Kuinka Teltta-auto kehtaa >:(
- veli alexei
- Moderaattori
-
- Viesti:
kyllä ne kehtaa
Pyysin tänään ihan pirruuttaan vaihtotarjousta Samarasta. Vaihto joko 110HB 16v tai KIA Picanto. Uskokaa tai älkää, mutta tuo KIA kiinnostais. Hinta oli kummallakin suht sama, mutta, mutta se Samaran vaihtohinta
Vuoden vanhasta, 17400km ajetusta Samarasta vain 5kmk. Auton hinta tipahti siis puoleen vuodessa
Saas ny nähä... miten äijän käy

Vuoden vanhasta, 17400km ajetusta Samarasta vain 5kmk. Auton hinta tipahti siis puoleen vuodessa

Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- veli alexei
- Moderaattori
Re: kyllä ne kehtaa
Vai 5 k€?Martigan kirjoitti:Pyysin tänään ihan pirruuttaan vaihtotarjousta Samarasta. Vaihto joko 110HB 16v tai KIA Picanto. Uskokaa tai älkää, mutta tuo KIA kiinnostais. Hinta oli kummallakin suht sama, mutta, mutta se Samaran vaihtohinta![]()
Vuoden vanhasta, 17400km ajetusta Samarasta vain 5kmk. Auton hinta tipahti siis puoleen vuodessa![]()
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Eipä oikeastaan yllätä ollenkaan. Liikkeet hyvittää tosi huonosti nykyään siihen verrattuna, mitä esim. nettiautossa kulkuneuvoista pyydetään.veli alexei kirjoitti:Vai 5 k€?Martigan kirjoitti:Pyysin tänään ihan pirruuttaan vaihtotarjousta Samarasta. Vaihto joko 110HB 16v tai KIA Picanto. Uskokaa tai älkää, mutta tuo KIA kiinnostais. Hinta oli kummallakin suht sama, mutta, mutta se Samaran vaihtohinta![]()
Vuoden vanhasta, 17400km ajetusta Samarasta vain 5kmk. Auton hinta tipahti siis puoleen vuodessa![]()
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Mosse-Aksu
Silloin tosiaan ostotarjouksia tuli tämän tästä. Alla oli silloin viimeisen vuosikerran nappis kotimaisella verhoilulla, Saab-penkeillä, hyvillä varusteilla muutenkin; känny autosarjalla, lisäpitkät, huippuhifit jne. Vähän väliä oli tuulilasissa lappu, jossa puhelinnumero ja teksti, että ostaa halutaan. Mutta se oli silloin se. Tosin on nytkin kyllä havaittavissa kiinnostusta hyviä orkkispelejä kohtaan. Lada on joissain piireissä POP!Mosse-Aksu kirjoitti:Ainahan ne on huonosti hyvittäneet. Poikkeus on 90-luvun alkuvuodet, kun kaikki Ladat kelpas Venäjälle ja Viroon. Silloin olivat käytetyjen Ladojen vaihtoarvot huipussaan.

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Kylmä faktahan on se, että auton arvo putoaa suhteessa eniten ensimmäisen vuoden aikana. Odota vuosi, niin voivat hyvinkin tarjota lähes saman...Martigan kirjoitti: Vuoden vanhasta, 17400km ajetusta Samarasta vain 5kmk. Auton hinta tipahti siis puoleen vuodessa![]()
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- veli alexei
- Moderaattori
-
- Viesti:
kiasma
Kian tehdas on kai kiasma?
Olis tuossa muutama etukin: Kulutus, viiden vuoden takuu, pienemmät vakuutusmaksut, kuin Sammukassa, Hieman uudempaa tyyliä, vaikken vanhempaa häpeäkään. Ja on myös maailmalla kehuttu.
En mä Ladakerhosta silti lähtis kuin kulumalla:-)
Olis tuossa muutama etukin: Kulutus, viiden vuoden takuu, pienemmät vakuutusmaksut, kuin Sammukassa, Hieman uudempaa tyyliä, vaikken vanhempaa häpeäkään. Ja on myös maailmalla kehuttu.
En mä Ladakerhosta silti lähtis kuin kulumalla:-)
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
- lada 1300s
Mulla oli tossa alkusyksystä viikon verran 92 Hyundai Sonata ja oli tosi asia peli. Varaosien saatavuus ja hinnat oli kyllä sitten huh huh-luokkaa
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
- Mosse-Aksu