Juu, tuollainen se oli, minkä eilen tilasin. Ja tänään hain. Oli ihan oikeanlainen hihna ja vaihto meni päikseen Inan hihnaan.
Inan sarjasta tulee kuitenkin kiristin, kun sitä ei Gatesin mukana tullut. 15.23e lukee kuitissa uuden ja vaihdetun hintana, mutta en tiedä, mistä sen hinnan ottivat. Todennäköisesti se on se Gatesin hihnan hinta, kun Inalle ei tainnut irtohihnalle hintaa löytyä.
Ja se voi olla korjaamoalennuksella, että lähtö siinä tapauksessa vähän kalliimpi (Ina oli k-alennuksilla, mutta kuitissa ilmoitetulla vaihtohinnallahan ei väliä, kun päikseen meni).
Ja pyörähampaisesta oli vielä sen verran juttua, että mm Taunukseen sen pitäisi kanssa käydä. Että vissiin sitten aika monessa sama hihna käytössä.
Silmiini ei osunut nokan hammashihnapyörän pultin kiristysmomenttia, mutta eikös se ole 80Nm? Kampiakselin ja nokan pultti kannattaa varmaan laittaa lukitteen kanssa kiinni. Täällä oli mainittu sille ka-pultille 100Nm ja omissa kirjoissa oli maininta 105Nm. Täytyy katsoa taulukoista, paljonko se kestää, niin siitä sitten päätellä hienosäätö. Kun purkaessa se oli tosi löysällä. Ei kuitenkaan mitään ollut vielä päässyt liikkumaan, mutta kovempaa se täytyy laittaa kiinni, mitä oli. -Olisi varmaan kiintoavaimella vääntänyt vaivatta auki.