Voihan pee kyllä rupes kylpii. On taidettu lapsena leikkiä "neliveto"jokkisautoa, mutta ilman kypärää. Sellaista Neckariksi mainittua Autobianchiakaan ei koskaan ole kai montaa yksilöä Suomeen tuotu. Ja moni niistä muista on jo nyt ihan riittävän harvalukuinen.
Jos vaikka myisin 2107:ni pois ja sitten näkisin sen tuommoisessa käytössä, niin kyllä tuntuisi samalle, kuin olisi myynyt läheisen ystävän kladiaattoriksi.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Kuolo taistojen kentillä on paremapi kun saattohoito.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Eipä taida mobilistit tykätä noista sedistä.Hinnoitelkaa helmenne, ettei ne joudu tuollaisten raiskaajien käsiin.Mainostavat sponsoriehdokkaille, että heidän autonsa ovat katsotuimpia.Ehkä näin, mutta en kyllä arvosta heidän sponsoreita hevonv...n vertaa!
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
mä olen kans ton hinnoittelun kannalla ja toisaalta että ei sitten myydä, itellä tietää missä ne autot on. Toisaalta paljon puhuttu käsite "farmilla mätäneminen" on vähän ontuva teoria. Lintua (21061) on pidetty ihan ajossa ja kyllä sen kromit ja muut kärsii tuolla ihan normaalikäytössä, tossa pihalla taivas alla seisseet aarteet ovat ihan kuin siihen jätettäessäkin. Kesän aikana noita aarteita voi sitten vaikka siirrelläkin ja käyttää että pysyyvät vireessä ja pihassa käyttämisestä ei onneksi tarvii maksaa mitään veroja yms. ja onhan ne kauniita koristeita pihalla.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Pah sääli on sairautta, paskaks vaan nii pääsee niistäki. Eipä tarvi enää katsastusinssien itkeä, eikä poliisin valvoa kun kaikki raadot viedään jokkikseen tuhottavaksi tai jussin farmille.
Eläköön uusi maailma.
Matti / Ladidos Tampere
BMW E28 520i '83 > 21043 '91 > 21073-40 '95 + Chrysler Stratus '96 + Dodge Caravan '89 + 2108 '95 + ex-VW Golf '94 + ex-Ford Ka '09 + Saab 9-5 Aero '00
Kyllähän ne oikeet harvinaisuudet ansaitsisivat asiallisen kohtelun, mutta eipä jokkisluokkaakaan nyt ihan pannaan kannata julistaa. Karua katsottavaahan tuo oli, jotkut saa tollasesta(kin) kiksejä.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
vesanen kirjoitti:Jos ootte tarkemmin kattonu tota dodiin racing sivua http://www.netikka.net/dodiinracingteam/ddrt.htm ni kyl noi kaverit hajottaa paljon muutaki harvinaista ja erikoista autoo on chevrolet corvairia, nsu, jaltaa, autobianchia, mossea, takamoottori bemaria, sämpylä rellua sun muuta harvinaista kattokaa nyt tätäki http://www.netikka.net/dodiinracingteam/mosse.htm
Ei mullakaa mitää jokkista vastaa oo itekki ajatellu joskus mennä kokeilemaa
mut toi on kyllä jo mielenköyhyyttä rikkoa tollasia harvinaisuuksia jokkiksee noi autot on kumminki niin harvinaisii jo mobilistien keskuudessa ni täytyyksne sitte radalla hajottaa
Jos ootte vielä tarkemmin kattoneet noita sivuja niin aika moni on tehty sellaisesta raadosta mistä kukaan ei enää tekisi liikenteseen autoa.
PS. Minä myin pojille ton piikkinokka mossen koska tarvinnu sitäkään kuvitella liikenteeseen. Piikkinokka on tuotu Virosta eikä siihen ollut papereita ja joku Vironpoika oli siihen laittanut Scandinavian tekniikan ja siinä ei ollut suoraa pintaakaan oikeen missään.
Kun puhutaan todellisesta harvinaisuudesta, niin niitä kyllä tehdään tosi raadoista. Ei tietenkään käyttöautoksi, mutta rekisteriin kuitenkin. Piikkinokka-Mossea ei voi laskea harvinaisuudeksi, vaikka niitä ei juuri kaupungilla näekään. Niitä on harrastajilla suhteellisen paljon. Se oli niitä ensimmäisiä "hyväksynnän" saaneita neukkuautoja. Tietysti vasta kyllin vanhaksi tultuaan. Niitä on säästynyt aika paljon sekä ilmeisesti tuotu sekä Virosta että Venäjältä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Mosse-Aksu kirjoitti:Kun puhutaan todellisesta harvinaisuudesta, niin niitä kyllä tehdään tosi raadoista. Ei tietenkään käyttöautoksi, mutta rekisteriin kuitenkin. Piikkinokka-Mossea ei voi laskea harvinaisuudeksi, vaikka niitä ei juuri kaupungilla näekään. Niitä on harrastajilla suhteellisen paljon. Se oli niitä ensimmäisiä "hyväksynnän" saaneita neukkuautoja. Tietysti vasta kyllin vanhaksi tultuaan. Niitä on säästynyt aika paljon sekä ilmeisesti tuotu sekä Virosta että Venäjältä.
joo toi on totta, piikkinokkia näkee melkein joka paikassa, harvemmin jotain 70-luvun neukkuja näkee, nyt nekin ovat alkaneet saamaa arvoa ja mobilistien keskuudessa törmää myös sellaisiin. mutta tietysti erikseen vielä kaikki erikoismallit mitä ei välttämättä ole edes maailmanlaajuisesti tehty paljoa. edes minäkään en raaskinut ostaa farmille mätänemään yhtä kolmesta suomi 2125:stä (izh combi) kyllä sellainen harvinaisuus pitäisi saada ihan oikeesti kunnostukseen.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)