VW Golf Variant 2.0 GL 1995 PIIKA
Alueen säännöt
Otsikointi vapaamuotoinen.
Otsikointi vapaamuotoinen.
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Tuo laitteiden irrottelu yksitellen kuulostaa hyvältä. Mutta saadaanko siinä sitten selville vain täysin toimimaton anturi tai laite? Oletan näin olevan. Tässä testissä siis päästäisiin melko pitkälle.
Mutta muuttaako tutkimista se, että ongelmathan esiintyvät vain täysin lämpimällä moottorilla, 80 - 110km nopeuksilla matka-ajossa, kun moottorilta pyydetään tehoja lisää. Tällaisia olosuhteitahan ei saada aikaiseksi testitilanteessa.
Jos testaan pihassa niin toimimattoman laitteen johdotusten irrottaminen ei pitäsi siis vaikuttaa mitenkään moottorin käyntiin. Paitsi tietysti sytytyspuolen piuhojen irrottaminen, jota taas ei parane tehdä.
No, odotellaan taas tuota seuraavaa pidempää reissua ja katsotaan onko mitään muutosta tapahtunut kun käytetty puola on laitettu järjestelmään.
Mutta muuttaako tutkimista se, että ongelmathan esiintyvät vain täysin lämpimällä moottorilla, 80 - 110km nopeuksilla matka-ajossa, kun moottorilta pyydetään tehoja lisää. Tällaisia olosuhteitahan ei saada aikaiseksi testitilanteessa.
Jos testaan pihassa niin toimimattoman laitteen johdotusten irrottaminen ei pitäsi siis vaikuttaa mitenkään moottorin käyntiin. Paitsi tietysti sytytyspuolen piuhojen irrottaminen, jota taas ei parane tehdä.
No, odotellaan taas tuota seuraavaa pidempää reissua ja katsotaan onko mitään muutosta tapahtunut kun käytetty puola on laitettu järjestelmään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Lueskelin taas tuota korjausopasta noiden nykimisien osalta. Jos kangertelua on etenkin kiihdytyksessä niin vikoina voivat olla ainakin seuraavat:
1. Suihkutussuutin tukossa
2. Suihkutuslaitteisto viallinen
3. IMUILMAVUOTO (lähes jokaiseen vikaan tarjotaan tätä)
4. Sytytystulpat huonot tai kärkiväli väärä
Ruuttasin sitten tankkiin 2annosta (annos/70litraa) teollisuusbensiiniä/kerosiinia eli niitä ruutanpuhdistimia. Sitten vaan reivittelemään kunnolla. 3, 4 ja 5 80km/h ---> 120km/h täyskaasulla ja kaikella tuolta väliltä.
En nyt tiedä oliko päässä vain kauniita kuvitelmia ja unia, mutta tuntui että pikkuhiljaa alkoi toimimaan paremmin. Jopa 5 lämä pohjaan niin ei ihan hirveästi pykinyt. Saattaa olla tosiaan kuvitelmaan ja seuraavalla kerralla taas tökkii.
Löysin vielä purkillisen niitä huijausöljyjä vai mitä moottorin kitkavähentäjiä. Hävitin senkin tuonne öljypuolelle. Eipähän roiku tuolla purkkikokoelmassa enää.
1. Suihkutussuutin tukossa
2. Suihkutuslaitteisto viallinen
3. IMUILMAVUOTO (lähes jokaiseen vikaan tarjotaan tätä)
4. Sytytystulpat huonot tai kärkiväli väärä
Ruuttasin sitten tankkiin 2annosta (annos/70litraa) teollisuusbensiiniä/kerosiinia eli niitä ruutanpuhdistimia. Sitten vaan reivittelemään kunnolla. 3, 4 ja 5 80km/h ---> 120km/h täyskaasulla ja kaikella tuolta väliltä.
En nyt tiedä oliko päässä vain kauniita kuvitelmia ja unia, mutta tuntui että pikkuhiljaa alkoi toimimaan paremmin. Jopa 5 lämä pohjaan niin ei ihan hirveästi pykinyt. Saattaa olla tosiaan kuvitelmaan ja seuraavalla kerralla taas tökkii.
