21044 1700i Combi -95 NEITI

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ilmansuodatin on UUSI. Tulpat ovat lähes uudet Ytrium -jotain. Tulpanjohdot melko hyvät. Puristuspaineet kuten totesin yli 12 - 13 jotain yksikköä.

Mutta nyt sitten taas eilisten koeajojen jälkeen lueskelin vikakoodeja. Jotain 4nopaa vilkuttaa, mutta vilkuttaa useammin kuin 3kertaa. Yhtään pitkää ei tähän sarjaan tullut.

Otin jo esiin toimivan MAP -anturin. Jotenkin kuitenkin tuo 4nopeaa sai minut ajattelemaan Lambdaa, jossa Ei Singnaalia on 13, Laihaseos 44 ja Rikasseos 45.

Katselin sitten vähän tarkemmin Lambdan johdotuksia. Siellähän oli sitten sähköteippiä ja liitoksia. Lisäksi liitoksesta lähtee ylimääräinen musta, joka oli maadoitettu koriin.

Purkasin sähköteipin pois. Ja kas!!! yksi johdin oli irronnut liitoksestaan. Sellainen puristusliitin.

Lambda siis lienee vaihdetun, koska kunnollista avainta ei saa Lambdan mutterille liittimen läpi. Lenkki siinä tarvitaan jos sen irrottaa paikallaan ja silti on hankala homma.

Eli siis jälleen eräs vikamahdollisuus ja ei varmaan mikään pieni juttu.

Toivo heräsi jälleen. Kun saan tuon laitettua kunnolla niin luen taas vikakoodit käyteltyäni vekotinta hieman. Kokeilen ylimääräinen maadotus irti ja kiinni. Sittenpä tänään syynäyttämään pakokaasut jälleen. Kannattaa siis käyttää kun samaan hintaan saa, vaikka joutuisi useamminkin käyttämään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ja tietenkin!!! :shock:

Jos vikakoodeissa tulikin 4lyhyttä, mutta ensimmäinen oli melkoisen lyhyt ja 3lyhyttä perään, niin sehän tarkoittaisi 13 eli Ei Happitunnistimen signaalia.

Miksi tämä ei sitten näy Check Engine -valon palamisena on tietysti mysteeri.

Ei auta kuin taas toivoa ja kohta kokeilla kun liitokset on laitettu kuntoon. Lisäjohdinta tarvitaan koska piuha on nirhitty niin lyhyeksi, että ei ole järkeä laittaa liitoksia väkisin. Toisen pään tinaan kunnolla ja toiseen tuli sellainen pariliitin, jossa kansi kuristaa johtimet pidikkeeseen ja pidike rikkoo johtimen kuoren. Lisäksi jätin vähän vapaata päätä, jossa sain vielä sidottua johtimet varmuuden vuoksi kunnolla yhteen. Miksei tuohonkin voisi tipan tinaa pudottaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Uusi Päästötesti:

Tyhjäkäynti;
CO% 0,71 Hylätty. Tullut kuitenkin alas. 4,5% aiempi.
HC ppm 562. Hylätty. Aiempi 940.
O2 3,56
CO2 10,6

Kierroksilla (Hyväksytyt)
CO% 0,0
HC ppm 28
O2 0,0
CO2 14,5
Lambda 0,996

Tyhjäkäynti on todella hidas. Se on myös pätkivä kuumana. Puputtaa ja takkuaa.

Nyt tullessani konttuurilta huomasin Check Engine -valon palavan. Sittenpä se heti sammuikin. Mutta jälleen kuormituksella syttyi. Ajelin pihaan niin, että valo paloi ja sammutin siihen.

Niin ja se jäähdytyspuoli :shock: :shock: :shock: Siitäpä myöhemmin lisää.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
Sdelano v SSSR
Viestit: 2282
Liittynyt: 12.4.2006 1:00
Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja Sdelano v SSSR »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:
Uusi Päästötesti:

Kierroksilla (Hyväksytyt)
CO% 0,0
HC ppm 28
O2 0,0
CO2 14,5
Lambda 0,996
Terve!

Hyvät lukemat.

Tulkintaa:

Happi (O2) nolla => kaikki imuilman happi osallistuu palamiseen, ei palamiskatkoja. Pakoputkisto ilmeisesti tiivis.

CO2 korkea, kuten pitääkin. Sama päätelmä kuin edellä, hyvä palaminen.

HC melko alhainen => katalysaattori toimii, palamiskatkot vähissä. Osa HC:stä voi tietysti olla voiteluöljystä lähtöisin.

Ilmakerroin melko tarkkaan yksi => moottorin säätöjärjestelmä toimii. (Ilmakertoimen mittaustarkkuus katsastusasemalaitteilla ja -menetelmillä hieman epätarkka, siksikin sallitaan ilmakerroin 0,97...1,03.)

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Uusi Päästötesti:

Tyhjäkäynti;
CO% 0,71 Hylätty. Tullut kuitenkin alas. 4,5% aiempi.
HC ppm 562. Hylätty. Aiempi 940.
O2 3,56
CO2 10,6
Vapaata happea paljon ja HC suuri => palamiskatkoja. Syitä voi olla useita, sytytyskatkot, vuotava venttiili tms.

Puristuspainemittauksen hyvät tulokset (yksikkö lienee bar tai kp/cm2) eivät viittaisi venttiilivuotoon. Koska pakokaasumittaustulos kierroksilla hyvä, ei sytytyskatkoisuuskaan tunnu kaikkein todennäköisimmältä.

MAP-anturivika? Ilmavuoto imusarjassa, jarrutehostimessa tai jossain muualla MAP-anturin ja moottorin välillä?

menestystä

SvS
Sdelano v SSSR

***

Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
jariha

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja jariha »

Tyhjäkäynti on todella hidas. Se on myös pätkivä kuumana. Puputtaa ja takkuaa.
kahteleppa ettei vaan virranjakajankansi ja pyörijä oo hapettunu? ite talvella temppuilin vastaavanlaisen ongelman parissa, en ollu tarkastanu kantta ja pyörijää oletin että ovat kunnossa kun kilometrejä ei ollut tullut niillä uusilla kun 3tkm, 3pakokaasu testiin vaihoin ko. vermeet ja läpi meni korvakuulolla sääjetyllä sytkällä, aiemmin olin eliminoinut jo kaikki mahd. ilmavuodot vaihtanu katin joka vaikutti tässä tapauksessa myös paljon, muttei riittävästi? tässä tapauksessa en usko katalysaattoriin? map:in toiminnasta en osaa sanoa mitään :D mut totesin silloin talvella että pienestä voi olla homma kiinni?
tinuri
Viestit: 412
Liittynyt: 22.8.2009 21:43
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja tinuri »

Eikös tässä ole suorasytytys, vai olenko nyt ihan ulapalla?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Suorasytkähän tässä on. Kiitos taas noista Viisaamisista. Kertoilenpa tarinaa vähän myöhemmin.

Nyt ollaan siinä vaiheessa, että kaikki on vaihdettu paitsi Katalysaattori ja Keskusyksikön vaihdettavat osat.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Kerrotaanpa tässä ensin sitten vesipuolesta:

Oli karmeita vaikeuksia saada vesipumpulta lähtevää lämmityslaiteen putken laippaa pitämään. Homma oli kiinni, mutta kiristettäessä vesipumpun puoleinen kierretappi kadotti kierteensä. Yritin paikkausmassalla, mutta laippa olin niin hankalassa paikassa, ettei sitä saanut millään pitämään.

Kävi tuuri. Minulla oli lähes uusi vesipumppu pesässään ja siinä oli vielä lämmityslaiteelle menevä putkikin kiinni.

Syyläri oli tietenkin purettava pois, että pilalle mennyt vesipumppu oli otettava etukautta irti. Kierteet menettänyt laippa ei tietenkään irronut enää irti pesästä.

Saatiin kuitenkin vesipuoli pitämään ja toimimaan.

Lämpötilamittaus se vain vaivaa ja ihmetyttää. Välillä mittari toimii ja välillä se kurvailee tappiin vaikkei moottori olekaan niin lämmin että jäähdyttäjän puhallin käynnistyisi.

Pitänee vielä vaihtaa kolmas ylävesiletkun lämpöanturi. Mutta jossain muualla se vika on oltava. Tätähän pähkättiin jo aiemmin.

Vaihdoin suorasytkän, kampiakselin asentotunnistimen, MAP -anturin, kävin kaikki liitokset läpi jälleen kerran.

Ai niin se Lambda. Jätin siitä irti sen ylimääräisen maadoitusjohdon mennessäni ottamaan noita toisia päästöarvoja. Takaisin tullessa mottoria kuormitettaessa siis Check Engine valo paloi ja jäi palamaan kun kurvasin pihaan ja sammutin auton.

Sieltähän tuli VIKAKOODI: 13 eli ei Happitunnistimen signaalia.

Maadoitin Lambdaliitoksen. Saatiin taas niitä 4lyhyttä ja niitä tuli enemmän kuin se 3x 4lyhyttä. Mitä ihmettä???

Lisäksi vielä ruisku taas naputteli ja syötti polttoainetta.

Pähkäämään jälleen. Todella rankkaa kun pää tekee koko ajan työtä ongelman parissa ja jotain muutakin pitäisi tehdä eikä vain räpeltää vekotinta. Voi NEITI NEITI NEITI sentään. Eikö voitaisi sopia tätä hommaa ja alkaa pelaamaan.

Sittenpä tuli taas idea. Enäähän oli vain Lambdan, Katalysaattorin ja ECM -moottorinohjausyksikön vaihto.

Jos välkytellään neljää lyhyttä tai yleensäkin sarjaa 4 jotain niin... Tämähän viittaa ainoastaan Lambdaan. 44 Seos Laiha. 45 Seos Rikas.

Yleensäkin kaikki nuo ongelmat viittasivat siihen, että seos oli liian rikas. No, jos Lambda lähettää viestiä liian laihaa seoksesta järjestelmälle, niin järjestelmä pyrkii rikastamaan seosta. Ja jos seos ei todellisuudessa ole liian rikas niin lisärikastaminen näkyy tai oletettavasti näkyy päästöissä.

Siis Lambdavikako??? Miksei. Tämähän saattaisi olla ratkaisu.

Lambdaa vaihtamaan. Eihän se lähde millään. Ostin Lambdahylsyn. Kara oli 3/4 eli juuri sellainen mihin ei mikään vääntimeni sopinut. Minulla oli muunnin pieneen räikkään, mutten uskaltanut vääntää kunnolla. Minulla ei ollut 26mm lenkkiä, joka olisi sopinut hylsyn pään mutteriin.

Soitin Auto ja Pienkone Kauhaseen. Ottaisitko irti Lambdan? No, lainataan sen verran hylsyä että saat sen auki. Tulen käymään.

Kuitenkin yksi nuorista asentajista irrotti Lambdan ja laitettiin uusi tilalle. Kaahaamaan kotiin.

Vikakoodilukuun. Ruutta ei naputtanut eikä siis syöttänyt polttoainetta luettaessa koodeja. Ei muuta koodia kuin 12 eli järjestelmässä ei vikakoodeja. Mitään ylimääräistä maajohtoa ei tarvinnut, koska se oli vedetty vanhan Lambdan liittimen ja Lambdan välisistä johdoista. Lie sitten liittimessä itsessään katkos maadoituksessa tai heti sen jälkeen.

Jotenkin en kuitenkaan uskonut vielä päästöjen paranemiseen. Pöpöttäminen tyhjäkäynnillä väheni kyllä eikä pakokaasu tuoksunut enää niin raa'alta vaan enemmän katalysaattorikamalle.

Päätin silti katsoa katalysaattorin. Kauheassa helteessä huhkin sitä irti. Yksi Katin takapultti katkesi. Muut lähtivät ihme kyllä irti ja etupultit helposti, koska ne olivat olleet irti kansiremontin yhteydessä.

Miksi katsoin Katin? Siksi että putkesta oli tullut metallisälää ulos. Nämä näyttivät kuitenkin enemmän äänenvaimenninkamalta kuin kattikamalta.

Katti ei ollut tyjhä. Sekä etu- että takaverkko olivat puhtaat. Kun katsoi valoa vasten läpi näkyi katissa vain pieni reikä. Varmistin toisesta katalysaattorista ja samanlainen näkymä siellä oli. Molemmat eivät lie voi olla ns. tyhjiä.

Nyt sitten pulttikauppaan, katti paikoilleen ja varmaan taas päästöille. Ellen nyt sitten vähän kiristä imu- ja pakosarjan muttereita ja pultteja. Ja karvan voisi kiristää ruuttapaketin kiinnitystä imusarjaan. Tämä Sdelanon imuvuotovinkkien takia.

Voi kun kävisi hyvin. Olen ollut sitkeä ja ahkera tämän kanssa. Jos en nyt ihan parastani ole tehnyt niin ei paljon muutakaan voi vaatia.

