Sivu 3/4
Lähetetty: 8.1.2006 23:00
Kirjoittaja Turbiini
vaihtovalo 6000 rajoittaja 7700. Nokka pitäis hommata jyrkempi kun rupeaa paras veto loppumaan 7000 jälkeen. Nykyinen turbo kun ei vielä rupea ahdistamaan, vanha rajoitti käyttökelpoisen alueen max 6000.
Lähetetty: 11.1.2006 9:18
Kirjoittaja RussianTUNER
Ei tiedä, kiekkari hajos.

Täytyy kattella sitten kun saan noi mittarit kuntoon.

Lähetetty: 22.1.2006 20:39
Kirjoittaja ladoilla radalle
yks 1200s otti 8 tonnin mittarin pohjaan.. eli reilusti yli.. tiedä sit kuin paljo pitää laittaa 11 tuhannen mittari et näkee..

Lähetetty: 22.1.2006 21:04
Kirjoittaja RussianTUNER
Kyllä toi munkin 2107 ottaa sen mihin kiekkamittari päättyy, tarvis olla just joku 11tuhanne mittari et näkis kunnolla.

Lähetetty: 22.1.2006 22:16
Kirjoittaja lada 2104
mulla ottaa tuo combi mittarin tappiin saakka

mut en tiiä sit kui tarkka se vakio mittari on

Lähetetty: 22.1.2006 23:19
Kirjoittaja destor
Enpä ole raaskinut pohjaan asti koittaa, siinä 5500 kohdalla tulee viimeistään vaihdettua kun veto alkaa sen jälkeen huonontua. Hitto kun turasin pienemmälle vaihdon liian myöhäiseksi niin pääsi yksi 626 ~95 1.8 tai 2.0 hatchback mazda ohi eilen. Nelosella ajelin 50 km/h todellinen nopeus ja se lähti rinnalle, urku auki ja samalla tajusin että sehän saavuttaa, kolmosta sisään ja uusi yritys, mazda senkun saavuttaa. Jos olisin laittanut suoraan kakkosen sisään niin se olisi melko varmasti jäänyt taakse, pitää ensikerralla vaihtaa heti oikea pykälä sisään kun rupeaa leikkimään. Meteli tosin oli kova ja hämmästyneitä katseita sieltä hopeanuolesta näkyi kun pääsivät rinnalle ja siitä ohi. Katsotaan kun nappis aiheuttaa hämennystä jahka se saadaan kunnon iskuun.
Lähetetty: 23.1.2006 2:10
Kirjoittaja Jokari
Enää ei etes viiti vedättää ladalla niinkovin kuin ennen, mikäs siinä jos kuuluis vain terveitä ääniä muttakun kuuluu kaikkea mahollista maan ja taivaan väliltä, pääasiallisina ääninä helinää, ihme rahinaa ja putkesta kantautuva infernaalinen resonanssiääni
Männäviikolla vähän kierrättelin tuota vanhaa 1200S:ää, kyllä kiertää niin puhtaasti kun ladan kone ikinä voi
Kummasti vaan ihmisten päät kääntyilee kun antaa kaupungissa vähän enemmän happea...amisputki 4ever!

Lähetetty: 23.1.2006 2:24
Kirjoittaja Jokari
destor kirjoitti:Enpä ole raaskinut pohjaan asti koittaa, siinä 5500 kohdalla tulee viimeistään vaihdettua kun veto alkaa sen jälkeen huonontua. Hitto kun turasin pienemmälle vaihdon liian myöhäiseksi niin pääsi yksi 626 ~95 1.8 tai 2.0 hatchback mazda ohi eilen. Nelosella ajelin 50 km/h todellinen nopeus ja se lähti rinnalle, urku auki ja samalla tajusin että sehän saavuttaa, kolmosta sisään ja uusi yritys, mazda senkun saavuttaa. Jos olisin laittanut suoraan kakkosen sisään niin se olisi melko varmasti jäänyt taakse, pitää ensikerralla vaihtaa heti oikea pykälä sisään kun rupeaa leikkimään. Meteli tosin oli kova ja hämmästyneitä katseita sieltä hopeanuolesta näkyi kun pääsivät rinnalle ja siitä ohi. Katsotaan kun nappis aiheuttaa hämennystä jahka se saadaan kunnon iskuun.
Epäilen kyllä vähän että vakio-isolohkolla ei noita riisejä jätätellä, jos nyt kuski ei ole ihan peukalo keskellä kämmentä siellä riisissä. Sen verran pirteitä pelejä nuo tuppaavat olemaan.
Minä jäin ainaki melkein seisomaan luokkakaverin 1.3 Sunnyä vastaan vaikka olinkin varautunut kepittämään...eikä ollu kuskin osaamattomuudesta kiinni

Lähetetty: 23.1.2006 2:35
Kirjoittaja Jaakkima
Sen verran voin kertoa että työmaan 1,6 L:nen Octavia vm. 2000 ja mutsin nuhapumppu Stilo vm 2004 ei kiihdy yhtä hyvin kuin tuo oma isolohko combi. Tämä on täysin mutu-tuntumalla tehty. Vertailut tehty autojen omilla nopeusmittareilla ja kiihdytys tehty Pyhtään Motellin risteyksestä Kotkaan päin ja luettu nopeus ensimmäisen nopeusrajoitus merkin kohdalla.
Lähetetty: 23.1.2006 13:12
Kirjoittaja destor
Täysin samanlaista 1.8 (jos se siis oli 1.8) mazdaa ajaneena pystyn sanomaan että kiihtyvyys on lähes samanlaista pienemmissä nopeuksissa, mutta satasen jälkeen riisi vie voiton. Tässä mazdassa oli mielestäni vielä aika reilusti porukkaa kyydissä, joten edellytykset ohituksen estolle olivat hyvät. Homma vaan töppäsi tuohon vaihdehölmöilyyn. Jopa vakionappiksella on menty tehokkaammista japanilaisista ohi, se vaan vaatii vähän kaistapäistä ajoa ja koko tien hyödyntämistä mutkissa sladien muodossa. Tehopulahan tuossa ruiskussakin on, mutta asia korjataan.
Lähetetty: 25.1.2006 19:30
Kirjoittaja Jaska HKI
Minun Lada kiertää reittiä Vuosaari,Itäkeskus,Länsimäki,Vuosaari.Eli 1r/vrk

Lähetetty: 25.1.2006 22:58
Kirjoittaja eqpe
huomenna auto gauge paikolleen njiin saa ihimetellä. korvakuulolta en oo kovin huuattanu. no huomenna sen näkee oikeen mittarista
Lähetetty: 26.1.2006 16:16
Kirjoittaja LADA-POWER!
parin kilometrin jää rataahan tuo kiertää näin talvisin!!!

Lähetetty: 29.1.2006 20:29
Kirjoittaja eqpe
aika on ilimeisesti suhteellista. mittarin sain kiinni ja heti kokeilemaan

7Krpm kierti ko vähä lämmitteli.. ja jumalaton savu tallisa ja tumman läntinki se prk pieri oveen.. no pääasia että toimii
Lähetetty: 30.1.2006 18:53
Kirjoittaja Mage
Kyllähä miullakii tuppaa kiertää.

jäällä keposee men se 7000 rpm ja yks tuttu kehu et kaverinsa kans "huuvatti ladaa iha tapissa ainaskii 9000" kehuskelu mut otappas moisista tolkkua.