Löysin vielä purkillisen niitä huijausöljyjä vai mitä moottorin kitkavähentäjiä. Hävitin senkin tuonne öljypuolelle. Eipähän roiku tuolla purkkikokoelmassa enää.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Onkos tässä nyt varmasti ne volkkarin omat kuukivestä tehdyt tulpanjohdot jotka on ainakin volkkarimiesten mielestä syypäitä kaikkeen aina niistä nykimisistä huonoon pelionneen... 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
JaapaJaa. En ole noiden johtojen alkuperäisyydestä mitenkään varma. Voisihan nuo tietysti katsoa. Onhan tuossa Uudet tarvikejohdot varalla. Ainakin nämä johdot istuvat hyvin tarvikejohdoille tehtyyn virranjakajan kanteen, joten lienevät tarvikekamaa.
Kuten tuolla aiemmin kirjoitin niin Strobotin nuo johdot. Mutta eihän se tietysti kerro kaikkea, kun hommahan on tehtävä tuossa pihassa eikä ajossa. Täytynee vielä tarkastaa onko noissa johdoissa joku merkki tai malli. Sellaiset metallihattuiset ne kuitenkin ovat.
Tässä on kiinni nyt ne hemmetin 4kärkihärkit. Korjausoppaan mukaan niihin ei kannata puuttua kärkivälien suhteen. No, menevät vaihtoon jos näitä hommia ei saada pelaamaan. Ostin Venäjältä YTTRIUM -tulpat joita kokeillaan seuraavaksi.
Kuten tuolla aiemmin kirjoitin niin Strobotin nuo johdot. Mutta eihän se tietysti kerro kaikkea, kun hommahan on tehtävä tuossa pihassa eikä ajossa. Täytynee vielä tarkastaa onko noissa johdoissa joku merkki tai malli. Sellaiset metallihattuiset ne kuitenkin ovat.
Tässä on kiinni nyt ne hemmetin 4kärkihärkit. Korjausoppaan mukaan niihin ei kannata puuttua kärkivälien suhteen. No, menevät vaihtoon jos näitä hommia ei saada pelaamaan. Ostin Venäjältä YTTRIUM -tulpat joita kokeillaan seuraavaksi.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Mittasin nyt sitten tulpanjohtojen resistanssit:
Kiinni oleva 1sylinterin tulpanjohto eli pisin: 6.14 Kilo-ohmia
Pisin tarvikejohto: 6.14 Kilo-ohmia.
Eli eipä noissa eroa ole. Lisäksi nuo kiinni olevat johdot ovat kyllä niin hyväkuntoisen näköiset, etten niitä epäillytkään.
Kiinni oleva 1sylinterin tulpanjohto eli pisin: 6.14 Kilo-ohmia
Pisin tarvikejohto: 6.14 Kilo-ohmia.
Eli eipä noissa eroa ole. Lisäksi nuo kiinni olevat johdot ovat kyllä niin hyväkuntoisen näköiset, etten niitä epäillytkään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Laitoimpa sitten vielä VariantVoorumiin tuon puolakyselyn. Kai tuo tieto jostain löytyy. Vai pitäneekö kysellä LaaakkonePerskels -huollosta?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Tuota tuota...En ole nyt tätä nykimisjuttua ihan tarkkaan lukenut,mutta onkos milloin vaihdettu polttoainesuodatin?Ja sit toinen juttu mikä aiheutti nykimistä aikoinaan meidän Seatissa...Oli ruiskun suuttimissa likaa...Meinasin jo purkaakkin tavaraa polttoainejärjestelmästä irti,mutta kun puhuin ko.asiasta silloisella Kuusaantien SEO:lla,niin korjaamopäällikkö kehoitti kokeilemaan Forte (ruiskunsuuttimien puhdistus ainetta) ekaksi....Ostin sitten purkillisen...Ja kaadoin suht tyhjään tankkiin sen...Ei mennyt pitkä aika kun nykimiset olivat poissa
...En olis uskonut,ennenkuin kokeilin tätä puhdistusainetta. Mutta niinkuin jo viestin alussa kirjoitin "en ole ihan tarkkaan lukenut"...Eli jos vika on sähköpuolella,niin unohdamme nämä puhdistusaineet siinä kohtaa
....PS:Seatti nyki kun ajoi tasakaasulla 80-100km/h...eli just se maantie nopeus 



- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Kaikista edellä kaikista edellisessä kirjoituksessa ihmetellyistä asioista olen kirjoittanut tuolla aiemmin.
