Tl-Testi
Tulipa minullekkin tilaisuus lukea tuo TL:n Lada juttu. Täältä lukemani perusteella odotin huomattavasti "asenteellisempaa" juttua, kuin mitä tuo itse asiassa oli. Toimittajalle oli annettu yksi päivä aikaa kokeilla autoa ja kirjoittaa juttu. Ryssittely aluksi pisti silmään, mutta kun ko. lehden plaras läpi, niin ranskalaiset on patonkeja yms. yms. Uuden ladan ominais haju ehkä sai liikaa huomiota, mutta senkin merkitys jutun loppua kohden väheni. Lisäksi koeajossa ei hajonnut/hajoitettu mitään ja kehuttiin ajo-ominaisuuksia epätasaisella tiellä. Tuon jutun luettuani olen valmiimpi harkitsemaan uutta ladaa, kuin ennen jutun lukemista.
,_,/ukka
,_,/ukka
Autoton on huoleton
Aivan,samaa mieltä.,_,/ukka kirjoitti:Tulipa minullekkin tilaisuus lukea tuo TL:n Lada juttu. Täältä lukemani perusteella odotin huomattavasti "asenteellisempaa" juttua, kuin mitä tuo itse asiassa oli. Toimittajalle oli annettu yksi päivä aikaa kokeilla autoa ja kirjoittaa juttu. Ryssittely aluksi pisti silmään, mutta kun ko. lehden plaras läpi, niin ranskalaiset on patonkeja yms. yms. Uuden ladan ominais haju ehkä sai liikaa huomiota, mutta senkin merkitys jutun loppua kohden väheni. Lisäksi koeajossa ei hajonnut/hajoitettu mitään ja kehuttiin ajo-ominaisuuksia epätasaisella tiellä. Tuon jutun luettuani olen valmiimpi harkitsemaan uutta ladaa, kuin ennen jutun lukemista.
,_,/ukka

FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Lehden juttu oli niin hyvin kirjoitettu, että ryhdyin toimenpiteisiin heti: Lopetin 20-vuotta kestäneen Tuulilasilehden tilaamisen. Artikkeli oli syvältä. Minua olisi kiinnostanut tietää, kuinka paljon uusi moottori ja ohjaustehostin 110.iä on muuttanut, eikä toimittajan asenteelliset vuodatukset jostain hemmetin hajusta. Asiallisia testejä minä kaipaan.
En minä ainakaan ole niin Lada fanaatikko että tuosta nokkiini noin pahasti ottaisin. Kyllä se hieman harmitti miten juttu yleensä oli kirjoitettu, mut pistää sinne palautetta asiasta niin eiköhän ne lopulta tajua että jos ladaa kokeillaan niin ei ehkä ihan pelkällä huumorilla kannata autoa kokeilla, vaikka kuinka onkin lada kyseessä. Olettaisin näin myöhemmin että juttu oli vähän huumori hengellä kirjoitettu. Ehkä jostain turbo-lehdestä tuon jutun ois voinut lukea tuossa muodossa, mut ei tuulilasista.Jone kirjoitti:Lehden juttu oli niin hyvin kirjoitettu, että ryhdyin toimenpiteisiin heti: Lopetin 20-vuotta kestäneen Tuulilasilehden tilaamisen.
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
- pelti kiinni
kellomallien paremmuudesta
mielellään , kellot on kivoi ,ladamaster kirjoitti:Nythän voisimme aloittaa keskustelun eri kellomallien paremmuudesta

nimittäin olisi mukavempaa , jos olisi toimiva tällainen :

kuin että on toimimaton tällainen :

osasto 'kokemuksen pehmeä rintaääni' ,
terv. pelti kiinni , Bmw ja Lada Töölö
the better it behaves.
the more punishment it gets
the more punishment it gets
- Lada Scandinavia
- LadaRacingTeam
Mielestäni Larmela ei vastannut ollenkaan siihen, että miksi se suhtautui Ladaan puolueellisesti. Muutenkin vastaus oli aikalailla suoraa puppulausegeneraattorista.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.