Mikä delta-auto on paras?

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Lada-Jussi

Re: Mikä delta-auto on paras?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

tossa on kyllä joku koira haudattuna... vai olisko ihan mainostarkoituksissa, jos vaikka innostuisit uudesta kiasta
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
tinuri

Viesti Kirjoittaja tinuri »

Pitkät haistattivat Kuopion Delta-Avtossa kun siellä vierailin viime kesänä. Siis sen auton suhteen kun sanoin että pitäisi käydä kaupungilla kun teillä kuitenkin kestää. Vastasi kravaatti pelle että taksin voivat tilata. Joten AutoSompa on seuraavan huollon tekijä tähän minun kulkimeen. Jos ei onnistu sielläkään niin menköön takuu umpeen.
punanenä

Viesti Kirjoittaja punanenä »

Tämä on nyt jotakin uutta ja erikoista, Tosin niva vietiin takuukorjauksiin tänä aamuna ja aika arvio oli viikko.
Jo iltapäivällä tuli viesti että auto on valmis (ei voi tuossa ajassa mitenkään korjata maali ja tekniikkavikoja + normaali 45tkm huolto) .
Yritin soittaa kysyäkseni että miten se nyt jo voi olla valmis mutta en saanut puhelimeen ketään.

Tuo korvaus auto on tosiaankin upouusi metallihohtomusta kia seed kaikilla lisävarusteilla..Komea ja laadukkaan oloinen peli tuntuu olevan :shock:
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
1500i

Viesti Kirjoittaja 1500i »

Siis viikko 45tkm. huollon tekoon :shock: Osiksiko siinä auto puretaan ja kasataan :?
Itse otsakkeen kysymykseen en voi oiken vastata kun palveluhalukkuuden näki sillon aikanaan ja nykyään sinne tuskin on asiaa.
Autosommasta saa käsittääkseni vielä osia/korjaamo palvelua kuten aiemminkin johon tosin ei ole ollut tarvetta, kun vain kerran auton minulla ollessa kop,kop.
Avensis stw
Ex.21093 -00
punanenä

Viesti Kirjoittaja punanenä »

1500i kirjoitti:Siis viikko 45tkm. huollon tekoon :shock: Osiksiko siinä auto puretaan ja kasataan :?
Itse otsakkeen kysymykseen en voi oiken vastata kun palveluhalukkuuden näki sillon aikanaan ja nykyään sinne tuskin on asiaa.
Autosommasta saa käsittääkseni vielä osia/korjaamo palvelua kuten aiemminkin johon tosin ei ole ollut tarvetta, kun vain kerran auton minulla ollessa kop,kop.

Niin nuo maalivikojen korjaukset ottaa kuulemma aikaa...
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
manni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manni »

Kävin viime viikolla Raumalla käynnin yhteydessä aikani kuluksi Rauman Delta-Autolla. Kysyin vanteita Samaraan (alut olleet pitkään jo hakuessa), eioota tarjoavat jopa peltivanteisiinkin. Ei taida järin paljoa kiinnostaa mikään Ladoihin liittyvä Deltan varaosapuolta.
Vastaa Viestiin