Toivoa siis vielä on, mutta jos nyt ei saada päästöjä kuntoon niin kädet pomppaavat päähän ja repivä tukkaa sen minkä pystyvät.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
tinuri
Viestit: 412
Liittynyt: 22.8.2009 21:43
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja tinuri »

Imuvuodothan on helppo havaita vaikka Zippo bensa purkkia tai muuta vastaavaa käyttäen. Nätisti kaataa bensaa, eli ihan vaan muutamia tippuja, imusarjan ja kannen liitos kohtaan. Jos moottori kiihdyttää on tiiviste mäsä tai imusarja kiero. Toinen neste vaihto ehto on vesi. Ainut ero että sitä voi lorautella vähän reilummin ja apunahan voi käyttää vaikka kukkien kastelupulloa eli sumupulloa. Ja tietysti silloin moottori ei kiihdytä, jos se imaisee vettä tiivisteen välistä.
jariha

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja jariha »

tsori ajattelemattomuus en oo koskaan omistanu nuin uusia ja hienoja vehkeitä jossa ois ollu suorasytkä niin eipä toi tullu etes mieleen, imuvuotoja ite ettiny ihan kaasarinpuhdistus sprayllä auton ollessa käynnissä, ei tosin hirveesti kannata kuumaa pakosarjaa kohti ruiskia mut imusarjan tiiveyden sillä kyllä selvittelee.
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Kasasin jälleen paketin. 35centtiä maksaneet uudet pultit oli ihan kiva kiertää katin takalaippaan. Eihän siinä ollut kuin hommaamisen vaiva. Pakoputkisto tuli tiiviiksi kuten oli ollutkin.

Vaihdoin vielä kerran ylävesiletkun haarakkeen lämpötila-anturin. Ei vaikutusta väärin toimivaan lämpömittariin. Siellä se jossain mittariston takana on oikari tai mitä sitten onkin. Toisinaan tärinässä vippaa ihan oikeille lukemille. En jaksa avata mittaristoa tuon takia.

Tarkastin vielä imu- ja pakosarjojen pulttikireydet. Ei tuon kireämmälle kannata vedellä, kun on uudet tiivisteetkin.

Kiristin hivenen, melkein liikaa, ruiskupakettia imusarjaan. Oli jopa löysällä kun avasin. No, ei sieltä ainakaan jengat menneet.

KoeKurvailulle. Suuntasin Kajaaniin päin. Auto toimi mukavasti ja onhan se aika paljon ärhäkämpi kuin 1600cc omalla kaasarilla. Ennen Raatekankaan liittymää vilkaisin CE -valoa. Palaa :shock: :shock: :shock: Ei muuta kuin kurvaus kohti Rantakylää ja Deltta-auton pihaan. Josko sieltä KorjaamoKeiju lehahtaisi avuksi. Ja tärkeintähän on että saadaan joku vikakoodi edes.

Ja pihassa muistin. Tietysti imuilman lämpöanturin johto jäi laittamatta. Sehän on irrotettava jos aikoo ilmanputsarin siirtää sivuun. Kaapeli pois akusta ja odottelemaan. Liitin kiinni ja kaapeli akkuun. Ja rallia.

Auto käyttäytyi kuten ruisku tekee. On minulla vielä sen verran muistissa miten TakaPotkuRuutta toimii toimiessaan kunnolla. Ajoin ohi Lehmon liittymän reipasta satasta nelosella eli kierrokset siinä 4000 - 4500. Posottelin aikani ja kurvasin parkkipaikalle. Ja takaisin. Reipas ohitus ja hyvin pyyhkäisi ohi 90km/h ajavasta autoparista.

Siitäpä sitten kotiin. Jotenkin tuossa jo matkalla auton ollessa tyhjäkäynnillä näytti, että moottori palaa tyhjäkäyntikierroksille sellaisella viiveellä, joka noihin kuuluukin siis kun auto liikkuu.

Ja ilokseni huomasin ettei CE-valo vilahdellut missään vaiheessa eikä tyhjäkäynti todella kuumallakaan moottorilla pudonnut sinne 1000r/min ja 0 välimaastoon keikkumaan kuten aikaisemmin. Pihassa vielä kuulostelin tyhjäkäyntiä ja se oli todella tasainen aikaisempaan verrattuna. Tyhjäkäyntikierrokset olivat lähes vakiot eikä pötpötyksiä tuntunut olevan eli sellaisia syttykatkosoireita. Syttykatkoja nuo tuskin olivat, koska sama ilmeni kummallakin kokeilemallani suorasytkällä ja eri tulpanjohdoilla. Asentaja oli todennut tulpat juuri oikeiksi tuohon.

