miksi ladaa vihataan???
- LamaAjanElvis
muistan tossa pari kuukautta sitten kun kävin yhen tutun heittämässä kuppilasta kotiinsa...
kävin siinä sanomassa äijälle että 5minuuttia aikaa tulla pihalle tai kyytii menee menojaan ja tulin siihen ulos oottelee, yks muija tuli kysymään että heitänkö hänet kaupunkiin vitosella, no minähän sanoin että mitään vitosta tartte maksaa kun sama suunta on muutenkin (ei sen näköiseltä mitään maksua voi pyytää) no lähettiin kävelemään kohti parkkipaikkaa ja muija heitti: äijällä kuitenkin joku hitsin lada! ja nauroi... sitten räjähdin nauruun ja heilutin avaimenperää sen muijan eessä... ei jummijammi! se hoki ja nauroi vaikeasti, sitten osoitin nurkan takana seisovaa ladaa ja muija jatkoi vaikerrustaan: pääsenköhän minä ihan varmasti turvallisesti sinne kaupunkiin teidän kyydissä??? vakuuttelin ettei ladamiestä rehdimpää olekkaan, muttei kyyti kuitenkaan kelvannut... no osoitin sille siitä pihasta pari autoa minkä kyydissä ei ainakaan kannata lähteä(porukka oli aika jurrissa) ja suosittelin sitten taksia ladan jälkeen turvallisimmaksi kyydiksi... no kaipa se jonkun kyydin sitten sai...
kävin siinä sanomassa äijälle että 5minuuttia aikaa tulla pihalle tai kyytii menee menojaan ja tulin siihen ulos oottelee, yks muija tuli kysymään että heitänkö hänet kaupunkiin vitosella, no minähän sanoin että mitään vitosta tartte maksaa kun sama suunta on muutenkin (ei sen näköiseltä mitään maksua voi pyytää) no lähettiin kävelemään kohti parkkipaikkaa ja muija heitti: äijällä kuitenkin joku hitsin lada! ja nauroi... sitten räjähdin nauruun ja heilutin avaimenperää sen muijan eessä... ei jummijammi! se hoki ja nauroi vaikeasti, sitten osoitin nurkan takana seisovaa ladaa ja muija jatkoi vaikerrustaan: pääsenköhän minä ihan varmasti turvallisesti sinne kaupunkiin teidän kyydissä??? vakuuttelin ettei ladamiestä rehdimpää olekkaan, muttei kyyti kuitenkaan kelvannut... no osoitin sille siitä pihasta pari autoa minkä kyydissä ei ainakaan kannata lähteä(porukka oli aika jurrissa) ja suosittelin sitten taksia ladan jälkeen turvallisimmaksi kyydiksi... no kaipa se jonkun kyydin sitten sai...
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- veli alexei
- Moderaattori
Juuri näin ajattelee tosi monet ihmiset. Ja varsinkin naiset jotka eivät autoista juuri mitään tajua.LamaAjanElvis kirjoitti:muistan tossa pari kuukautta sitten kun kävin yhen tutun heittämässä kuppilasta kotiinsa...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Ladasta aina mielipiteitä
Tunnetusti Lada on auto, josta on aina ollut mielipiteitä.
Nykyaikana se enemmänkin herättää mielenkiintoa.
Jo on kyse satakympistä, moni on siitä hyvinkin kiinnostunut, kun "se ei ole yhtään Ladan näköinen".
Ladan täytyy siis - useimpien mielestä - olla vanhanaikaisen ja perinteisen näköinen.
En ole huomannut, että Ladaa vihattaisiin nykyaikana. Sekopäät ovat taas eri asia, mutta nehän voivat vihata vaikka aidanseipäitä.
Nykyaikana se enemmänkin herättää mielenkiintoa.
Jo on kyse satakympistä, moni on siitä hyvinkin kiinnostunut, kun "se ei ole yhtään Ladan näköinen".
Ladan täytyy siis - useimpien mielestä - olla vanhanaikaisen ja perinteisen näköinen.
En ole huomannut, että Ladaa vihattaisiin nykyaikana. Sekopäät ovat taas eri asia, mutta nehän voivat vihata vaikka aidanseipäitä.
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...
Olisiko ollut kyseessä joku "jupahtava" yksilö, joka ei uskaltanut astua Ladan kyytiin:
- Mitä ne tututkin sanoo, jos näkee, en minä taida...toisaalta mieli kyllä tekisi...ei, ei, en minä, täytyyhän minullakin sen verran itsekunnioitusta olla... tms. tms.
Ei tyttöraasu tajunnu, että Ladalla ajaa tosi mies, eikä mikään humpuukiäijä.
- Mitä ne tututkin sanoo, jos näkee, en minä taida...toisaalta mieli kyllä tekisi...ei, ei, en minä, täytyyhän minullakin sen verran itsekunnioitusta olla... tms. tms.
Ei tyttöraasu tajunnu, että Ladalla ajaa tosi mies, eikä mikään humpuukiäijä.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
- Mosse-Aksu
En osaa sanoa, mikä on tilanne tänään, mutta reilut kymmenen vuotta sitten kyllä oli jonkun verran niitä, jotka tulivat korkeintaan pakkottavasta syystä Ladan kyytiin. Ja sitten kyllä toivat selvästi esille tämän alentavan kokemuksen ja kiitosta oli turha odottaa. Ja mikä huvittavinta, nämä tietämäni tapaukset olivat usein nuoria naisia ja pakottava tapaus oli se, että oma vähintään 15 v riisikuppi oli rikki.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Mun tyttöystävältä löytyy vastaus siihen miksi Ladoja vihataan. No tietysti kun kaikkihan tietää että auto on peniksen jatke ja mitä lyhyempi, niin sen suuremmalle jatkeelle on tarvetta.
Niin mitä tämä kertoo miesladistien miehisistä avuista. Kateellisiahan sitä vaan jengi on.