Imuvuotoihin alan perehtyä jatkossa. VarianttiVoorumilla oli melko samoja oireita monessa vehkeessä ja aika selkeästi kerrottu se järjestys, minkä mukaan aletaan imuvuotoja paikallistamaan.
Ja voihan sitä mennä Motonetin tiskille, pyytää puolan ja sanoa, että tämä on mitattava ennen kuin ostan, koska on tietoa siitä, että vääräresistanssisia puolia on tullut tiskiltä asiakkaan mukaan. Näinhän saan sitten tiedon, jonka aion esille kaivaa.
Imuvuotoihin alan perehtyä jatkossa. VarianttiVoorumilla oli melko samoja oireita monessa vehkeessä ja aika selkeästi kerrottu se järjestys, minkä mukaan aletaan imuvuotoja paikallistamaan.
Ja voihan sitä mennä Motonetin tiskille, pyytää puolan ja sanoa, että tämä on mitattava ennen kuin ostan, koska on tietoa siitä, että vääräresistanssisia puolia on tullut tiskiltä asiakkaan mukaan. Näinhän saan sitten tiedon, jonka aion esille kaivaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Tutkiskelin sitten imuvuotoja.
Ensimmäisenä tarkastettiin jarrutehostimen letkujen kunto. Ei sanomista. Tämä kuulemma hapristuu helposti. Niin oli puhtaan näköinen että lie joskus vaihdettu.
Sitten vaan imupuolta alusta päin tutkimaan. Ilmanputsarikotelo on todella hankala irrottaa. Kotelon kansi lähtee helposti irti ja ilmanputsariin pääsee näin käsiksi. Putsari oli kuin uusi.
Itse kotelon alaosa se teettääkin sitten hommia. Vaikeinta on saada etummainen ilmanottokanava pois umpion alta ja irti etusiiven etukulman kiinnitysasetelmasta. Siellä on kivenerotin ja tämän kiinnityskaulus, joiden väliseen tilaan imuputki menee. Kivenerottimen kiinnitysasetelma ei mahdu tulemaan putken kanssa pois. Putki on vippaskonstilla saatava ensin irti tästä kivenerotinasetelmasta. Pitkiä ruuvareita käyttämällä ja asetelmaa paikallaan pitämällä putki irtosi. Mutta koko tämä kotelo on melko ahtaassa paikassa ja lämpimänilman ottoputki haittaa hommaa. Tämä putki lähtee kotelosta ohjaamoon päin ja kääntyy lähelle pakosarjaa. Siinä sitten rempomaan ja vääntämään. Ja lähtihän se ehjänä.
Kotelon pohjalla oli jonkun verran törkyä ja ilmanoton etuputken kotelonsisessä kiviloikussa (metallivarkkoinen) oli aika paljon kamaa. Nämä kamat sai pois kun irrotti metalliverkon asetelman 2ruuvia ja nosti asetelmaa vähän ylös. Kokonaan sitä ei saa irti ja se varmaan on tarkoituskin ettei mahdollinen ruuvien irtoaminen irrota tuota häkkyrää. Pesin lopulta koko kotelon alaosan. Ja mönjäähän sieltä lähti liikkeelle tarpeeksi.
Ilmansuodatinkotelosta lähtevä ja kaasuläppärunkoon menevä imuilmaputki oli alkupäästään hyvin kiinni. Takaosan kanssahan oli niitä ongelmia. Mutta sitten taas... Venttiilikopasta imusarjalle tuleva pieni huohotusputken pätkä oli huonosti kiinni. Jo on kumma etteivät nuo pysy. Huohotusasetelma irti ja liikuttamaan sitä vähän niin että pikkuletku meni paremmin liittymäänsä. Voi olla että myös tuohon kannattaa laittaa pieni klemmari.
Muuten kaikki imusarjalle menevät letkut ja putket sekä niiden liittimet näyttivät olevan kunnossa. Tai mitä nyt näpelöimällä ja pällistelemällä sai selville.
VariantVoorumilla on puhetta Imusarjan ja Ruiskun välisestä kumilaipasta ja sen vuodoista huonokuntoisena. En vaan osannut paikallistaa tätä laippaa mitenkään. Laitelin sinne sitten kysymyksen ja katsotaan millaista viisaamista tuon laipan kunnontarkastukseen tulee.
Kasailin järjestelmän tarkkaan ja taas elellään toivossa. Voihan se olla että ruutat puhdistuvat ja kaikki oireet häviävät. Tai sitten ei.
