Sivu 21/25
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 3.8.2010 16:00
Kirjoittaja pvdriver
tuskin vaan jos toimii...
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 3.8.2010 16:02
Kirjoittaja lada.h.s
Sitähän minäkin. Ei oikein viitsisi nyt niin hyvin toimivaa ja kohtuullisissa säädöissä olevaa kaasaria mennä turhaan säätelemään, menee pian huonommaksi vaan.
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 3.8.2010 18:25
Kirjoittaja Jokari
Kyllä tollasesta CO:sta jo tyhjäkäynti kärsii kun ei näitä ole suunniteltu käymään noin ohuella....mutta ozonilla se nyt on ihan yksi ja sama loppujen lopuksi

Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 3.8.2010 20:17
Kirjoittaja Jusu
No helevetinkö väliä sillä tyhmäkäynnillä muka on, kun 1200:n parhaat omituisuudet tulee esiin yli 4000rpm kierroksilla.

Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 3.8.2010 20:20
Kirjoittaja Jokari
Jusu kirjoitti:No helevetinkö väliä sillä tyhmäkäynnillä muka on, kun 1200:n parhaat omituisuudet ei tule millään kierroksilla esiin.
Kyllä, näinhän se menee..

Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 3.8.2010 20:46
Kirjoittaja lada.h.s
Jokari kirjoitti:Kyllä tollasesta CO:sta jo tyhjäkäynti kärsii kun ei näitä ole suunniteltu käymään noin ohuella....mutta ozonilla se nyt on ihan yksi ja sama loppujen lopuksi

Tyhjäkäynti ei kyllä onnu yhtään. Käy hyvin nätisti.
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 4.8.2010 17:58
Kirjoittaja lada.h.s
Virittelin tähän keksintöön ne rakentamani kupariset tulpanjohdot. Naapureiden tv elämyksiä säälien hommasin häiriösuojatut tulpanhatut.
Jokaisessa 1 kilo-ohmin vastus.
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 4.8.2010 18:05
Kirjoittaja pvdriver
no mitäs järkee siinä sitten oli? ei tainnu käynti muuttua...

Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 5.8.2010 9:08
Kirjoittaja lada.h.s
1 kilo ohmi ei ole mitään verrattuna 13 kilo ohmiin, joka oli aikaisempien johtojen vastus. Eipä se käynti siitä muuttunut aikaisempaan verrattuna,
mutta "henkinen tyydytys" on saavutettu.
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 5.8.2010 9:45
Kirjoittaja Sdelano v SSSR
Terve!
Sytytysjohtimien vaihto oli ilmeisen aiheellinen, sillä 13 kΩ resistanssi on kovin suuri.
Tavanomaisen häiriönpoistovastuksella varustetun johtimen resistanssi on noin 15 kΩ/m, eli noin 5 kΩ johdinta kohti.
Kokemukseni mukaan käyntihäiriöt alkavat viimeistään, kun yhden johtimen resistanssi on noin 15 kΩ.
menestystä
SvS
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 14.8.2010 20:07
Kirjoittaja lada.h.s
Tänään käytiin ajamassa ketjunkiristyksen jälkeen. Ennen kakkosella vedätettäessä alkoi ketju resonoimaan ikävästi. Mutta nyt vain moottori
murisee ilman resonointeja.
Yllättävän tehokasta ääntä tuo 1198cc hyvinkiertävä pikkulohko pitää niillä kovilla kierroksilla!

Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 14.8.2010 21:29
Kirjoittaja pvdriver
ääni ei pelota, voimaa olla pitää... 
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 14.8.2010 22:56
Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt
"Tehokasta Ääntä"???
Putkiviritteiset vehkeet pitävät myös Tehokasta Ääntä. Näin oli ainakin mopoissa, joita virittämällä saatiin ehkä hieman nopeutta ja paljon ääntä, mutta varsinaiset Tehot kyllä laskivat. Mutta että Tehokasta Ääntä Ladassa. Huh!

Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 14.8.2010 23:44
Kirjoittaja pvdriver
"tehokkaasti ääntä pitävä..."
Mutta eipä toistaiseksi olekkaan kokemusta kovin hyvin kiertävistä ladoista niin en osaa sanoa...
Re: Lada 1200L 1986 " Helmi "
Lähetetty: 15.8.2010 0:50
Kirjoittaja Jokari
http://www.youtube.com/watch?v=2FxxVpSUAMI
Näinkö se kierti? Huhupuheethan kertoo että pikkulohko kiertää vähintään tällä tavalla...
vaihtopiste 9000 ja rajoitin 9500...
Pahkeinen kun tuo Fiiatin moottorilla, ilmankos ei kuulostanut siltä kuin kaataisi kivia sepelimyllyyn...
