Lada 1200L projekti

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Mutis

Re: Lada 1200L projekti

Viesti Kirjoittaja Mutis »

pelto tuuning nissani? :lol:
Ladittaja1200

Viesti Kirjoittaja Ladittaja1200 »

Iltoja!

Ensinnäkin se nissani ei ole peltoauto.. katsastamaton vekotin tosin on...
Ja toiseksi, ladasta tarjottu 500e jos laitan kilpiin!
Ja kolmanneksi, se on mulle ihan hitsin sama, mitä te aatteletta tosta ladasta...
Se ei minua masenna eikä hitsit, kun te epäilette ton kilpiin saantia!

Katotaan sitten, muuttuuko mielipide ja arvostus, kun tuo on kilvitettynä!!

Opiskelijalla kun ei oo tällä hetkellä varaa mutta kyllä porukat varmaannii suattas avustookki jos kysäsisin rahhoo!

Ja teille, jotka ette ymmärrä VAATIVIEN PROJEKTIEN päälle, te meette vissiin sieltä mistä aita on matalin, eli ostatte valmiin paketin...
Mie haluan omaa käjen jälkee ja itelleni tota rakennan...

Kyllä mulla on tietotaitoo jo jonnii verran ku autokorikorjaaja on tulossa minusta...
Lähtekääpä sillä miettimään...

ON TUO EHKÄ TEIDÄN MIELESTÄ PASKA, JOKA JOUTAA ROMUTTAMOLLE, MUTTA MINÄ AJATTELEN ASIAT HIEMAN TOISIN!

Ei ole mies eikä mikään, jos ei haasteellisista projekteista välitä!
Mutis

Viesti Kirjoittaja Mutis »

kyllähän sen varmaan katsastettua saa kun tarpeeksi ropuaa, mutta se on sitten eri asia että kuka sillä kehtaa ajaa...
Ladittaja1200

kyllä tuolla kehtoo ajella...
ku tosta tulee semmonen "rotta" auto ja takalasiin rebelin lippu...
siitä voit sit loput päätellä... ja poppeja ei tuu!
soitin ja pari kajaria
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

No mikäs siinä sitten muuta kuin sanoista tekoihin. :idea:
Varmasti muuttuu mielipide jos tuon kilvität. Kylähullun leima on ainakin kovin todennäköinen.
Tämä ei muuten ole víttuilua. Se viidensadan tarjous siellä nettiautossa sen sijaan oletettavasti on.
Jimsgarage

Viesti Kirjoittaja Jimsgarage »

Kuten tuossa aikaisemmin laitoin, oma näkemykseni oli vain se, että ei kannata polttaa intoaa loppuun. Vaikka ilmaiseksi saisi/halvalla kannattaa järkeä käyttää. Vaikka itse tekee mahdollisimman paljon ei Ladankaan laittaminen ole "ilmaista". Ja jos kohteena ei ole joku erikoismalli / henkilökohtaisesti tärkeä projekti, niin itse en ainakaan löydä motivaatiota tehdä sitä loppuun asti. En edes "Rotaksi".

Hommat eivät vaan mene niin kuin telkkarissa.. Tuppaa kaikilla harrastajilla homma olevan kiinni rahasta. Ei halusta. (Itseni mukaanlukien).

Mitä "vaativiin" projekteihin. Tuossa mun '58 Buick takaluukku. Tai siis sen alue. ->

Kuva

Olin varautunut jonkinlaiseen projektiin, mutta tulipa jenkeistä sitten vähän isompi prokkis. Saas nähdä miten käy.

- Jim
'69 IC Jupiter 2K MR-kilpinen
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kannattaa myydä jos joku vaan 100e maksaa, ite olen parempiakin yksilöitä kaupannut ja kyllä kysyntä on heikkoa satasen tai parin pelit kelpaa, kalliimmat ei vaikka niissä olisi kultaharkkoja mukana, eikä noilla tiliä tee, jos tollasen tai helpommankin projektin kilpiin laittaa niin johan kaikista paperitöistä saa maksaa 100e, ei tarvii ku pari tuntia hitsailla niin on jo sähköä ja kaasua kulunut satasen eestä, maaliin menee helposti satanen, yksi hiontatarpeisiin, poppeihin ja muihin varusteluun ihan tolkuttomasti, ei näillä projekteilla rikastumaan pääse, uskoa pois vaaan, mä olen merkonoomi, kirjanpitäjän koulutuksen saanut, mä osaan viilata pilkkua sen mitä koripeltisepät viilaa koria :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Marko

Viesti Kirjoittaja Marko »

No vimeinkii se Jussin titteli:merkonomi.Siitä on viel jonkun matkaa opiskeltava,et pääsee isokenkästen piirii.No mie en oo ees merkonomi,paraskin sanoja,höh,tämmönen Suomes ja Venäjällä asunu rekkakuski vaa.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

nii no merkonomi nykyään rinnastetaan ammatilliseen peruskoulutukseen, työn kuva on vaan erillainen, kuljetusamis pyörittää rattia ja kauppisamis pyörittää kynää, jotta bisnespyöris, pitäis osata tehä kumpaakin.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
punanenä

Viesti Kirjoittaja punanenä »

Ladittaja1200 kirjoitti:Iltoja!

Ensinnäkin se nissani ei ole peltoauto.. katsastamaton vekotin tosin on...
Ja toiseksi, ladasta tarjottu 500e jos laitan kilpiin!
Ja kolmanneksi, se on mulle ihan pepun sama, mitä te aatteletta tosta ladasta...
Se ei minua masenna eikä peput, kun te epäilette ton kilpiin saantia!

Katotaan sitten, muuttuuko mielipide ja arvostus, kun tuo on kilvitettynä!!

Opiskelijalla kun ei oo tällä hetkellä varaa mutta kyllä porukat varmaannii suattas avustookki jos kysäsisin rahhoo!

Ja teille, jotka ette ymmärrä VAATIVIEN PROJEKTIEN päälle, te meette vissiin sieltä mistä aita on matalin, eli ostatte valmiin paketin...
Mie haluan omaa käjen jälkee ja itelleni tota rakennan...

Kyllä mulla on tietotaitoo jo jonnii verran ku autokorikorjaaja on tulossa minusta...
Lähtekääpä sillä miettimään...

ON TUO EHKÄ TEIDÄN MIELESTÄ PASKA, JOKA JOUTAA ROMUTTAMOLLE, MUTTA MINÄ AJATTELEN ASIAT HIEMAN TOISIN!

Ei ole mies eikä mikään, jos ei haasteellisista projekteista välitä!
Tuon saman kiukuttelu energian kun kohdistat projektiisi niin kyllähän siitä jotakin tulee ja ne nissanit on paalikoneen mahassa paremmin sulavia
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
Ladittaja1200

Iltoja!

Pyytelen nyt anteeksi, sitä viestiä jonka tänne laitoin...
Oli sillon huono päivä muutenkin...

Pahoitteluni kyseisestä viestistä...

-tino-
punanenä

Viesti Kirjoittaja punanenä »

Eihän se ny nii hauranvakavaa ole jos palaa käämit :lol:
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
Ladittaja1200

se on kyllä totta, immeisellä suap ja pittääki joskus olla huonoja päeviäki..
Ladittaja1200

Nonnii..

Ladan hitsailu alkaa huomenissa ja kilpiin laitto lähestyy...
Ladittaja1200

Peilit ostettu, odottava kiinni laittamista!
Vastaa Viestiin