Ensimmäisenä tarkastettiin jarrutehostimen letkujen kunto. Ei sanomista. Tämä kuulemma hapristuu helposti. Niin oli puhtaan näköinen että lie joskus vaihdettu.
Sitten vaan imupuolta alusta päin tutkimaan. Ilmanputsarikotelo on todella hankala irrottaa. Kotelon kansi lähtee helposti irti ja ilmanputsariin pääsee näin käsiksi. Putsari oli kuin uusi.
Itse kotelon alaosa se teettääkin sitten hommia. Vaikeinta on saada etummainen ilmanottokanava pois umpion alta ja irti etusiiven etukulman kiinnitysasetelmasta. Siellä on kivenerotin ja tämän kiinnityskaulus, joiden väliseen tilaan imuputki menee. Kivenerottimen kiinnitysasetelma ei mahdu tulemaan putken kanssa pois. Putki on vippaskonstilla saatava ensin irti tästä kivenerotinasetelmasta. Pitkiä ruuvareita käyttämällä ja asetelmaa paikallaan pitämällä putki irtosi. Mutta koko tämä kotelo on melko ahtaassa paikassa ja lämpimänilman ottoputki haittaa hommaa. Tämä putki lähtee kotelosta ohjaamoon päin ja kääntyy lähelle pakosarjaa. Siinä sitten rempomaan ja vääntämään. Ja lähtihän se ehjänä.
Kotelon pohjalla oli jonkun verran törkyä ja ilmanoton etuputken kotelonsisessä kiviloikussa (metallivarkkoinen) oli aika paljon kamaa. Nämä kamat sai pois kun irrotti metalliverkon asetelman 2ruuvia ja nosti asetelmaa vähän ylös. Kokonaan sitä ei saa irti ja se varmaan on tarkoituskin ettei mahdollinen ruuvien irtoaminen irrota tuota häkkyrää. Pesin lopulta koko kotelon alaosan. Ja mönjäähän sieltä lähti liikkeelle tarpeeksi.
Ilmansuodatinkotelosta lähtevä ja kaasuläppärunkoon menevä imuilmaputki oli alkupäästään hyvin kiinni. Takaosan kanssahan oli niitä ongelmia. Mutta sitten taas... Venttiilikopasta imusarjalle tuleva pieni huohotusputken pätkä oli huonosti kiinni. Jo on kumma etteivät nuo pysy. Huohotusasetelma irti ja liikuttamaan sitä vähän niin että pikkuletku meni paremmin liittymäänsä. Voi olla että myös tuohon kannattaa laittaa pieni klemmari.
Muuten kaikki imusarjalle menevät letkut ja putket sekä niiden liittimet näyttivät olevan kunnossa. Tai mitä nyt näpelöimällä ja pällistelemällä sai selville.
VariantVoorumilla on puhetta Imusarjan ja Ruiskun välisestä kumilaipasta ja sen vuodoista huonokuntoisena. En vaan osannut paikallistaa tätä laippaa mitenkään. Laitelin sinne sitten kysymyksen ja katsotaan millaista viisaamista tuon laipan kunnontarkastukseen tulee.
Kasailin järjestelmän tarkkaan ja taas elellään toivossa. Voihan se olla että ruutat puhdistuvat ja kaikki oireet häviävät. Tai sitten ei.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Ruiskuissa kun irroitat anturin, joka ei ole elintärkeä moottorin toiminalle, menee järjestelmä vikatilaan ja toimii ennalta määritellyin "varman päälle" asetuksin. Eli jos anturi on irti niin ei sieltä tule myöskään virheellistä tietoa. Tällä perusteella vikaa voidaan yrittää paikantaa.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Tuo laitteiden irrottelu yksitellen kuulostaa hyvältä. Mutta saadaanko siinä sitten selville vain täysin toimimaton anturi tai laite? Oletan näin olevan. Tässä testissä siis päästäisiin melko pitkälle.
Mutta muuttaako tutkimista se, että ongelmathan esiintyvät vain täysin lämpimällä moottorilla, 80 - 110km nopeuksilla matka-ajossa, kun moottorilta pyydetään tehoja lisää. Tällaisia olosuhteitahan ei saada aikaiseksi testitilanteessa.
Tämä Siemensin viritelmä ei ole niin tuttu minulle, mutta olettaisin toimivan samoin.
Sometimes is never quite enough
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Väärin lueskelin tuolta VariantVoorumilta. Eihän 4pisteruiskussa ole mitään ruutan ja imusarjan välistä kumia. 1pisteruiskussa sellainen on eli VAG -1pisteruisku on paljolti samanlainen kuin GM -1pisteruutta Ladoissa.
Annetaan nyt olla noilla ainakin katsastukseen asti. Voihan se olla että ruiskusuuttimet puhdistuvat ja homma pelaa täysin. Tai sitten ilmamassamittari, lambda... Näkeepä noiden viat ainakin sitten päästömittauksissa.
Koitetaan keskittyä ajamiseen ja vekottimen hyötykäyttöön turhan haistelun asemesta. Toivottavasti onnistun.
Annetaan nyt olla noilla ainakin katsastukseen asti. Voihan se olla että ruiskusuuttimet puhdistuvat ja homma pelaa täysin. Tai sitten ilmamassamittari, lambda... Näkeepä noiden viat ainakin sitten päästömittauksissa.
Koitetaan keskittyä ajamiseen ja vekottimen hyötykäyttöön turhan haistelun asemesta. Toivottavasti onnistun.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Sen verran oli vielä värkättävä, että vaihdoin Bosch 4kärkitulppien tilalle sisään BRISK LR15YC YTTRIUM -kynttilät. Jätin kyllä nuo 4kärkisetkin tuonne jemmaan. Noista BRISKeistä piti tietysti ruuvata irti se normaaleihin johtoihin käyvä levenne sieltä päästä. Vaginaattorissa on tulpanhatussa hyvin ahdas rako.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Johan HYPPÄS? Katsastushan on aivan ovella. Niin se kevät hyökkää kimppuun kun tämä käsittämätön yhtäkkinen valonlisäys pamahtaa päälle.
Pari viikkoa katsastukseen siis. Pakoputki, reikä pohjassa, jarrujen testaus ja entäs ne ne käyntihäiriöt. Mitähän tästäkin tulee.
Näyttäisi siis siltä että ensi viikolla on käytävä vikakoodiluvussa jossain. Pakoputken korjaussuunnitelmat menevät mönkään, koska pihassa ei suuren lumimäärän takia voi tehdä. Saahan sitä tietysti kuukauden lisäaikaa kun käyttää syynissä.
Eilen tuli vähän pidempää maantieajoa. Toimi moitteettomasti kunnes pysähdyin levähdyspaikalle ja jatkoin ajoa. Heti tämän jälkeen nyittelyt, puutumiset ja muu röppö alkoi. Nämä ovat taas näitä käsittämättömyyksiä, joita kohdalleni nykyään näyttää osuvan kaikkien vekottimien kanssa. Tai siis ETUVETOISTEN!
Pari viikkoa katsastukseen siis. Pakoputki, reikä pohjassa, jarrujen testaus ja entäs ne ne käyntihäiriöt. Mitähän tästäkin tulee.
Näyttäisi siis siltä että ensi viikolla on käytävä vikakoodiluvussa jossain. Pakoputken korjaussuunnitelmat menevät mönkään, koska pihassa ei suuren lumimäärän takia voi tehdä. Saahan sitä tietysti kuukauden lisäaikaa kun käyttää syynissä.
Eilen tuli vähän pidempää maantieajoa. Toimi moitteettomasti kunnes pysähdyin levähdyspaikalle ja jatkoin ajoa. Heti tämän jälkeen nyittelyt, puutumiset ja muu röppö alkoi. Nämä ovat taas näitä käsittämättömyyksiä, joita kohdalleni nykyään näyttää osuvan kaikkien vekottimien kanssa. Tai siis ETUVETOISTEN!
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Saamari kun korpeaa nuo noin selkeät viat! Vaihdoin sitten ilmamassa/määrä -mittarin. Ensi viikolla on käytävä vikakoodiluvussa. En ehdi itse ostaa LukuPiuhaa ennen katsastusta. Ja onkohan odotettavissa: "Ei vikakoodeja!" Siinä sitä sitten arpomaan taas loputtomiin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: VW Golf Variant 2.0 GL 1995 ViatonPiika
Nyt tän kaiken jälkee:vaiha suuttimet(maksaa Rahaa)ei tuommosta sytytysvikaa oo olemassakaa,kai siekin tän pitkän rupeaman kautta ymmärrät.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)