Niin mitä tämä kertoo miesladistien miehisistä avuista. Kateellisiahan sitä vaan jengi on.

Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
- veli alexei
- Moderaattori
- veli alexei
- Moderaattori
En tiedä tästä jatkejutusta. Tai sitten on poikkeuksia sääntö vahvistamassa...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
- veli alexei
- Moderaattori
Entäpä mun 1.1 litranen Citroën AX?Misha kirjoitti:Mun tyttöystävältä löytyy vastaus siihen miksi Ladoja vihataan. No tietysti kun kaikkihan tietää että auto on peniksen jatke ja mitä lyhyempi, niin sen suuremmalle jatkeelle on tarvetta.
![]()
![]()
![]()

Enpäs oo taas tääläkään vähään aikaan käynyt, kunnei oo ollu asiaa. No lada meni vähän myttyyn tuossa pellolla mut kyllä tärkeimmät osat kesti.

- Pakkasukko
- Viesti:
Re:
Tuosta lada-ajan elviksen jutusta tuli mieleen. Juoppojen tuttujen kuskaamisesta on varmaan kaikilla (lada)kuskeilla kokemuksia. Itse olin kerran ladalla paikallisessa kavereita moikkaamassa ja paluumatkalla tuli mukaan pari puolituttua jotka hyvää hyvyyttäni lupasin heittää himaan kun bussejakaan ei enää kulkenut.
Toinen hoki koko matkan "lada kompi, istu ja pompi" ja toinen teki havaintoja mitä kaikkea hassua ladassa on verrattuna länsiautoihin, esim " onpa täs oudot penkit", "tosi ankee kojelauta" ja "lämpöpuhaltimen kierroksethan vaihtelee moottorin kierrosten mukaan". Sen jälkeen en pahemmin juopoille puolitutuille antanut kyytiä ladalla..
Toinen hoki koko matkan "lada kompi, istu ja pompi" ja toinen teki havaintoja mitä kaikkea hassua ladassa on verrattuna länsiautoihin, esim " onpa täs oudot penkit", "tosi ankee kojelauta" ja "lämpöpuhaltimen kierroksethan vaihtelee moottorin kierrosten mukaan". Sen jälkeen en pahemmin juopoille puolitutuille antanut kyytiä ladalla..

Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990