Tosi hyvä juttu joka tapauksessa.

Toveri Vanja-enolla on ihailatavaa asennetta.Vanja-eno kirjoitti:Mä en siihen paskalehteen koske vaikka olisi juttua Skodasta 10-sivua ja toisen 10-sivua Ladastawilma=lada kirjoitti:Irmasta vielä juttu uusimmassa 7 päivää lehdessä!![]()
![]()
minulle pisti silmään vääränmalllinen etupuskuri ja kirkkaat etuvilkut, tosin ralliratin kohdalla aloin jo itkemäänveli alexei kirjoitti:Kaksi asiaa pisti silmään: turvavöitä EI käytetty ja nappiksessa oli ralliratti.
Entäs se 2101-mallin maski? Onkohan Irma itse tuunannut keulaa vanhemmilla osilla?Lada-Jussi kirjoitti:minulle pisti silmään vääränmalllinen etupuskuri ja kirkkaat etuvilkut, tosin ralliratin kohdalla aloin jo itkemään![]()
Ehkä pahiten hurahtanut, kaikkihan me olemme jonkinasteisia hulluja.Lada-Jussi kirjoitti:olenkohan mä ainoa Lada-hullu täällä?
Kyllä se Kaljut ja Kauniit on paras. Yksinkertaisesti paras, koska voit jättää viikon jaksot katsomatta, etkä varmasti putoa kärryiltä.R-J kirjoitti:Nauhottaa toisen ja kattoo toisen. Itse tod.näk. joudun ottamaan narulle molemmat. Laadusta en tiedä, mutta on Salkkarit sentään rautaa kaiken maailman bold and the beautiful-soopaan verrattuna.