Sivu 3/22
Lähetetty: 17.11.2006 7:09
Kirjoittaja pappa- igor
mower kirjoitti:mitenkäs muuten sen seos mittarin kans, mitä muuta hilpettä sen tekemiseen tarvii.? mulla on kyllä ite mittari. mutta siis että minkälaisen anturin ym?
lambda anturin, motonetissä toyotan yks johtonen n. 25€, mutta kannattaa ostaa lämmitettävä jos haluaa että mittari näyttää muutakin kuin ilmansuuntia

muistaakseni 4-johtonen oli n.50€

Lähetetty: 17.11.2006 7:29
Kirjoittaja noose01
Minkäslainen on axteekin orkkis lambda? Kelpaako ko tarkoitukseen?
Lähetetty: 17.11.2006 13:18
Kirjoittaja mower
eli pelkkä lambda riittää. onko se 50 mittari jonkun toyotan kans vai minkä? että mitä mä sanon tiskin tädille ku haen sen

vai myydäänkö se ihan 4 johtosena lambdana?
Lähetetty: 17.11.2006 13:29
Kirjoittaja noose01
Lähetetty: 17.11.2006 13:36
Kirjoittaja Stefa
Laajempaa kaistaa märkiin uniin

Lähetetty: 17.11.2006 18:44
Kirjoittaja TurboToffi
eli pelkkä lambda riittää. onko se 50 mittari jonkun toyotan kans vai minkä? että mitä mä sanon tiskin tädille ku haen sen vai myydäänkö se ihan 4 johtosena lambdana?
Kerro vaan että haluat 3 tai 4 johtonen lamdaanturi...
Lähetetty: 18.11.2006 8:48
Kirjoittaja START
muuten....
mitenkäs se axteekin vakio lambda eikös sekin ollu joku moni piuhanen
toimiskohan se sillä

Lähetetty: 18.11.2006 9:05
Kirjoittaja pappa- igor
START kirjoitti:muuten....
mitenkäs se axteekin vakio lambda eikös sekin ollu joku moni piuhanen
toimiskohan se sillä

toimiiiiiiiii

Lähetetty: 5.12.2006 16:52
Kirjoittaja Tuning Vaz
Lada on nyt seisontavakuutuksella.. Mä ostin talviauton, kun mä lähden armeijaan tammikuussa.. Ja mä ajattelen nyt että kun mä pääsen armeijasta mä jatkan Ladalla.. Ehkä tulee enempää moottorissa.. katotaan..

Lähetetty: 6.12.2006 1:25
Kirjoittaja hiawis
Idän Ihme 1 kirjoitti:
Onko niitä sellasia mäntiä, jotka ei ole niin herkkiä lämmölle? Koska periaatteessahan koneelle ei kannata syöttää rikkaampaa seosta kuin se tarvii toimiakseen kunnolla??
Virikäytössä ns. takomännät taitaa olla suosittuja, varmaan kestävämpiä kun tavalliset..
Lähetetty: 6.12.2006 12:50
Kirjoittaja START
hiawis kirjoitti:Idän Ihme 1 kirjoitti:
Onko niitä sellasia mäntiä, jotka ei ole niin herkkiä lämmölle? Koska periaatteessahan koneelle ei kannata syöttää rikkaampaa seosta kuin se tarvii toimiakseen kunnolla??
Virikäytössä ns. takomännät taitaa olla suosittuja, varmaan kestävämpiä kun tavalliset..
juurinäin
ja jotkut on vissiin laittanu esim turbo audin mäntiä ynnä muita turbo tarkotukseen sopivia
Lähetetty: 6.12.2006 21:16
Kirjoittaja IlkkaHe
Onkos kellään ylhäällä tän Tuning Vazin muitten rakentelu sivujen osotteita, olivat vissiin tossa sen ekassa viestissä näkyvillä aiemmin mut hävinny?
Kun kerran tosi pikasesti ajanpuutteessa selailin vaan kuvat niilti ruottinkielisiltä foorumeilta (joissa matskua huomattvasti enemmän. Taitaa omistaja olla SuomenRuotsalainen..)
Ja enää ei linkkejä niille ole

Lähetetty: 6.12.2006 22:49
Kirjoittaja Tuning Vaz
Sain eilen Lada autotalliin ja aloitin vähän..
Mä oon tilannut 4kpl Keihin 40mm kaasaria..
Tuo Dellorto oli veljen(TurboToffi:n) ja hän ei myy sitä, siis nyt mä teen toisenlainen systeemi..
Kuvat kyllä tulevat kun mä oon saanut kaasarit ja alkanut rakentaa imu- ja pakosarja.. Voi olla että en ehdi nii paljon ennen armeija..

Lähetetty: 28.12.2006 10:33
Kirjoittaja Tuning Vaz
Mä oon nyt vähä aloittanut tuleva projekti.
Olen saanut kaasarit ja mulla on nyt se laippa imu- ja pakosarjalle..

Tässä kuvan kaasareista.. Ne ovat Keihin CVK 40 ja ovat Kawasaki ZZR 1100:sta...

Ja tässä se laippa..Porasin vielä pulttien reiät...

Ja laitan sitten semmoset muutokset koska kanavien halkaisijat ovat 30mm ja kaasarien 40mm..
Lähetetty: 28.12.2006 12:02
Kirjoittaja Mäntä
Miten meinaat paineistaa nuo kaasari? Vai tarviiko niitä edes paineistaa?