2104 1500 madallusta yms

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
pressa
Viestit: 10447
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja pressa »

Umpion maadoitukset ja liittimet hapettuneet. Sulkerasia on myös yksi kohde sen jälkeen kun kaikki umpion liitokset on korjattu. umpion sisälläkin olevat liitokset voivat olla hapettuneet, puhdistus onnistuu kun irrotat sen läpivienti liittimen joka on kiinni kahdella ruuvilla.
torre

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja torre »

valot toimii ny jotenkin.. tai perus ladamaisesti :D

mutta vesipumppu vuotaa perkeleesti, kansipahvi on menny, flekti ei mahdu enää tilaansa joten kuumana mennään koko ajan.. tosin sisälle sitä lämmintä ei saa ny tulemaan millään..
mutta keitä ei kuitenkaa vaikka lämpömittari on ylipunasen..
nyt vaan 1.6tc:tä metästämään, eikö se tohon 5loviseen lootaan sovi?

onse keula sen verran kierossa että konepeltiki osuu pyyhkijöihin, no modasin vähä rälläkällä.. huomenna konepeltiin sokat että saa kiinnikin :)
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Miten helevetissä voit edes kuvitella hankkivasi 1,6 TC:n jos sadan euron jousista nousee jo hirveä poru? Ei taida säästöpossussakaan olla tarpeeksi kolikoita...
On se vinkämi sen verran vireämpi tapaus että riftaat sillä itsesi vaan nakkikioskin seinään.

Suosittelen pitäytymään niissä Ladan moottoreissa, niitä löytyy joka paskahuussin takaa kaikille kädettömille särjettäväksi. Sulla kun ei näytä rahkeet muuhun riittävän.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
markku
Viestit: 1098
Liittynyt: 31.3.2004 14:12
Paikkakunta: Neuvoton / Hamina

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja markku »

En nyt mitenkään aliarvioi torren virittelyä mutta jos meinaat tc:n hankkia niin konetta ei alle 500e kukaan myy , ladan laatikoita menee kuin siimaa "porsii ja vaihteet pomppii " ym ym ja joten suosittelen ladan koneissa pysymistä niistäkin POWERIA kyllä saa kun laittaa RAHAA 1000e likoon ,mutta ruokahalu kasvaa syödessä mutta millään pienellä pudjetilla turha lähteä räpiköimään :shock:
torre

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja torre »

Jokari kirjoitti:Miten helevetissä voit edes kuvitella hankkivasi 1,6 TC:n jos sadan euron jousista nousee jo hirveä poru? Ei taida säästöpossussakaan olla tarpeeksi kolikoita...
On se vinkämi sen verran vireämpi tapaus että riftaat sillä itsesi vaan nakkikioskin seinään.

Suosittelen pitäytymään niissä Ladan moottoreissa, niitä löytyy joka paskahuussin takaa kaikille kädettömille särjettäväksi. Sulla kun ei näytä rahkeet muuhun riittävän.

vireä :D:D:D:D noh, ykkösautona mulla on lähemmäs 300hepan neliveto eikä sekää oo vielä ollu missään nakkikiskan seinässä.
eli en todellakaa mihinkää kakkostalvipaskaa rupea mitää 100euron jousia laittamaa ku ei ajo-ominaisuudet muutu miksikää
torre

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja torre »

markku kirjoitti:En nyt mitenkään aliarvioi torren virittelyä mutta jos meinaat tc:n hankkia niin konetta ei alle 500e kukaan myy , ladan laatikoita menee kuin siimaa "porsii ja vaihteet pomppii " ym ym ja joten suosittelen ladan koneissa pysymistä niistäkin POWERIA kyllä saa kun laittaa RAHAA 1000e likoon ,mutta ruokahalu kasvaa syödessä mutta millään pienellä pudjetilla turha lähteä räpiköimään :shock:

no mitä ny tossa seurannu myynti-ilmotuksia niin 300e-> ne liikkuu.. mut täytynee nyt varmaa purkaa toi kansi ja kattoa olisko pelkkä kansipahvi menny ja sit laittaa uus vesipumppu tai "uus", varmaan sai kipeetä kolarissa ku hihnapyöräkin on aivan kierossa..
Jokarille vielä tiedoksi että herneet on tarkotettu syötäväksi, ei nenään.
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

torre kirjoitti:100euron jousia laittamaa ku ei ajo-ominaisuudet muutu miksikää
Kyllä ne saa muuttumaan, jousia ja iskareita vaihtamalla, ja tätä lämpimästi suosittelen jos aiot tehoa lataan saada, on meinaa melko huojuva ajella vakio alustalla.

Ja moni sanoo että paras on vakio jousilla, mutta tästä uskallan olla erimieltä(makuasioitasanomustikunmuniansanuoli.). Jäykemmät jouset on aina parempi assulla, vaikka löysillä jousillakin pääseekin ehkä yhtälujaa. Toki, iskareilla ne ajo-ominaisuudet tehään, mutta kyllä nuo jäykemmät jouset auttaa siinäkin.

Maku asioitahan nämäkin on, joku kestää sen kivireen, toinen taas haluaa vähän enempi sora mallin alustaa :lol: Ítse tykkään enempi jäykästä alustasta, liekkö vaikutusta että semmosilla autoilla tulee aika paljon ruisailtua, niin tottunu :shock: Tosin talviauton alustan on ihan sama, ja parempi antaa olla vähän pehmeämpi, huomattavasti helpompaa hallita liukkailla teillä.
torre

Re: 2104 1500 madallusta yms

Viesti Kirjoittaja torre »

totta.. joo kivirekeen on totuttu kesäauton myötä, eibachin säädettävällä alustalla ja niin alas laitettu ku saa, joten aika jäykkä on.. tosin puslat antautuu vielä.. pitää nyt kattoa josko ne jouset keväällä laittais kiinni jos auto edes hengissä sillon on.. positiivinen yllätys oli imu-pako-sylinterikannen ja venttiilikopantiivisteiden hinta 18euroa
Vastaa Viestiin