Sivu 3/3
Lähetetty: 26.5.2004 22:04
Kirjoittaja Stefa
Olipahan tuo hävinnyt sieltä pihasta kun tänään yritin käydä katselemassa. Toinenkin 124 olisi tiedossa mutta se on joku erikoiskorinen, olikohan tuo coupe tai spider. Voisi viikonloppuna edes tuota käydä katselemassa kun on muutenkin ollut tarkoitus jo pidemmän aikaa.
Lähetetty: 27.5.2004 0:54
Kirjoittaja arpati
Joo ois ihan kiva päästä tarkemmin syynään oikein fiattia ko nää ladat alkaa olla kohtuu tuttuja

Lähetetty: 27.5.2004 8:05
Kirjoittaja lada 1300s
Mitenkä tuo jäykempi etuvakaaja vaikuttaa ajoon.
Lähetetty: 27.5.2004 18:12
Kirjoittaja Stefa
Rajoittaa kallistelua. Takavetoiseen jäykällä perällä alustaa tehdessä usein käytetään tyyliä jäykkä keula ja löysä perä. Saadaan keulalla rajoitettua kallistelut sun muut ja kun perä on löysä niin paras pito jäykällä akselilla. Tuolloin tosin sitten korin on oltava jo vääntöjäykkä.
Tuosta 124 fiatista heräsi sellainenkin hassu ajatus että sitähän on tehty tehokkaammilla koneilla mitä ladaa, ainakin 1608cc ja 104hv -> 2010cc ja 124,8hv
Lähetetty: 28.5.2004 0:27
Kirjoittaja arpati
Niinpä saiskohan tuota missään meneen läpi verrokkina... Ei niissä ihmeitä ole eroa

Lähetetty: 28.5.2004 21:05
Kirjoittaja Stefa
Eipä taideta noita luokitella samaksi mallisarjaksi kun meinasi katsastusviranomainen jurppia jo noiden pyöreälamppuistenkin kanssa

Lähetetty: 19.11.2006 17:29
Kirjoittaja larbatzi
Oliskohan kellään kuvia tuollasesta ladan linkki systeemistä jossa noi lyhyemmät tuki varret on korvattu noilla pidemmillä ?
Mihinkä kohtaan ne suurin piirtein tulis tuonne sisälle jos vaihtassa noi pidemmät lyhkästen tilalle ?
Lähetetty: 19.11.2006 19:02
Kirjoittaja Esto_r
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=970382
Tuolta viimenen kuva... Ite suunnitellu tollasia omaan... Helpottais hommaa jos ois jotain perustietoa tai vastaavaa näistä linkkien rakentelusta.. Tai edes jotain perus-sääntöjä
Kun stefa mainitsi tuolla aikasemmin (vakiokorkuinen lada kulkee hieman vinossa koska panhard vetää akselin toiseen reunaan) Niin tarkottikohan sitä että takaapäin katsottuna toinen reuna korkeammalla kuin toinen?
Kun omaan ladaan laitoin 200 sarjalaisen volvon takaiskarit ja jousista otin 3 kierrosta niin näyttää että apparin puoli on alempana kun kuskin puoli vaikka jousista otettu täsmälleen samanverran... eron huomaa todella helposti!
Nyt jos joltain jokkis mieheltä sais jotain informatsuunia mitä tolle alustalle pitäis tehä että sais sen toimimaan ja lähtemään!?