Nämä syttykatkostyyppiset oireet olivat voineet johtua Lambdan viasta. Eli Laiha Seos vaikkei se ollutkaan ja rikastetaan liikaa. Näin tulkitsin ne nyt.

Huomenna taas pukille siis NEITI pääsee Pukille ja työnnetään letku Perssiisijeen. Ei voi kuin toivoa että saisi sen Pitkän leiman Lokakuun 2011 lopulle.

Olisi järkyttävää jos näin hyvä yksilö muuten menisi Peltoralliin tai muuhun ihan hyödylliseen käyttöön, muttei enää tielle pääsisi. Taas kömpiessäni auton alla totesin pohjan täysin ehjäksi. No, aina on näissä tämän ikäisissä vähän massat kärsineet pitkittäispalkkien etupäissä. Mutta muuten tässä kunnossa oleva RuuttaKombi romuksi, varaosiksi tai pellolle eli jääradalle niin surku tulisi.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
tinuri
Viestit: 412
Liittynyt: 22.8.2009 21:43
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja tinuri »

Toivottavasti tämä nyt asettui. Vaikka ei ihan "edustus" kunnossa ollutkaan kevät talvella kun KHJ-582:sen kanssa vierailimme siellä, niin joku se on mikä näissä "laatikoissa" silmää hivelee.
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Puunattuhan tämä on nyt jo tietysti. Sisustat siivottu ja penkit paikoillaan. Kaikki seisonta-ajan patinat on pesty pois laitettu valmiiksi myyntikuntoon. Tosin ECM -yksikkö on esissä vielä, koska se on vielä vahtamatta. No, sen hyllyn laittaa takaisin äkkiä.

Ja mikä vekotin se olisi edustuskelpoinen kun perä on täynnä pakosarjaa, imusarjaa ja muuta moottorisälää. Ei ole toista takavaloa ja vajaan kahden vuoden seisoskelu on patinoinut lumen kanssa ulkopinnan.

Vahailua en sentään ole harrastellut. Ja tärkeintä ovat ne päästöt. Uskoa on sentään nyt eikä pelkkiä toiveita. Siltä se ainakin tyhjäkäynti nyt kuulosti että voidaan jo johonkin uskoakin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Edellinen Katsastus suoritettu:

29.7.2010!!!

Ei ole riemulla rajaa. Tämä on toinen remontoimani auto, jonka sain melko vaikeiden vaiheiden jälkeen KUNTOON!

Sama Katsastaja oli kuin IIZIlläkin. Rempseä pohjoiskarjalalainen Mies. Kaksi aiempaa päästötestiä oli muiden käsialaa.

Siis ne Päästöt:
Tyhjäkäynti:
CO% 0,00
HC ppm 18
O2 0,74
CO2 15,5

Kierroksilla:
CO2% 0,05
HC ppm 90
O2 0,12
CO2 16,0
Lambda 1,001

Kommentti: TEÄHÄN O KUI UUS!

On todella mukavaa kun joku viitsii kehaista, kun on tehnyt valtavan työn. Vaikka, kehut olisivatkin vain asiakkaan miellyttämiseksi niin ei niitä tosiaan tämä maailma liikaa jaa kuten ei kiitostakaan.

Toivotteli Syynääjä kovia ajoja ja hyviä kilometreja. Niitä tosiaan toivotaan jollekin muulle kuin minulle. Tietysti tuntuu tällaisessa tilanteessa että Eihän NEITIä voi myydä, mutta ei auta. Sanoin että myyntiin menee. "Elä helevetissä myö näi hyvvää auttoo." Niinhän se tietysti on, mutta kyllä NEITI jo joutaa jonkun muun iloksi.

Seuraava katsastushan on välillä 13.6.2011 - 13.10.2011. Eli onhan tuohon aikaa.

Vielä täytyy ECM -yksikkö hyllyineen kiinnittää ja suoristella mattoja. Siinä se sitten minun osaltani on ja odotellaan josko olisi kiinnostuneita. Vaikeahan näitä tietysti on myydä tai ainakin saada edes kohtuullinen korvaus. Mutta otetaan se pois mitä on saatavissa. Pääasia että NEITI jää eloon tieliikennekelpoisena.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: 21044 1700i Combi -95 NEITI

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ilman muuta auto pitää vahata,ennenkuin sitä tarjoaa myyntiin.
Eikun myllyttämään vain!
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Vastaa Viestiin