Sivu 3/12

Lähetetty: 10.8.2004 10:02
Kirjoittaja Valko
Hianon värine plyysisisustus, ei noita joka larpasta löyry....

Lähetetty: 10.8.2004 13:06
Kirjoittaja Jaakkima
Onneksi olkoon vaan hienosta ostoksesta ja onnea projektiin.

Lähetetty: 12.8.2004 21:41
Kirjoittaja RTJN65
Jussille laitoin lisää kuvia. Muuten jos jollain on ton Tekniikan Maailman lehti jossa tosta Long versiosta on juttua niin minua kyllä kiinnostaa.

Toi väritys täytys saada alkuperäiseksi. Nyt näyttää haalistuneelta ja ei niin alkuperäiseltä kuten pitäis.

Kaikki muukin kuvamateriaali otetaan kiitollisuudella vastaan.

jeps

Lähetetty: 13.8.2004 7:37
Kirjoittaja Lada-Jussi
meiltä löytyy kyseinen lehti, mut muuttojen takia on missä lie, juttu oli vajaan sivunkokoinen ja siinä oli pari kuvaa takatiloista ja ulkoa toi mikä on Lada infossa skannattuna, eli ei paljookaan tietoa. noilla samoilla väreillä tehtiin normaali-Ladoihinkin noita kaksvärimaalauksia.

laitan RTJN kuvia nettiin heti kun pääseen sellaiseen paikkaan missä se onnistuu... eli viikonloppuna

no niih

Lähetetty: 13.8.2004 15:34
Kirjoittaja Lada-Jussi
nyt on pari kuvaa takatiloista lisätty galleriaan
http://fi.msnusers.com/lada/ladalang.msnw

Lähetetty: 14.8.2004 17:27
Kirjoittaja RTJN65
No niin. Nyt se jo käy ja kukkuu. Hiukka savuttaa, ilmeisesti öljyrenkaat jumissa koneessa. Uusi virranjakaja ja jarrupääsylinteri asennettu.

Huomenissa pitäisi saada liikkeelle kun saa takajarrut vielä irtoamaan.

Takakonttiin tarvittaisi se Valkoinen muovi joka on bensatankin päällä. Ne muutkin muovit on huonossa hapessa.

Lähetetty: 17.8.2004 15:35
Kirjoittaja RTJN65
Tänää se ajettiin siirtokilvillä Vantaalle. Ei se mitenkään pahasti hapan ole kun kerta kasassa kestää ja kori ei juuri nitise.

Vasen etu napa täytynee vaihtaa sillä sieltä on pyörän pultit korkannu ja tilalle asennettu isommat ja karkeakierteisemmät. Onneksi yksi käytetty on hyllyssä ja siihen uudet laakerit.

Halukkaat ihailiat voi soitella ja tulla kattomaan. 041-4541455.

Lähetetty: 18.8.2004 8:41
Kirjoittaja jasu35
Aivan super mahtavaa että toi auto on päätynyt lopultakin alan osaavalle harrastajalle,ONNEA. :D Täytyy varmaan tulla jokupäivä sitä ihmettelemään. :wink:

Lähetetty: 20.8.2004 20:23
Kirjoittaja just for fun
Tyhmä kymysys, mutta olin tuossa pari vuotta sitten Keravalla katsomassa jotain romurallia. Siellä tuhottiin tuommoinen limo-mallinen kanttilamppu, valkoinen aivan ehjäkorinen ja viisi-ovinen (3 oikealla 2 vasemmalla) niin ja tietenkin tv-bumerangi.

Mikäs peli se tämä sitten oli kun kilpailusäännöissä kielletään kaikenlaiset korimuutokset???

Lähetetty: 20.8.2004 21:29
Kirjoittaja RTJN65
Jaa... vai tollanen limo. Tietääkseni suomessa noita laillisesti tieliikenteeseen katsastettuja ei ole kun toi mun projektini. Se muuten lukee teknisessä otteessa erikoisehtojen kohdalla.

