Mitä eroa kansilla???

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
khonkonen
Viestit: 264
Liittynyt: 12.8.2004 22:18
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja khonkonen »

Ompas venäjän pojalla taas pujahtanut virhe koneeseen :D
Mitä meinaat muuten omalle koneelle tehdä? eli mihin käyttöön tulee?
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Katukäyttöön se tehdään, tosin toivottavasti melko pirteään sellaiseen. Aiheesta lisää tuolla projektipäiväkirjassa kokemuksia osiossa, 1200L -> 1700cc.

Kannen merkintöjä tutkiessani huomasin siinä seuraavanlaisen numerosarjan -1003015-10, tuota en ladainfosta löytänyt varsinkaan 1700i mallin kohdalta. Kannessa lukee myös BA3 67, liekkö noilla tiedoilla (tai lähinnä tuolla 67 merkinnällä mitään merkitystä).

Jos jollakin on kyseinen kansi irtonaisena niin mittailkaapa mahdollisuuksien mukaan palotilojen tilavuudet, sekä vielä tärkeämmin palotilan maksimisyvyys tulpan vierestä kannen tiivistepintaan nähden. Itselläni se on jotakin 17mm luokkaa hieman vinosti mitattuna.

Olenkohan aivan hakoteillä kun yksikään "asiantuntija" ei ole kommentoinut tätä aihetta, vai onko tuo kansi sen verran vieras vielä porukalle?
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10251
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

destor kirjoitti:Kannen merkintöjä tutkiessani huomasin siinä seuraavanlaisen numerosarjan -1003015-10, tuota en ladainfosta löytänyt varsinkaan 1700i mallin kohdalta. Kannessa lukee myös BA3 67, liekkö noilla tiedoilla (tai lähinnä tuolla 67 merkinnällä mitään merkitystä).
noita kansia on kahella eri varaosanumerovalulla toinen toi 015-10 ja oliko se normaali 010-10 tms, mikä on infossakin, vanhemmissa luki mielestäni aina toi infossa mainittu, mutta tätä myöhäisempää on käytetty mm. mossenkin kannessa, eli on varsinainen sylinterikannen varaosanumero, näin muistaisin äkkiseltään. se tekeekö se numero jotain ero, ei mun tietääkseni.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin