Ladailijoihin kohdistuvat uhkat
Harmi kun tuolta ei voi klikata useampaa vaihtoehtoa.
Tyttöystävä, ex -sellainen (ero ei johtunut Ladan hankinnasta), järkyttyi aina kun mainitsin Ladan ostosta (nappisilmästä kun olen aina "unelmoinut"). Useat naiset eivät voi vaan jostain syystä käsittää, miten joku viitsii Ladalla ajella.
Toinen juttu on nuo ohitukset; muutamaan kertaan olen joutunut ajamaan yöelämässä Ladallakin, ja "kisakireät" tuning -viritelmät ovat ohittamassa joka paikassa. Sanottakoon myös, että Alfoilla kun on liikenteessä, niin samat autot pysyy kiltisti takana.
Käsittämätöntä.

Tyttöystävä, ex -sellainen (ero ei johtunut Ladan hankinnasta), järkyttyi aina kun mainitsin Ladan ostosta (nappisilmästä kun olen aina "unelmoinut"). Useat naiset eivät voi vaan jostain syystä käsittää, miten joku viitsii Ladalla ajella.

Toinen juttu on nuo ohitukset; muutamaan kertaan olen joutunut ajamaan yöelämässä Ladallakin, ja "kisakireät" tuning -viritelmät ovat ohittamassa joka paikassa. Sanottakoon myös, että Alfoilla kun on liikenteessä, niin samat autot pysyy kiltisti takana.
Käsittämätöntä.
Alfa Romeot: 159 3.2 V6 Q4, 75 2.0 (ex. 156 3.2 GTA, GT JTS, GTV V6, 156 Super SW, 156 V6, 75 2.0)
Vähän menee aiheesta ohi, mutta joidenkin on todella vaikea käsittää miksi joku haluaa ajaa Ladalla.
Oma isä (78v) kyseli vasta eilen aionko myydä Ladani keväällä. Sanoin etten minä ole Ladaa myymässä, vaan pikemminkin niitä ostelen.
Vähän himottaisi lähteä Porista katsomaan kermanväristä helmeä, mutta joku toinen pitäisi myydä alta pois.
Oma isä (78v) kyseli vasta eilen aionko myydä Ladani keväällä. Sanoin etten minä ole Ladaa myymässä, vaan pikemminkin niitä ostelen.
Vähän himottaisi lähteä Porista katsomaan kermanväristä helmeä, mutta joku toinen pitäisi myydä alta pois.
-
ETELÄ-SAIMAA 1.5.2006
Kauhakuormaaja kaatoi Ladan ja ajoi pois
IMATRA. " Kauhakuormaajalla ajellut kaksikko kaatoi kadun varteen pysäköidyn Ladan Vuoksenniskalla Siltasenpolulla lauantaina illansuussa. Silminnäkijän mukaan kuormuri nosti etukuormaajalla Ladan kyljelleen kadulle ja ajeli sen jälkeen tiehensä. Lada naarmuuntui rytäkässä kyljistään.
Tapauksen motiivi ei ole tiedossa, sillä osallisia ei vielä sunnuntaina ollut tavoitettu. Osallisten henkilöllisyys on kuitenkin poliisin tiedossa. "
IMATRA. " Kauhakuormaajalla ajellut kaksikko kaatoi kadun varteen pysäköidyn Ladan Vuoksenniskalla Siltasenpolulla lauantaina illansuussa. Silminnäkijän mukaan kuormuri nosti etukuormaajalla Ladan kyljelleen kadulle ja ajeli sen jälkeen tiehensä. Lada naarmuuntui rytäkässä kyljistään.
Tapauksen motiivi ei ole tiedossa, sillä osallisia ei vielä sunnuntaina ollut tavoitettu. Osallisten henkilöllisyys on kuitenkin poliisin tiedossa. "
4d sedan kirjoitti:ETELÄ-SAIMAA 1.5.2006

Vaan tuskinpa mitään korvaamaan joutuvat, sitähän tuo oikeus tahtoo olla.
Itseäni ottaa yleensä eniten päähän liikenneympyräkäyttäytyminen, siitä kun on niin monenmoisia sovelluksia eikä oikein kehenkään voi luottaa. Toisinaan joutuu ladan kanssa pysähtymään ympyrässä kun lykätään eteen eikä viitsi päinkään ajaa (mun ennätykseni on viisi kertaa saman kaupunkipyörityksen aikana).
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Re: Ladailijoihin kohdistuvat uhkat
Muistanko väärin, vai onko foorumilla viestiketjua jonka otsikko menee jotenkin: "Ladoihin kohdistunut ilkivalta" tai löytyykö muuta vastaava ilkivaltaketjua?
enimmäkseen bmv ja audi kuskit polttavat päreensä kun joutuvat roikkimaan nivan takana mutta heti kun on mahdollisuus tulee niin talla pohjaan ja ohi hullun kiilto silmissä
Meilläpäin ne on nämä uusimmat ns.Volvot.Kiinalainen menee usein ohi.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Enenevässä määrin menee lappua varaosakauppojen luukulle Venäjällä. Tämä uhkaa minun harrastustani kaikkein eniten.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?