Pink Ladillac

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Mulla olis kahdet parit käytetyt levyt ja satulat tarjolla (siis oikea ja vasen ja kahdesta autosta. Varmasti ehjät ja toimivat. Hintaa olisi vaikka ... 20Eur (saapi tinkiä). Irroitan ne viimeistään keskiviikkona (toiset huomis iltana).
Lada rules
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Oikein tässä liikuttuu kuinka taas saa huomata, kuinka heti rientää hätiin toinen toveri toista ladapulassa auttamaan. Tämä on hienoa... :D
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Kiitos RTJN, noi ois varmasti ihan paikallaan, tingataanpa 15 euroon tai sitten tohon 20:iin jotain kivaa kaupan päälle ;). Sattuuko sulla muuten oleen mitään ehjiä pakoputken osia?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
RTJN65

Ensimmäinen, Toinen ja Kolmaskerta. Myyty tolle pinkin combin omistajalle. Tingitty hinta ok. Mitään erikoista ei nyt ole erikoisesti tarjolla... tai mitähän pitäisi olla. Onhan tuonne hyllyihin jäänyt kaikenlaista ylitse.

Noita Combin pakoputken osia ei kyllä valitettavasti ole. Ittelläkin on vähän huonossa hapessa. Vasta syksyllä tilanne paranee siltä osin.
Lada rules
Nonnis
Lada kerhon jäsen

No sedaniin pakoputkea tai lähinnä takapönttöä kaipailisin. Se kun sentään voi päästä leimalta läpi toisin kuin combi ;). Mutta katotaan nyt irtooko se tosta eräästä purkucombista ja saako sitä tuunattua sedaniin.

Jarruosien toimitus onnistunee samalla kun Alexei hakee sen perän.
RTJN65

No sedaniin mulla kyllä heikko takapönttö löytyykin. Toi ladamasteri sitä jo vähän jo havitteli mutta tuskin se noin heikkotasoista haluaa.

Muuten pönttö on kunnossa mutta se Taka-akselin ylitys on jo ruosteinen ja kestoikää vaikea arvioida. Ehkä yhden vuoden. Asteekissa varmasti.

Jos ladamasteri ei halua niin saat sen. Ja ilmatteeksi.

Kamojen toimitus Veli aleksein mukana onnistunee ilman muttia.
Lada rules
RTJN65

No nyt on toi toinen satsi purettu. Levyt on 8.7mm paksut joten menokengässä. Mutta kyllä noi vielä katsastukseen kelpaa. Ei urilla.

Toisesta satulasta oli yksi korvake rikki. Kaikista löytyy hyvät palat joissa noin 5-6mm pintaa. Eli ei siis kovin vanhat.

Noi toiset levyt/satulat puretaan tiistaina/keskiviikkona.
Lada rules
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Joo no mulla on toi repsikan puolen satulasta se tapin korvake rikki, joten siihen tarttis ehjän.

Mutta hyvä jos on vaikka valinnanvaraakin.

Ei tohon raatoon ihan priimoja tarviikaan olla, ettei tuu liikaa taloudellista menetystä jos se joutaa paaliin.
RTJN65

No toi rikkonainen oli kuskin puolelta. Mutta tuleehan tosta toisesta kaiketi ehjät. joten kyllä valinnan varaa tuleen olee.
Lada rules
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

Jos nonnis tarvii käytettyä sedanin takapönttöä tms niin voin tiputtaa V A:lle keksiviikkona jos se sille sopii? Eli romunkeräykseen ne menee muuten :roll:

Käytetyt mutta ihan uuden mitoissa olevat jarrulevyt 10 eur pari, eli oli vaihdettu hiljan.... tai ei ainakaan ajettu paljoa vaihdon jälkeen...

Huonompia levyjä en tua ihan liikenneturvallisuuden takia :roll: vaikka niitäkin kyä olis....

EDIT Satuloita ei ole ehjiä mutta kysykää jos Tampereen suuntaan tarvii osaa ko huomenna olen tulossa illalla poikkeen....

EDIT 2: Menen ulkohommiin joten soitelkaa jos tarvetta... 050 354 9376
124/2101 practical beauty
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Multa löytyis ihan käyttämätön takapönttö mutta en muista kumpaan se oli sedaniin vai farkkuun. 10e sais. :?
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Arpati, pönttö toki kelpaa jos se ei ihan puhki oo ja noi levytkin. Paitti ettei mulla oo huomenna kymmentä euroa :oops: Maksuaikaa perjantaihin?

Toivotaan että kerkeet vielä nettiin ennen huomista kun en uskalla soittaa ;)
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Tänne vaan. Mä sitten voin ottaa välityspalkkioo. ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

Nonnis kirjoitti:
Arpati, pönttö toki kelpaa jos se ei ihan puhki oo ja noi levytkin. Paitti ettei mulla oo huomenna kymmentä euroa Maksuaikaa perjantaihin?

Toivotaan että kerkeet vielä nettiin ennen huomista kun en uskalla soittaa
OK tuan takapöntön ja levyt hintaan 10 eur ja maksu sitte ku jaksat.... V A:lla pitäs (?) olla mun tilinumerokin jos ei ol hävittäny jo :roll:

Hmm joo on se parempi ettei soittele kaikille hampuuseille :lol: No ei vaan mää olen nykyisin jo varattu ja vaaraton eli en rupee ehdotteleen mitään että sen puolesta voi soittaa :lol: Ikaalisiin pitäs jo saada oma kulta mukaan ko ei ehtiny ratapäiville muun menon takia :wink:
124/2101 practical beauty
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Okei... Voidaan tehä niinkin että Alexei maksaa sulle sen kympin ja mä jään sille sen velkaa. Tai jos tosiaan tuut Ikaalisiin niin maksan siellä.

Kiitos :)
Vastaa Viestiin