Sivu 21/46
ahaa...
Lähetetty: 27.4.2007 18:40
Kirjoittaja Corollaattori
Kiitän vinkistä. No mites on, hydrauliletku vissiin kestää öljyn paluupuolella mutta mikä helposti muokattava letku kestäis öljyn tulopuolella? Tuskin pensaletku...
Re: ahaa...
Lähetetty: 27.4.2007 19:47
Kirjoittaja iigorr
Corollaattori kirjoitti:Kiitän vinkistä. No mites on, hydrauliletku vissiin kestää öljyn paluupuolella mutta mikä helposti muokattava letku kestäis öljyn tulopuolella? Tuskin pensaletku...
hydrauliikkaletku.
Lähetetty: 28.4.2007 17:43
Kirjoittaja START
öljyn paluupuolellahan kestäisi varmaan melkein mikä letku vaan joka kestää yleensäkkään öljyä
kyllä meillä kesti tuossa omassa viritelmässä (eli aika vähän aikaa) ihan bensaletkukin. tosin ei ollut kovin pitkä pätkä ja ei sillä kyllä paljoa kerennyt kilometrejä tulla
pidemmällä aika välillä voi ehkä tulla jo ongelmia
hytrauliletkuasiaa
Lähetetty: 29.4.2007 11:23
Kirjoittaja Corollaattori
No kuuleppa iigori, onkohan siitä haittaa jos letkun paksuus öljyn tulo puolella on noin 2cm? öljyn kierron nappaan ladan ö-paineanturin jalasta ja siitä hydrauliletkulla turpoon, liitokset kiristelen klemmareilla. varmaan kestää vai miten muut ovat menetelleet... strömberiä puhdistelen ja suunnittelen että miten sen liitän turpon imupuolelle

Lähetetty: 29.4.2007 19:03
Kirjoittaja START
ei taida hydrauliikkaletku oikeen hyvin kiristyä normi klemmarilla on niin tukevaa
mutta jos esim. saabin k-jetti tarvii n7bar painetta niin kyllä luulis sellaisen bensaletkunkin pitävän myös ladan öljyn kierrossa jossa öljyn paine on n.5bar
taitaa olla eniten kiinni liittimistä ei se meinaan ihan heti letkusta petä
Re: hytrauliletkuasiaa
Lähetetty: 29.4.2007 21:06
Kirjoittaja iigorr
Corollaattori kirjoitti:No kuuleppa iigori, onkohan siitä haittaa jos letkun paksuus öljyn tulo puolella on noin 2cm? öljyn kierron nappaan ladan ö-paineanturin jalasta ja siitä hydrauliletkulla turpoon, liitokset kiristelen klemmareilla. varmaan kestää vai miten muut ovat menetelleet... strömberiä puhdistelen ja suunnittelen että miten sen liitän turpon imupuolelle

ei siitä mitään haittaa ole.. jos hyvää haluaa ni käy tettää siihen pultattavan letkun.
Lähetetty: 1.5.2007 21:46
Kirjoittaja Corollaattori
Kiitoksia neuvoista. Hoksasin että ladassa kun kääntää pakoputken alkupään sojottaan ylös niin siihen on hyvä liittää turpo... vai onko? tarvisikohan se semmoisen ns. kollektorin siihen pikkasen ennen turboa. Tuli vaan kohmeloiseen vappumieleen moinen asianhaara... Hauskat vaput!!
Lähetetty: 1.5.2007 21:57
Kirjoittaja START
kyllä niitä turpoja on ihan silleen liitetty
rojekti etenee...
Lähetetty: 5.5.2007 8:09
Kirjoittaja Corollaattori
Nonniin, päästiin koneen ääreen.. pakoputken alkukäyrä sojottaa kohti taivasta sopivasti lyhyenä odottaen laippaa turpolle. Öljynkiertoon sain 5metriä hydauliletkua, ilmaiseksi. Lähipäivinä olisi tarkoitus tehdä laippa johon saan öljyn sisäänmeno letkun kiinnitettyä turpoon. Pikkuhiljaa puuhailen kunhan aikaa ja kiinnostusta riittää. Ainakin jälkimmäistä riittää

Ja periaatteeni tässä rojektissa on; Niin halvalla kuin mahdollista

saada ladan imusarjaan ylipainetta...
Lähetetty: 5.5.2007 11:49
Kirjoittaja iigorr
Lähetetty: 5.5.2007 11:55
Kirjoittaja Jokari
^^ Aika pahan pistit

Lähetetty: 5.5.2007 21:20
Kirjoittaja pappa- igor
mitkä renkaat sul on tos kombis? onko lukko akseli?
Lähetetty: 5.5.2007 22:32
Kirjoittaja iigorr
pappa- igor kirjoitti: mitkä renkaat sul on tos kombis? onko lukko akseli?
edes jotku 155/13 takana 185/65/14 täysin vakio akseli

Lähetetty: 5.5.2007 22:36
Kirjoittaja Jokari
Ihan kivasti silti pyöri
Melkosen härski ilmestys tollanen "suhiseva" nappiskombi

Lähetetty: 5.5.2007 22:57
Kirjoittaja 'aatee'
tohon lukkoperä viel !