elmeri racing team kirjoitti:kait se tohon 1700 sen lohkoon väsätään en ole kokeillu että mahtuuko akseli pyörimään kiertokankienkanssa vai ottaako kanki kiinni lohkon seinään ,voipi joutua tekemään tilaa veivinkohdalle,84 mm akselilla mahtuu hyvin.
Selvä homma. Eräästä venäläisestä puodista saa 84mm iskusta 306e ja 86/88mm iskunen maksaa 544e. Tietysti hinnat voi olla vähän halvemmat, kun mistä nämä venäjän matkaajat noita osia roudaa tänne suomeen, mutta luulis kuitenkin aika lähellä olevan muidenkin hinnat. Tietysti aina maksetaan tuojalle palkkio siintä, että viitsii tuoda osia tänne. Onhan se suuri helpotus, kun ei tarvi itse lähtä venäjälle suunnistamaan, kun ei tuo kielikään oikein luonnistu. Itselläni on vähäpäästönen axtekki helvetti ja sitähän ei sais virittää edes pakosarjaa vaihtaa, kun hetihän sen päästöt pomppaa tietysti pilviin katsurin mielestä...

Niin ajattelin, että tuo vois olla ihna kätevä juttu itselleni tehdä tuo 1950cc motti ja naamioida se muutoskatsastukseen perus 1700i koneeksi, kun sille sen saa laillisesti muutoskatsastaa ilman noita sairaan kalliita vtt mittauksia. Kyselin vtt noita mittauksia pari päivää sitten niin tälläinen vastaus tuli-->
"Tervehdys,
Henkilöauton normin mukainen mittaus kustantaa 2500 – 3500 EUR riippuen tarvittavien ajojen määrästä. Ajomäärä riippuu tuloksista siten, että jos 1. ajossa kaikki tulokset on 30 % alle tavoitearvon, niin se riittää, mutta jos mennään lähemmäs tarvitaan lisää 2. ja jopa 3. mittaus, jos ollaan kovin lähellä raja-arvoa.
Mittaukset voi tehdä ainoastaan Espoossa, Otaniemessä, ja aikaa tarvitaan 24 h per yksi ajo, eli yhdestä vuorokaudesta kolmeen.
-juhani"