Ensiksi kävin ajamassa pikkulenkin hiekkatiellä jossa ei liikennettä paljoa ole. Pitihän se nyt kokeilla uskaltaako tällä lähteä ihmisten ilmoille. Kyllä tää ainakin paremmin kiihtyy kun toi mun kanttilamppu ku on tiheempi perä, mutta huono puoli on että pitää kauheaa meteliä jo 80 vauhdissa. Hiekkatiellä kokeilin jarruja ja kyllä ne aika kauhealta vielä tuntuu. Polkimen joutuu painaa melkein pohjaan ennen kuin mitään tapahtuu. Mitenköhän tämän saisi korjattua? Ilmaamalla uudestaan vai onko tähän parempaa keinoa? Kaikki on kyllä vaihdettu uusiin, paitsi jarrulevyt.
No sitten lähdin ajelemaan kotia päin ja käväisin tankkaamassa auton. Tankatessa huomasin jo heti yhden vian. Bensan täyttöputki vuotaa ja kunnolla. Puoli tankkia kerkesin tankkaamaan ennen kuin huomasin että bensaa valuu kunnolla maahan. Lähin siitä sitten ajelemaan ja pihassa katsoin niin vuotaa silti aivan älyttömästi. Kävin sitten ajelemassa pikkuteillä ja kilometrejä tuli mittariin tänään yhteensä 70 kilsaa, mutta en saanut kaikkia bensoja vielä käytettyä silleen ettei tuo enää vuotaisi. Pihaan kun tulin niin nyt peruutin auton ruutuun kun tuo parkkipaikka on nurmikon reunalla korkeammalla. Katsoin että enää ei kovin paljoa vuoda bensaa. Pitää vain toivoa ettei kukaan vappusimoissa mene tupakan kanssa heilumaan tuohon auton luo

Onko mansemotorssilla uusia täyttöputkia farkkuun vai joutuuko tässä soveltamaan. Pitää huomenna kyllä yrittää napata tuosta purkusamarasta putki ja katsoa sopiiko se tuohon. Jos ei sovi niin sitten varmaan pitää ottaa toinen auto käyttöön ja odottaa että uuden saa jostain päin maailmaa.
Lukkojen kanssa on myös hieman ongelmaa. Lukot kyllä saa sisäpuolelta kiinni, mutta ulkopuolelle ei oikein mikään noista avaimista sovi. Takakonttiin sopii yksi avain ja siinä lukko toimii hyvin, mutta etuovissa ei. Kuskin puolen lukossa avain ei mene edes pohjaan asti. Repsikan puolella avain sopii, mutta lukko ei liikahdakkaan. Pitää varmaan huomenna avata ja katsoa mikä on vikana.
Mutta näin ylipäätänsä olen tyytyväinen ettei auto hajonnut vaikka tuli paljon ajettua. Kaikki melu kuuluu sisään melko kovaa, mutta se voi johtua myös siitä että olen tottunut ajaa liian uusilla ladoilla joissa on äänieristykseen panostettu hieman enemmän kuin tässä. Venttiilit pitää kyllä jossain vaiheessa säätää kohilleen, kun kuuluu että ne hieman naputtavat.
Tulee kyllä melko huonoja kuvia tällä minun kännykällä. Silloin uutena kyllä tuli selkeitä kuvia, mutta nyt tulee tuommoisi vaaleita. Kolmas kuva on otettu oikealla kameralla