Olisiko joku joskus alottanut projektin ja loppunut into kesken. Jälkikäteen lupien saaminen tollaselle voi olla melko työn takana.

Lähetetty: 22.8.2004 22:43
Kirjoittaja RTJN65
No nyt on projektia vähän purettu. Seuraavaa on ilmennyt:

Kaikki ovet on läpimätiä. Etuovet saa uutena mutta takaovet on hitsattu kolmesta eri ovesta ja ruostesuojaus unohdettu. Helmat on läpilahot ja vesireijät hitsattu tukkoon, pakko uusia koko helmat. Sisusta on homeessa / mätänemässä. Etulokasiivet on uusilla (vasemmalle se on joskus vaihdettu ja unohdettu ruostesujata). Taka lokasiiven kaaret ja varapyörän kotelo uusittava. Runkopalkit pohjaan uusittava. Konepelti etureunasta lähes laho,uusittava. Takaluukun kansi pahasti ruostunut, uusittava. Takajarru rummut uusittava.

Ja tossa listassa vasta alkua.

Nyt on aloitettu uusien ovipahvien teko ja vanhojen sisustusten pesu. Hyvin näyttää onnistuvan.

Katosta hiottiin pahimmat ruosteet pois ja sama touhu jatkuu.

Valokuvia on otettu projektin joka vaiheessa.

limo

Lähetetty: 24.8.2004 0:03
Kirjoittaja RYSSA
keltasessa pörssissä tai jossakin oli joskus myynnissä limo lada (2107)(joku suurlähetystö peli).jossa oli fiat 1,8tc kone,automaattilaatikko ja 6 ovea.hinta n.14000mk

Lähetetty: 13.10.2004 8:51
Kirjoittaja RTJN65
No niin. Eilen Limolle ostettiin elintenluovuttaja. Hiukka kolaroitu 2107 1700i -96. Kilometrejä 52 tuhatta.

Tosta saa seuraavat osat: Konepelti, Takaluukun kansi, Vasen etu ovi, Kone ja ruisku, 5-laatikko, Perä kokonaisena, Kojelauta, Takavalot, Etuvalot, Syyläri, Osa pakoputkistosta, vasen ja oikea takakulma, Tuulilasi, yms muuta pisteosaa.

Tarttee saada jostain vain Oikea etuovi (2107 mallinen).

Ton elinten luovuttajan penkit ja ovipahvit tulis muuten myyntiin. Ketä kiinnostaa niin YV ilmoituksia. Se puretaan noin 1 kk päästä.

Lähetetty: 13.10.2004 23:43
Kirjoittaja dadaa
just for fun kirjoitti:Tyhmä kymysys, mutta olin tuossa pari vuotta sitten Keravalla katsomassa jotain romurallia. Siellä tuhottiin tuommoinen limo-mallinen kanttilamppu, valkoinen aivan ehjäkorinen ja viisi-ovinen (3 oikealla 2 vasemmalla) niin ja tietenkin tv-bumerangi.

Mikäs peli se tämä sitten oli kun kilpailusäännöissä kielletään kaikenlaiset korimuutokset???
Se oli varmaankin "sirppi" Lehtimäen tekele teki ihan pelkästään romurallia varten sen ja samalla teki yhden kanttilapun rokkirallia varten joka lyheni muistaakseni metrillä.
Mulla pitäis olla molemmista kuvia jossain koneella.

Lähetetty: 15.10.2004 12:25
Kirjoittaja R-J
Tuon limousinen kun laitat ajokuntoon, niin kiireen vilkkaa seuraavaan kerhotapaamiseen. Vitsinä heittelin aikanaan paikallisen "Hemmon pajan" pojille, että olis kova sana omistaa jatkettu nappis. Äijät totesi, että mehän kyllä tehdään, mitä pyydetään, mutta et vaan taida saada tieliikenteeseen moista ikinä. Niin näinollen työn iloa limousinen parissa. Olis kyllä näkemisen arvoinen ilmestys taatusti, kunhan se on kunnostettu. :mrgreen: