 7.5.2007 22:00
Kirjoittaja köhmä
Saako tuota Ladaa kilpiin ihan virallisesti tuolla Eatonilla vai pitääkö katsastus tehdä pakokaasu ahtimella?

Seuraavaksi sitten vain jotain TSI-kopiota värkkäämään vai?

Lähetetty: 7.5.2007 22:19
Kirjoittaja iigorr
köhmä kirjoitti:Saako tuota Ladaa kilpiin ihan virallisesti tuolla Eatonilla vai pitääkö katsastus tehdä pakokaasu ahtimella?

Seuraavaksi sitten vain jotain TSI-kopiota värkkäämään vai?
se on toyotan ahdin. eihän se ole nykyään kun dynolappu ja ja sitten konttorille. ei mitään kopioita :D pakokaasu ahdin laitetaan ilman sisuskaluja sen takia että saa merkinnän otteeseen. sitten voi alkaa ajan kanssa rakentamaan.. :twisted:

Lähetetty: 13.5.2007 14:29
Kirjoittaja iigorr

Lähetetty: 13.5.2007 20:01
Kirjoittaja köhmä
Juu, tuo on jo mielestäni kunnioitettava projekti, kun vielä toteutuskin onnistuisi. Tarpeeksi erikoinen ja haasteellinen paketti, johon kuluu aikaa varmasti myös suunnitteluun. Eikös tuo remmiahdin tulisi saada pois käytöstä kovemmilla kierroksilla? Muutenhan ahtopaineet kasvavat taivaisiin! Ei taida olla mitään elektroonisia säätöjä tuossa?

Lähetetty: 13.5.2007 20:26
Kirjoittaja iigorr
köhmä kirjoitti:Juu, tuo on jo mielestäni kunnioitettava projekti, kun vielä toteutuskin onnistuisi. Tarpeeksi erikoinen ja haasteellinen paketti, johon kuluu aikaa varmasti myös suunnitteluun. Eikös tuo remmiahdin tulisi saada pois käytöstä kovemmilla kierroksilla? Muutenhan ahtopaineet kasvavat taivaisiin! Ei taida olla mitään elektroonisia säätöjä tuossa?
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.

Lähetetty: 13.5.2007 20:38
Kirjoittaja köhmä
No niin. Itse kun en ole rakenteesta enkä toimintaperiaatteestakaan oikein hyvin perillä niin joutuu vähän kyselemään. Eli se remmari toimii vähän niinkun ilmastointilaite kytkennältään. Sittenhän siitä pitäs tulla ihan toimiva paketti. Joo ja tekijät sekä suunnittelijat on sitten erikseen :) Mistä Toyotasta tuo ahdin muuten on?

Lähetetty: 13.5.2007 20:42
Kirjoittaja iigorr
köhmä kirjoitti:No niin. Itse kun en ole rakenteesta enkä toimintaperiaatteestakaan oikein hyvin perillä niin joutuu vähän kyselemään. Eli se remmari toimii vähän niinkun ilmastointilaite kytkennältään. Sittenhän siitä pitäs tulla ihan toimiva paketti. Joo ja tekijät sekä suunnittelijat on sitten erikseen :) Mistä Toyotasta tuo ahdin muuten on?
luulisin sen olevan mr2:sesta mutta voi olla myös jostain lexuksesta..

Lähetetty: 14.5.2007 8:41
Kirjoittaja IlkkaHe
Ihan kivan näkönen konehuone tuossakin. Hatun noston paikka kun ladaan väännetty 2kpl ahtimia pellinalle :D

Lähetetty: 15.5.2007 9:36
Kirjoittaja micco
iigorr kirjoitti:
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.
Alkuperäisessä kokoonpanossa sen magneettikytkimen tehtävä taitaa olla kytkeä ahdin pois pelistä tyhjäkäynnillä. Mahtaako se kytkin kestää päälle/pois räpsimistä korkeilla kierroksilla? Mielestäni se kyllä muutenkin turhaa hommaa kytkeä sitä pois pelistä välillä. Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.

Lähetetty: 15.5.2007 18:59
Kirjoittaja iigorr
micco kirjoitti:
iigorr kirjoitti:
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.
Alkuperäisessä kokoonpanossa sen magneettikytkimen tehtävä taitaa olla kytkeä ahdin pois pelistä tyhjäkäynnillä. Mahtaako se kytkin kestää päälle/pois räpsimistä korkeilla kierroksilla? Mielestäni se kyllä muutenkin turhaa hommaa kytkeä sitä pois pelistä välillä. Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.
Se on saanu ohjauksen ruisku boxilta.. jotenki kaasupolkimeen myös kun lyö lutun pohjaan niin ahdin hyppää väkisin mukaan vielä max 4000 kierroksella.. en ole kauheasti perehtynyt toyotassa se toimintaan.

tuota en tajunnut että missä säästää muutaman hepan kun ei pyöri vapaana?

Lähetetty: 15.5.2007 19:02
Kirjoittaja pappa- igor
iigorr kirjoitti:
micco kirjoitti: Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.
tuota en tajunnut että missä säästää muutaman hepan kun ei pyöri vapaana?
kyllähän se siellä jarruttaa jos se ei ahda :wink: olishan se tehon säästöö jos vaikka laturin sais kiihdytyksissä pois pelistä :roll: