Tl-Testi

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Tulipa minullekkin tilaisuus lukea tuo TL:n Lada juttu. Täältä lukemani perusteella odotin huomattavasti "asenteellisempaa" juttua, kuin mitä tuo itse asiassa oli. Toimittajalle oli annettu yksi päivä aikaa kokeilla autoa ja kirjoittaa juttu. Ryssittely aluksi pisti silmään, mutta kun ko. lehden plaras läpi, niin ranskalaiset on patonkeja yms. yms. Uuden ladan ominais haju ehkä sai liikaa huomiota, mutta senkin merkitys jutun loppua kohden väheni. Lisäksi koeajossa ei hajonnut/hajoitettu mitään ja kehuttiin ajo-ominaisuuksia epätasaisella tiellä. Tuon jutun luettuani olen valmiimpi harkitsemaan uutta ladaa, kuin ennen jutun lukemista.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

,_,/ukka kirjoitti:Tulipa minullekkin tilaisuus lukea tuo TL:n Lada juttu. Täältä lukemani perusteella odotin huomattavasti "asenteellisempaa" juttua, kuin mitä tuo itse asiassa oli. Toimittajalle oli annettu yksi päivä aikaa kokeilla autoa ja kirjoittaa juttu. Ryssittely aluksi pisti silmään, mutta kun ko. lehden plaras läpi, niin ranskalaiset on patonkeja yms. yms. Uuden ladan ominais haju ehkä sai liikaa huomiota, mutta senkin merkitys jutun loppua kohden väheni. Lisäksi koeajossa ei hajonnut/hajoitettu mitään ja kehuttiin ajo-ominaisuuksia epätasaisella tiellä. Tuon jutun luettuani olen valmiimpi harkitsemaan uutta ladaa, kuin ennen jutun lukemista.

,_,/ukka
Aivan,samaa mieltä. :wink: ja loppujen lopuksi siinä kehuttiin sitä kelloakin että sitä ei tarvitse tihruilla vaan sen näkee. :lol:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Jone

Viesti Kirjoittaja Jone »

Lehden juttu oli niin hyvin kirjoitettu, että ryhdyin toimenpiteisiin heti: Lopetin 20-vuotta kestäneen Tuulilasilehden tilaamisen. Artikkeli oli syvältä. Minua olisi kiinnostanut tietää, kuinka paljon uusi moottori ja ohjaustehostin 110.iä on muuttanut, eikä toimittajan asenteelliset vuodatukset jostain hemmetin hajusta. Asiallisia testejä minä kaipaan.
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Jone kirjoitti:Lehden juttu oli niin hyvin kirjoitettu, että ryhdyin toimenpiteisiin heti: Lopetin 20-vuotta kestäneen Tuulilasilehden tilaamisen.
En minä ainakaan ole niin Lada fanaatikko että tuosta nokkiini noin pahasti ottaisin. Kyllä se hieman harmitti miten juttu yleensä oli kirjoitettu, mut pistää sinne palautetta asiasta niin eiköhän ne lopulta tajua että jos ladaa kokeillaan niin ei ehkä ihan pelkällä huumorilla kannata autoa kokeilla, vaikka kuinka onkin lada kyseessä. Olettaisin näin myöhemmin että juttu oli vähän huumori hengellä kirjoitettu. Ehkä jostain turbo-lehdestä tuon jutun ois voinut lukea tuossa muodossa, mut ei tuulilasista.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Kyllä minäkin välillä iltaisin fantasioin Opel Omegasta, jostain tonnin hintaisesta, oli paska eli ei. Hieno se on. Mulla oli Ascona 6 vuotta ja siitä on kyllä todella hyviä muistoja.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
pelti kiinni

kellomallien paremmuudesta

Viesti Kirjoittaja pelti kiinni »

ladamaster kirjoitti:Nythän voisimme aloittaa keskustelun eri kellomallien paremmuudesta :D
mielellään , kellot on kivoi ,

Kuva

Kuva

nimittäin olisi mukavempaa , jos olisi toimiva tällainen :
Kuva

kuin että on toimimaton tällainen :
Kuva

osasto 'kokemuksen pehmeä rintaääni' ,

terv. pelti kiinni , Bmw ja Lada Töölö
the better it behaves.
the more punishment it gets
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Uudessa TL lehdessä oli Tamperelainen lukija kirjoittanut lukijaposti palstalle palautetta Larmelalle, siitä Ladan koeajosta. Sitten Larmela selitteli jotain moniarvoisesta autolehdestä.
LadaRacingTeam

Viesti Kirjoittaja LadaRacingTeam »

Luin kanssa ton Tamperelaisen kirjeen ja sitä hieman ihmettelin että kirjoittaja ei ollu itäautoharrastaja. Larmela vastasi että Tuulilasi ei ole puolueellinen lehti vaan moniarvoinen. :?
FSO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSO »

Mielestäni Larmela ei vastannut ollenkaan siihen, että miksi se suhtautui Ladaan puolueellisesti. Muutenkin vastaus oli aikalailla suoraa puppulausegeneraattorista.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja

1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Vastaa Viestiin